Heb haar gevraagd. Moest even in de pan roeren.quote:
Ik had geen zin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja moet je maar opletten dan was jij aan de beurt geweest.
Ja, de SC van OUD ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Tijd om een nieuwe speeltuin te zoeken, Specularium.
Ik ook niet, mijn darmen willen vezels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef GSbrder het volgende:
Witte broodjes zijn nog wel te pruimen, maar wit brood eet ik nooit.
Lekker stevig volkorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn darmen willen vezels.
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.quote:
Zo ben ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waardevolle bijdrage.
Ik wil ook Netflix, zie mijn topic in DIG.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik toennet een FOK!ker op Ned. 1Bij het item over Netflix.
Wat is het voordeel boven downloaden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook Netflix, zie mijn topic in DIG.
Post even een link van je topic. Zo doen wij dat hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook Netflix, zie mijn topic in DIG.
Dat je niet meer hoeft te downloadenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is het voordeel boven downloaden?
Ik houd niet zo van streamen. Soms kijk ik een film in 2 delen, dat kan dan niet (denk ik in ieder geval).quote:
Ik zit op m'n tablet, dan is dat lastiger, maar ok, omdat jij het bent: DIG / Netflix voor eind 2013 beschikbaar in Nederlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Post even een link van je topic. Zo doen wij dat hier.
Natuurlijk wel. Er wordt gewoon onthouden waar je gepauseerd hebt en de volgende keer dat je die film opvraagt vraagt ie of je daar door wilt gaan of opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van streamen. Soms kijk ik een film in 2 delen, dat kan dan niet (denk ik in ieder geval).
Bedankt. Ik zou het geld er niet voor over hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit op m'n tablet, dan is dat lastiger, maar ok, omdat jij het bent: DIG / Netflix voor eind 2013 beschikbaar in Nederland
Ah ok dat scheelt. Ach misschien dat ik t.z.t. een maandje probeer als dat mogelijk is. Ligt ook een beetje aan het aanbod natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Er wordt gewoon onthouden waar je gepauseerd hebt en de volgende keer dat je die film opvraagt vraagt ie of je daar door wilt gaan of opnieuw beginnen.
Dat zijn de mensen die niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar gewoon betalen voor iets waar je plezier van hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef hexje het volgende:
Ah ja, Ik zie het al. De mensen met een fok!abo willen dat geld ophoesten.
pfffquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar gewoon betalen voor iets waar je plezier van hebt.
Zal wel een aanbieding zijn geweest van Zalando.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
vorige keer zat je nog te pochen over je nieuwe schoenen!!
gevonden zeker
Ja ik koop 1x per jaar schoenen, nou nou.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
vorige keer zat je nog te pochen over je nieuwe schoenen!!
gevonden zeker
Zalando is te duur, dus nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel een aanbieding zijn geweest van Zalando.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |