Dat "Dat zie ik nu pas !" begint een beetje een baard te krijgen...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zie ik nu pas____!
Loop zo even naar het karretje toe, dan is het *knip* (Die speaker zit er niet eens meer in volgens mij)
Dit topic is alles geworden van ik er van verwachtte!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Dengaman het volgende:
Dit is echt een (p)roest topic trouwens... Daarvoor wel hulde, je weet het concept Braddie wel multi-level te houden... Chapeau...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dorpel had ik (obviously) wel gezien, maar de rest niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dat "Dat zie ik nu pas !" begint een beetje een baard te krijgen...
Je ziet toch zelf ook wel wat je op je foto's hebt gezet als je ze post? Kijk een beetje putroest kan je over het hoofd zien, maar een dorpel die aan de onderkant zo bruin en krokant is als een krakeling ga jij me niet van vertellen dat je dat "niet" gezien hebt.
Als je daar een krik onder zet loop je heel rustig de bijrijderstoel op te krikken want die gaat dwars door die vloer heen.
Daarnaast vraag ik me echt sterk af óf je 'm uberhaupt wel kwijt wil, mede door je uitspraak dat je 'm niet wil verkopen aan Turq.
Je krijgt er op de sloop al bijna voor wat je hier wil vangen dus rij lekker naar de sloop. Want je wil er iemand "blij" mee maken maar hier stort je iemand alleen maar mee in de ellende.
Dit is echt een (p)roest topic trouwens... Daarvoor wel hulde, je weet het concept Braddie wel multi-level te houden... Chapeau...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:49 schreef Pap89 het volgende:
nog wel apk tot oktober, gewoon een paar maanden voor vrijwel niks rijden en achterlaten op de sloop.
Why not?Ja, daar zit ik dus nu ook aan te denken. Gewoon van Fok afhalen van Autoscout afhalen en nog een paar maanden rijden... En er dan gewoon mee naar de sloop rijden in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ergens is het wel handig, want dan kan ik terwijl ik hier in rijd gewoon sparen voor wat leukers)
Nog niet.quote:
Die auto is nooit veilig geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:42 schreef Catch22- het volgende:
Erg verstandig om in een auto te rijden die zo naar de tering is. Apk wil niet zeggen dat t veilig is
Dat ding kost ook geld als ie stil staat he.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog niet.
Augustus/September hoop ik hem te hebben, dan kan ik er nog.. zeg maar een klein maandje in rijden.
Misschien kwam hij uit een obscure tent rollen en verkeerde nog in de stemming.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:24 schreef Prowl het volgende:
Je gaat midden in de nacht ff een foto maken van een roestgat?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ja! Die stoel! Wij willen die stoel!
wat gek, hier krijgt hij 100 op de sloop en daar 50quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TS is wel trots op z'n roestbak:
http://www.autoweek.nl/fo(...),5138405#msg-5138405
die asbak die overlooptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'wat scheurtjes'Er heeft ook iemand gescheten voor de achterbank.
De asbak mag ook wel eens leeggegooid worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'wat scheurtjes'Er heeft ook iemand gescheten voor de achterbank.
rokersauto'squote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De asbak mag ook wel eens leeggegooid worden.Toen m'n moeder nog rookte rookte ze ook altijd in de auto (overigens
) maar ze gooide wel regelmatig de asbak leeg, kleine moeite.
Da's de noodstop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen wat wat is in dit plaatje?Bij het gaspedaal lijkt ook iets anders te zitten, snap het niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |