Heb haar gevraagd. Moest even in de pan roeren.quote:
Ik had geen zin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja moet je maar opletten dan was jij aan de beurt geweest.
Ja, de SC van OUD ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Tijd om een nieuwe speeltuin te zoeken, Specularium.
Ik ook niet, mijn darmen willen vezels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Witte broodjes zijn nog wel te pruimen, maar wit brood eet ik nooit.
Lekker stevig volkorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn darmen willen vezels.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Ik wil ook Netflix, zie mijn topic in DIG.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik toennet een FOK!ker op Ned. 1Bij het item over Netflix.
Wat is het voordeel boven downloaden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook Netflix, zie mijn topic in DIG.
Post even een link van je topic. Zo doen wij dat hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook Netflix, zie mijn topic in DIG.
Dat je niet meer hoeft te downloadenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is het voordeel boven downloaden?
Ik houd niet zo van streamen. Soms kijk ik een film in 2 delen, dat kan dan niet (denk ik in ieder geval).quote:
Ik zit op m'n tablet, dan is dat lastiger, maar ok, omdat jij het bent: DIG / Netflix voor eind 2013 beschikbaar in Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Post even een link van je topic. Zo doen wij dat hier.
Natuurlijk wel. Er wordt gewoon onthouden waar je gepauseerd hebt en de volgende keer dat je die film opvraagt vraagt ie of je daar door wilt gaan of opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van streamen. Soms kijk ik een film in 2 delen, dat kan dan niet (denk ik in ieder geval).
Bedankt. Ik zou het geld er niet voor over hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit op m'n tablet, dan is dat lastiger, maar ok, omdat jij het bent: DIG / Netflix voor eind 2013 beschikbaar in Nederland
Ah ok dat scheelt. Ach misschien dat ik t.z.t. een maandje probeer als dat mogelijk is. Ligt ook een beetje aan het aanbod natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Er wordt gewoon onthouden waar je gepauseerd hebt en de volgende keer dat je die film opvraagt vraagt ie of je daar door wilt gaan of opnieuw beginnen.
Dat zijn de mensen die niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar gewoon betalen voor iets waar je plezier van hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef hexje het volgende:
Ah ja, Ik zie het al. De mensen met een fok!abo willen dat geld ophoesten.
pfffquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar gewoon betalen voor iets waar je plezier van hebt.
Zal wel een aanbieding zijn geweest van Zalando.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
vorige keer zat je nog te pochen over je nieuwe schoenen!!
gevonden zeker
Ja ik koop 1x per jaar schoenen, nou nou.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
vorige keer zat je nog te pochen over je nieuwe schoenen!!
gevonden zeker
Zalando is te duur, dus nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel een aanbieding zijn geweest van Zalando.
quote:
CUL / Heel Holland Bakt #2quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Die zit X-Men te kijken he? Ik ga eerst even brood bakken kijken en dan zappen denk ik. Maakt niet uit als ik een stukje mis, ik heb hem toch al gezien.
Programma staat hier in de OP:quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja de confed cup, wordt daar maandag nog om gespeeld?
Hoe ging je tentamen vandaag?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sigur Ros livestream werkte voor geen meterDan maar Heima luisteren en zondag
Mager. Ik hoop net goed genoeg. Stomme MC tentamensquote:
Mmm jammer, hopelijk morgen beter dan. En dan ben je er vanaf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mager. Ik hoop net goed genoeg. Stomme MC tentamens
Ah balen. Dat laatstequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Was het brood bakken leuk gisteren? Ik ga zo eens terugkijken. Vanochtend een beetje gefaald op mijn tentamen, dus kan wel wat afleiding gebruiken
Even wachten dan staat hij wel op een van de bekende sites. Ik kan nu niet zoeken, is geblokkeerd hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh pfoe nu ben ik nog benieuwder
Lukt alleen niet met proxy dus ik zal moeten wachten tot ik weer in Nederland ben om terug te kijken
Oh okee, ja ik ben daar niet zo thuis in maar Waaghals ging voor me kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Even wachten dan staat hij wel op een van de bekende sites. Ik kan nu niet zoeken, is geblokkeerd hier.
Mag niet van Antoine.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
Bedankt voor de mededeling.
Nu ga ik verder met Big Bang Theory kijken.
Wat ik inmiddels heb opgezet en zo verder ga kijken mag al helemaal niet gok ik...quote:
Nou dat vind ik wel een heel persoonlijke vraag hoor, je bent wel aan het vissen, hexje-styloquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Waar in Spanje als ik zo brutaal mag zijn?
Hehe vandaar de toevoegingquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat vind ik wel een heel persoonlijke vraag hoor, je bent wel aan het vissen, hexje-stylo
Naar Sevilla! Al eens geweest?
Zondag 39 gradenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe vandaar de toevoeging
Nee daar ben ik nooit geweest. Schijnt wel erg mooi te zijn.
En heeel erg warm.
Dacht dat negroiden daar geen last van haddenquote:
dacht ik ook altijd tot mijn neus voor de eerste keer verbranddequote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat negroiden daar geen last van hadden
Die hebben namelijk geen huid maar meer een soort boodschappentasjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht dat negroiden daar geen last van hadden
getint glas laat ook minder zon doorquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben namelijk geen huid maar meer een soort boodschappentasjes.
Mijn oogleden verbrandden altijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb ook wel eens gelezen dat je je oren moet insmeren aan de bovenkant, dat doe ik ook maar altijd braaf
Ik verbrand sowieso best snel.
Haha, als je in de zon in slaap valt zeker?quote:
Nee hier valt het wel mee, toen ik vroeger naar Spanje ging gebeurde dat weleens. Gezicht insmeren, maar je oogleden daar denk je niet aan. Later smeerde ik daar wel altijd sunblock op, zag er heel charmant uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, als je in de zon in slaap valt zeker?
Ik lag he? In de zonquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
Corrie stond aan de andere kant tijdens de 80jarige oorlog
Ik zag net Sjek van Gelder, dat had ook niet gehoeven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:01 schreef Tem het volgende:
Ik ben blind, ik zag iets op rtl 5 wat ik niet had willen zien.
En laat jou met de troep achter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef Tem het volgende:
Vriendin had het opgezet maar is hem nu gesmeerd.
Ik denk dat Tem wel een afstandsbediening heeft hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En laat jou met de troep achter.
Ah dan weet ik hem alvastquote:
Ik ook, die aflevering met die beelden in de tuin was ook geweldig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
Tom Green Show keek ik ook altijd op MTV.
Ging echt helemaal nergens over, zoals ik het graag zie.
Maar het artikel is wel ouder dan de tijger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Aha, dus deze tijger is voor zover bekend dus geen downie..
Hele late reply, toch nog gezien dankzij Sherlockquote:Op zondag 16 juni 2013 10:47 schreef sp3c het volgende:
of naar dat oord waar Srani woont, want ik krijg nog een bier van hem
Valencia volgens mij
Wauw wat tof, mooi is het daar!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:44 schreef Strani het volgende:
Ik woon in het binnenland van Alicante, net ten zuiden van de provincie Valencia.
Zekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Morgen mensen
[..]
Wauw wat tof, mooi is het daar!
Ik ben alleen eens in Alicante geweest, vond het echt prachtig. Ik zou graag nog eens teruggaan en meer van de omgeving zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
ZekerJe bent er dus geweest? Waar zoal?
Nee, ik woon hier al sinds ik 17 was, 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben alleen eens in Alicante geweest, vond het echt prachtig. Ik zou graag nog eens teruggaan en meer van de omgeving zien.
Zit jij er voor je werk?
Moet iedereen lekker voor zichzelf weten, ik zou het niet doen dat klopt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij zo'n voorstander bent van Second Love.
Ik heb Rivella gehaald.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die Holy Soda gehaald, straks even kijken of ik er een erectie van krijg.
Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die Holy Soda gehaald, straks even kijken of ik er een erectie van krijg.
Appel framboos.quote:
Ik vind dat de SGP zich ook teveel in het huwelijk mengt, laten we die club ook maar gaan verbieden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker voor zichzelf weten, ik zou het niet doen dat klopt.
Nee niet stoer. Soms denk je dat iets lekker is en dan proef je het en dan is het gewoon vies.quote:
Corrie is dan ook een genieter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, niet natuurlijk. Maar zo wordt het gebracht.
Karina ook gewoon op álles happen van die gasten hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
Ach welnee. Als ik 1 ding niet ben is het stoer.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef Tem het volgende:
Ik vertrouw je voor geen cent, Corrie Veerkamp.
Alleen Heel Holland bakt gekeken en verder geleerd voor tentamensquote:Op zondag 23 juni 2013 11:30 schreef Tem het volgende:
Hoe was jouw zaterdagavond Njos, nog wat gedaan of gewoon een beetje FMT'en.
Ik vond vooral de laatste aflevering leuk met het brood bakken. Ik hoop dat die oudere man wint (de bakkerszoon, weet zijn naam even niet).quote:Op zondag 23 juni 2013 11:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, ik heb de aflevering van Heel Holland bakt nog gezien gisteren. Lekker kneuterig weer, wel jammer dat Ruth er uit is want ik vond haar echt tof. Hopelijk gaat volgende keer die irritante Jolande eruit die zo vol is van zichzelf.
Welke is dat?quote:
Ja die bakkerszoon is tof ja, Evert heet hij toch? Ik vind Emma ook leukquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond vooral de laatste aflevering leuk met het brood bakken. Ik hoop dat die oudere man wint (de bakkerszoon, weet zijn naam even niet).
Tja het is ietwat truttig, vooral Martine Bijl, maar daar kijk ik maar omheen.
Ik dacht dat je filmkenner wasquote:
Ja Evert inderdaad. Die ene gozer is ook wel grappig, Matthijs? die het vlechten had laten voordoen en de opdracht nog won ookquote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die bakkerszoon is tof ja, Evert heet hij toch? Ik vind Emma ook leukeigenlijk bijna iedereen die er nog in zit, behalve dus die dikke Jolande.
Haha dat zou mijn 1e gok zijn, heb hem niet gezien. Maar ik ben geen filmkenner hoor, speel alleen wel eens mee met de triviaquote:Op zondag 23 juni 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je filmkenner was
Deze:
A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb
Gewoon lekkere aktie, verstand op nul film.
Ik heb er nog een paar liggen, van de week maar eens kijken.
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, ik heb de aflevering van Heel Holland bakt nog gezien gisteren. Lekker kneuterig weer, wel jammer dat Ruth er uit is want ik vond haar echt tof. Hopelijk gaat volgende keer die irritante Jolande eruit die zo vol is van zichzelf.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die bakkerszoon is tof ja, Evert heet hij toch? Ik vind Emma ook leukeigenlijk bijna iedereen die er nog in zit, behalve dus die dikke Jolande.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja Evert inderdaad. Die ene gozer is ook wel grappig, Matthijs? die het vlechten had laten voordoen en de opdracht nog won ookSlim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |