Ik neem aan dat het hetzelfde werkt als bij Spotify, dat de producenten een bedrag krijgen voor elke keer dat er iets van hen wordt afgespeeld. Dan heeft Tim Kuik er niets mee te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Brum_brum het volgende:
Ik juich nog niet te vroeg. Het aanbod dat ze mogen uitzenden moet langs de Tim Kuikjes van Nederland.
Zouden die niet juist blij moeten zijn met de komst van Netflix? Hoe meer Netflix aan kan bieden, hoe minder mensen hoeven te downloaden wat hier niet op tv beschikbaar is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef Brum_brum het volgende:
Ik juich nog niet te vroeg. Het aanbod dat ze mogen uitzenden moet langs de Tim Kuikjes van Nederland.
Als ze er blij mee zouden zijn dan waren ze zelf richting de VS gegaan. Nu zijn jaren aan het onderhandelen geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zouden die niet juist blij moeten zijn met de komst van Netflix? Hoe meer Netflix aan kan bieden, hoe minder mensen hoeven te downloaden wat hier niet op tv beschikbaar is.
Heeft de Buma een probleem met Spotify dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als ze er blij mee zouden zijn dan waren ze zelf richting de VS gegaan. Nu zijn jaren aan het onderhandelen geweest.
Buma is gedwongen door de piratenbaai. Als illegaal downloaden niet zo'n enorme vlucht had genomen dan kochten we nu nog braaf muziek cd's oid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft de Buma een probleem met Spotify dan?
En dvd's en blu-ray schijven. Maar dat doen we ook niet meer zo massaal omdat dat ook allemaal te downloaden is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Buma is gedwongen door de piratenbaai. Als illegaal downloaden niet zo'n enorme vlucht had genomen dan kochten we nu nog braaf muziek cd's oid.
Sinds ik Spotify heb download ik anders geen muziek meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef Fixi0 het volgende:
Nexflix en spotify.. halen mij ook niet over om te stoppen met downloaden.. Filmpje downloaden kost me met de nieuwe snelheden van ziggo maar 3-4 minuten.
Voor mij dus een NextFlix
Als ze Netflix een uitgebreid assortiment laten hebben en ervoor zorgen dat ik alle grote Amerikaanse series snel na uitkomen kan kijken zonder ondertiteling ben ik wel grotendeels over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef Fixi0 het volgende:
Nexflix en spotify.. halen mij ook niet over om te stoppen met downloaden.. Filmpje downloaden kost me met de nieuwe snelheden van ziggo maar 3-4 minuten.
Voor mij dus een NextFlix
same here...quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds ik Spotify heb download ik anders geen muziek meer
Vergeet het maar, die krijg je zelfs niet te zien bij Netflix USA, alwaar series ook een seizoen (of langer) achterlopen. Heeft allemaal met rechten te maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:08 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
same here...
En wat is nou 10e p.m.???
Ik hoop dat je bij netflix ook nieuwe episodes van (bepaalde) series die in de usa uitgezonden worden de volgende dag gelijk in nederland kan checken...
Waarom heeft dan meer dan 10% van de Amerikaanse bevolking een abonnement op Netflix?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die krijg je zelfs niet te zien bij Netflix USA, alwaar series ook een seizoen (of langer) achterlopen. Heeft allemaal met rechten te maken.
Denk iig maar niet dat je hier (NL) Amerikaanse series zal kunnen bekijken, die nog niet op de NL televisie te zien zijn (m.u.v. denk ik van Netflix produkties).
Zowel films als series zullen dus minstens een jaar oud zijn.
Ik persoonlijk vind dit niet zo'n probleem, zolang het aanbod op Netflix maar blijft groeien én we hier in NL ook vrij snel de Netflix produkties (zoals bijv. de serie Hemlock Grove) kunnen bekijken.
Ik zeg toch ook niet dat Netflix niet populair is?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom heeft dan meer dan 10% van de Amerikaanse bevolking een abonnement op Netflix?
Netflix Beats Analyst Estimates, With 29.2 Million US Subscribers And $1 Billion In Q1 Revenue
Yep, alle films en series die Netflix beschikbaar stelt (en die database is groot!) mag je voor dat bedrag kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
Die 8 euro betaal je per maand en dan kan je gratis series kijken?
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:06 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Yep, alle films en series die Netflix beschikbaar stelt (en die database is groot!) mag je voor dat bedrag kijken
Ook via xbox, playstation, ipad e.d.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:38 schreef vandermar het volgende:
[..]prima service. Enkel via de computer of wordt het ook voor bijvoorbeeld de xbox ofzo beschikbaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |