Lekker op een brakke dag zon literpak in 1 teug opdrinkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn leven is officieel compleet.
[ afbeelding ]
Hahaha, hij wel. Beste gewoon 's morgens een lekker eitje bakken met een heel ei er doorheen. Dat proteinz.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lekker op een brakke dag zon literpak in 1 teug opdrinken.
Sligro of Makro. Ik heb mijne van de Sligro. Je moet wel ingeschreven staan bij de KvK, of je moet ergens een pasje fiksen. ¤ 3,75 voor een kilo. Je hebt ook twee kilo pakken. Nadeel is wel dat het na openen twee/drie dagen houdbaar is, daarom heb ik kleine pakjes gehaald.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ah Nice, zou echt perfect zijn voor op zondagen.
als misdienaar zijnde verbrand je veel eiwittenquote:
Dat spul is gepasteuriseerd he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drink je serieus vloeibare eiwitten? Salmonella dan?
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.quote:
Uiteraard, maar gooi er dan wel een normaal ei doorheen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.Heb je er ook al een ei van gebakken?
Hoe kan je dat nou niet weten? Is het zelfde als niet weten dat cafeïne je vetverbranding met 150% boost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.Heb je er ook al een ei van gebakken?
Baas. Maandag uitproberen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi er dan wel een normaal ei doorheen.
Verder helemaal mooi.
kut buutelandersquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet weten? Is het zelfde als niet weten dat cafeïne je vetverbranding met 150% boost.
pics van je onderrugquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Joww ik hep gewoon die 100e topic
Geopend wie wilt me aanraken?
Jammer dat ik niks bijzonders met de TT heb gedaan.
nog niet gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom nou weer van mijn onderrug?
Damn, manlets hebben het echt zwaar op Aarde.quote:
Heb toch van de beste (jou) geleerd hoe dat moet man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe hossel jij je internet chicks dan? Laat hem gewoon proberen.
Hij wil weten of je twee dimples heb in je onderrug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom nou weer van mijn onderrug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ik begin meestal met ken ik jou niet ergens vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe hossel jij je internet chicks dan? Laat hem gewoon proberen.
Gewoon insmeren met smaakmakers zoals kruiden, specerijen, sauzen en marinades.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, ik wil mijn kip marineren. Heb je suggesties?
Zover was ik, koop normaal kant en klare shit maar wil nu met olijfolie, paprika en peper een marinade maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon insmeren met smaakmakers zoals kruiden, specerijen, sauzen en marinades.
Succes!![]()
![]()
Natuurlijk broeder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, ik wil mijn kip marineren. Heb je suggesties?
Als het goed is ziet het er zo uit:quote:Per kilo kip:
- 2 eetlepels olijfolie
- 4 eetlepels tomatenketchup
- een flinke eetlepel (bloemen)honing
- 2 theelepels knoflookpoeder
- snufje zout
- snufje (zwarte) peper (uit de molen)
- 2 eetlepels citroensap
- 1 eetlepel ketjap
- 2 theelepels sojasaus
- een fijn gesnipperde ui
- 2 cm geschilde en geraspte gember of gember poeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nacht of een paar uurtjes laten staan en BOOOM: delicious chicken. Je kunt het in plaats van in een bak ook in een diepvrieszak doen. Wat je ook kunt doen is met een vork gaatjes in de kip prikken zodat het beter opgenomen wordt. Laatste heb ik niet geprobeerd omdat ik juist geleerd heb dat je (tijdens het bakken) nooit gaatjes in het vlees mag prikken.
ofquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon insmeren met smaakmakers zoals kruiden, specerijen, sauzen en marinades.
Succes!![]()
If not now, then when.
Maak een paprikapeper-olie en smeer em daar mee in. Is een recept wat al eeuwen in de familie zit hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zover was ik, koop normaal kant en klare shit maar wil nu met olijfolie, paprika en peper een marinade maken.
Ik sta keer op keer versteld van mijn goede kookintuitiequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maak een paprikapeper-olie en smeer em daar mee in. Is een recept wat al eeuwen in de familie zit hier.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk broeder.
[..]
Als het goed is ziet het er zo uit:Waar zijn de after pics waar het gebakken is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nacht of een paar uurtjes laten staan en BOOOM: delicious chicken. Je kunt het in plaats van in een bak ook in een diepvrieszak doen. Wat je ook kunt doen is met een vork gaatjes in de kip prikken zodat het beter opgenomen wordt. Laatste heb ik niet geprobeerd omdat ik juist geleerd heb dat je (tijdens het bakken) nooit gaatjes in het vlees mag prikken.
of
[..]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar zijn de after pics waar het gebakken is?
Die heb ik niet gemaakt, maar om het goed te maken heb ik hier een foto van een ander fucking magnifiek recept:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar zijn de after pics waar het gebakken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als dat niet voldoende is heb ik nog een foto van een mooie vis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
If not now, then when.
Would buyquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri Braakhekke
Het wordt tijd voor een kookboek.
Het lijkt mij eigenlijk ook leuk om het als bijbaan te gaan doen. Het verdient volgend mij aardig goed en als je leuk in omgang bent dan verdien je al helemaal top. Het enige wat je moet hebben is zo'n certificaat. Ik heb echter begrepen dat deze heel erg simpel te halen is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:28 schreef Drinky het volgende:
Gisteren even chillen in griftpark uutje, waren daar wat personal trainers bezig met een groep mensen, crossfit of iets wat erop moest lijken volgens mij.
Fulltime snap city deadlifts, ketlebells, cleans( of iets wat erop moest lijken)
Er stonden 3 personal trainers, en niet een keer iets gehoord over form.
Matties verdient dat goed want ik kan ook lekker cashen?
Papierenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook leuk om het als bijbaan te gaan doen. Het verdient volgend mij aardig goed en als je leuk in omgang bent dan verdien je al helemaal top. Het enige wat je moet hebben is zo'n certificaat. Ik heb echter begrepen dat deze heel erg simpel te halen is.
Yeah. Je kunt zo'n certificaat in een weekendcursus behalen volgens mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Papieren
Zo lelijk hoeveel waarde men daar aan hecht, ze komen niet bij jou als je geen papieren hebt terwijl jij duizend keer meer kennis hebt dan die domme PT'ers die Drinky zag.
Starting Strength certificering is zeer goed als het aankomt op het trainen van mensen in de praktijk. Alleen is het geen standaard binnen de industrie en heeft geen accredatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Papieren
Zo lelijk hoeveel waarde men daar aan hecht, ze komen niet bij jou als je geen papieren hebt terwijl jij duizend keer meer kennis hebt dan die domme PT'ers die Drinky zag.
Het lijkt mij ook wel leuk ja. Die gasten hier verdienen 60 euro per uur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook leuk om het als bijbaan te gaan doen. Het verdient volgend mij aardig goed en als je leuk in omgang bent dan verdien je al helemaal top. Het enige wat je moet hebben is zo'n certificaat. Ik heb echter begrepen dat deze heel erg simpel te halen is.
Ik weet dat je voor kettlebell die oefeningen met een kettlebell van 24kg moet doen met aardig wat reps. Zal met wat oefening wel te doen zijn denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel leuk ja. Die gasten hier verdienen 60 euro per uur.
Gebeurt me, Srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:39 schreef Awesome_ het volgende:
gewoon zoveel gains maken dat mensen automatisch naar je toekomen en dan gwn zwart bijverdienen
nsisquote:niets...je kunt er wel een certificaat voor halen maar de naam personal trainer mag je jezelf zonder diploma of iets dergelijks geven
Dat is wel lekker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben aan het cutten.Was gisteren op le beach, alles al goed zichtbaar zo.
Wat een armoede trouwens, niemand gezien die buffer of meer ripped was.
Panzer gezien zeker ;')quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef no1uknow het volgende:
gister op het strand allemaal ripped gasten zien lopen, meteen zin om te trainen
Je kunt het kruiden, maar marineren ben ik niet echt bekend mee. Je kunt er natuurlijk wel sausjes voor maken/kopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn vriendin vraagt of ik ook marinades voor haar groenten wil maken, dat kan toch helemaal niet?
ja, allemaal, denk dat je een maaltijd voor Yvonne moet gaan klaar makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn jullie nog steeds in LIF gebanned trouwens?
quote:
AALO,ALO, CIOS, Fitnesstrainer Aquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan zo 1-2-3 niks vinden over een certificering though. Op DBB staat dit:
[..]
nsis
[..]
Dat is wel lekker.
http://www.opleidingen200(...)dcursusin3dagen.aspxquote:
ik kan er nog postenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, allemaal, denk dat je een maaltijd voor Yvonne moet gaan klaar maken
Yep. Geen Maus werd gespaard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Broeder denk je kaasplankje ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Snakey het volgende:
Vandaag weer begonnen met fietsen. Toch wel m'n favoriete manier van cardio. Effe op en neer naar Krimpen aan de Lek, 10km in totaal, dat was duidelijk te kort.![]()
Het is heerlijk fietsen hier. Door de weilanden of langs de dijk kan ik best lange routes doen. Heb ik tenminste wat om naar te kijken terwijl ik me dood trap.![]()
Ik dacht net, wat een rare koe staat daar in de wei... Is er een wei met lama's.
en dan gewoon 60 euro per uur cashen? Misschien als bijbaantje oppakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Je kunt zo'n certificaat in een weekendcursus behalen volgens mij.
50 zweepslagen voor patsermuisquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, zo ga je je rechten we terug krijgen, not.
Mensen >180cm zien er echt zo kapot lomp uit op een fiets altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mij lijkt mountainbiken echt tof. Punt is dat een degelijke mountainbike weer een forse investering is. Ik wil eerst een slowcooker.
Ook leuk, hoewel ik een groepje vrienden had die dat deden waarvan er aardig wat sleutelbenen sneuvelden door over de kop te slaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mij lijkt mountainbiken echt tof. Punt is dat een degelijke mountainbike weer een forse investering is. Ik wil eerst een slowcooker.
Succes brah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
en dan gewoon 60 euro per uur cashen? Misschien als bijbaantje oppakken
Kom jij überhaupt bij de pedalen mi maaang.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mensen >180cm zien er echt zo kapot lomp uit op een fiets altijdhelemaal op een mtb.
Ken wel goede plekken om en nabij Damsco trouwens
Auw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook leuk, hoewel ik een groepje vrienden had die dat deden waarvan er aardig wat sleutelbenen sneuvelden door over de kop te slaan.
sstquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef Ethanolic het volgende:
In ruil voor wat oral tren show ik je die spots toch.
Zij gooide hun fietsen in de auto en bleven een lang weekend in de Ardennen. 's Avonds lekker zuipen natuurlijk en de volgende dag met een brakke kop weer door het bos knallen... tja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Auw.Dat kan ik natuurlijk niet gebruiken.
Ligt er ook wel een beetje aan hoe extreem je gaat. Gewoon een beetje door het bos knallen i.t.t. van erg steile heuvels affietsen.
die weggetje naar berkewoude en stolwijk vind ik wel leuk ik ga daar soms ff kaas kopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Snakey het volgende:
Vandaag weer begonnen met fietsen. Toch wel m'n favoriete manier van cardio. Effe op en neer naar Krimpen aan de Lek, 10km in totaal, dat was duidelijk te kort.![]()
Het is heerlijk fietsen hier. Door de weilanden of langs de dijk kan ik best lange routes doen. Heb ik tenminste wat om naar te kijken terwijl ik me dood trap.![]()
Ik dacht net, wat een rare koe staat daar in de wei... Is er een wei met lama's.
Mooi! Ik ben bijna klaar met de ALO! Zodra ik m'n papiertje heb, noem ik mezelf Personal Trainer en moeten jullie allemaal naar me luisteren!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
AALO,ALO, CIOS, Fitnesstrainer A
[ afbeelding ]
Nou joepieWordt wel geaccepteerd trouwens.
Dat is wel fun op zich. Ook vragen om breuken op die manier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zij gooide hun fietsen in de auto en bleven een lang weekend in de Ardennen. 's Avonds lekker zuipen natuurlijk en de volgende dag met een brakke kop weer door het bos knallen... tja.
Ik moet Windows opnieuw installeren dus ik kan het niet zien. Ik accepteer enkel x264 1080p ofc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee, staat die al ergens online? Ik heb binnenkort vakantie dus dan maar even kijken
Fixed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, allemaal, denk dat je een maaltijd voorYvonne moet gaan klaar maken
David Loyd is niet representatief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
ga hem deze zomer ook halenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben bijna klaar met de ALO! Zodra ik m'n papiertje heb, noem ik mezelf Personal Trainer en moeten jullie allemaal naar me luisteren!!!!
Magnesium?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie hier had toen ook alweer het magische anti-klamme-handen middel gepost? Het is erg frustrerend om op deze manier aan mijn verslag te werken.
Nee, nee man. Gewoon voor achter de pc. Niet tijdens het trainen of zo. Iemand postte toen een crème.quote:
Hm?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
16meter, seto en panzermaus waren aan het trollen in afvaltopics en toen vonden ze het normaal om het hele 'de gym' clubje uit LIF te bannen.quote:
Nooit geband geweest. Wel een keer via PM een laatste waarschuwing gehad van mylene geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, nee man. Gewoon voor achter de pc. Niet tijdens het trainen of zo. Iemand postte toen een crème.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Handen insmeren met odorex extra dry. Werkt echt
Ben ff gaan kijken, zitten ze gewoon te roddelen daar dat ik mijn ziekte gefaked zou hebben.. doe me dan maar een topic met alphamannen, die zijn wat meer recht voor de raap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
16meter, seto en panzermaus waren aan het trollen in afvaltopics en toen vonden ze het normaal om het hele 'de gym' clubje uit LIF te bannen.
Mylene probeert hard over te komen, maar eigenlijk is ze onschuldig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nooit geband geweest. Wel een keer via PM een laatste waarschuwing gehad van mylene geloof ik
Haha, thanks voor het opzoeken man!quote:
lol whut?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ben ff gaan kijken, zitten ze gewoon te roddelen daar dat ik mijn ziekte gefaked zou hebben.. doe me dan maar een topic met alphamannen, die zijn wat meer recht voor de raap.
Sowieso LIFquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ben ff gaan kijken, zitten ze gewoon te roddelen daar dat ik mijn ziekte gefaked zou hebben.. doe me dan maar een topic met alphamannen, die zijn wat meer recht voor de raap.
ikke niet hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
16meter, seto en panzermaus waren aan het trollen in afvaltopics en toen vonden ze het normaal om het hele 'de gym' clubje uit LIF te bannen.
watquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Afgunstige bitches. Dat krijg je als je een stel dikke wijven bij elkaar zet. Op de oppervlakte lijkt het 'all fun and games', maar niemand is zo afgunstig en venijnig als onze obese vrouwelijke medemens. Al helemaal op een anoniem forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik moest wel onder dr bureau kruipenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mylene probeert hard over te komen, maar eigenlijk is ze onschuldig.
Ik was geshockeerd. Afgunstige ectosquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
LIF / [Gezond Slank] #2204 - Hard lopende bruine bonen voor Viz&Vik
vanaf hier.
Ach laat gaan. Als niet nieuwsgierig geweest was naar gerel+bans had ik het nooit gewetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik was geshockeerd. Afgunstige ectos![]()
![]()
MANNEN! TE PAARD!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
vanaf hier.
Hahaha, mooi man. Maar Mar, je bent toch ook een faker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
vanaf hier.
Beetje beta dit man. Had ik niet van jou verwacht. Dit is precies de reden waarom manlets het zo moeilijk hebben op Aarde, omdat ze in de meeste gevallen onder de lengte van de vrouw zitten. Alpha mannen buigen of verlagen zich nooit onder de vrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moest wel onder dr bureau kruipen
Ja eigenlijk ben ik gewoon een ectomannetje van 1.50, ssst!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, mooi man. Maar Mar, je bent toch ook een faker.![]()
Je doet blijkbaar iets goeds toch.
[..]
Beetje beta dit man. Had ik niet van jou verwacht. Dit is precies de reden waarom manlets het zo moeilijk hebben op Aarde, omdat ze in de meeste gevallen onder de lengte van de vrouw zitten. Alpha mannen buigen of verlagen zich nooit onder de vrouw.
wut
Thanksquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef no1uknow het volgende:
gister op het strand allemaal ripped gasten zien lopen, meteen zin om te trainen
Precies.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef Awesome_ het volgende:
Ja het blijft natuurlijk elke keer weer schrikken wanneer iemand wel een paar weet te groeien en zijn of haar doelen wel weet te bereiken.
JA.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen medelijden mee hebben maar motivatie uit halen om zelf extra hard te gaan toch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou mij trouwens niet verbazen dat 60% van de mensen in dat topic een verneukt metabolisme hebben door de vele cardio en hen poverty dieet. Het ergste is nog dat velen niet het besef hebben hoe gevaarlijk het is om je metabolisme zodanig te verneuken.
Net zoals je vaak ziet dat mensen twee jaar gedaan hebben over 10 kilo. Heb echt te doen met die mensen.
Je kan je zelf gewoon nu al Personal Trainer noemen hoor, het is geen beschermd beroep of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Mooi! Ik ben bijna klaar met de ALO! Zodra ik m'n papiertje heb, noem ik mezelf Personal Trainer en moeten jullie allemaal naar me luisteren!!!!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
heb alleen ban in JNG zou jongesn hebbe lastig gevalle maar dat is neit waar
Sadist.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen medelijden mee hebben maar motivatie uit halen om zelf extra hard te gaan toch.
Zo zie ik het.
10 kilo lean mass of gewoon 10 kilo? Ik ben in 2 maanden 4,5-5 gewone kilo's aangekomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zoals je vaak ziet dat mensen twee jaar gedaan hebben over 10 kilo.
Ik bedoel 10 kg vet verliezen over een periode van twee jaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
10 kilo lean mass of gewoon 10 kilo? Ik ben in 2 maanden 4,5-5 gewone kilo's aangekomen.
gwn over die jonge kutjes heenrijden met je racefietsquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef kaasplankje het volgende:
heb alleen ban in JNG zou jongesn hebbe lastig gevalle maar dat is neit waar
Ik wist het!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ben ik gewoon een ectomannetje van 1.50, ssst!
De keren dat ik langs de spinles gelopen ben, zaten er vooral mannen met strakke billen, maar da's vast ook niet jouw dingquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
zei gingen mij een keer vragen of ik spinles wou geven maar er kwamen alleen maar vette koeien daaro ben geen koedrijver
Geen sadist maar puur de kracht om goed te kunnen denken. Als (former) fattie zijnde is hun denkwijze alleen maar walgelijk te noemen.quote:
De meeste die ik zie hebben strakke billen en een pens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
De keren dat ik langs de spinles gelopen ben, zaten er vooral mannen met strakke billen, maar da's vast ook niet jouw ding
Ik heb dit ook wel. Hoe dikker hun zijn, hoe groter het contrast en zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen medelijden mee hebben maar motivatie uit halen om zelf extra hard te gaan toch.
Zo zie ik het.
Damn....quote:
Topreactie met 48 duimpjes omhoog.quote:isokinetik 8 maanden geleden
5'7'' master race reporting in. Bow down to me manmore phaggots
ja hadden ze maar billen mannen zonder kontquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
De meeste die ik zie hebben strakke billen en een pens.
Ik ben nu net een hyperactieve jackrussell die in z'n mand moet blijven liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef xFriendx het volgende:
SPT / Project sixpack/strakke buik!
Nog PT's hier voor een advies op maat?
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/ deze.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wist het!!![]()
Eh, jij had een tijd geleden een site waar je kon zien hoeveel (bij benadering) calorieen je gebruikt bij een bepaalde inspanning. Heb je die link daar nog van?
maar srs gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben nu net een hyperactieve jackrussell die in z'n mand moet blijven liggen.
300 tot 500cal denk ik (gelezen enz, zal vast wel verbeterd worden door de kenners hier)quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
Poverty dieet lol. Ik zal wel eerlijk zeggen dat ik altij in dubio ben over het hele verneuken van je metabolisme en afvallen. Iedereen is het eens dat je een calorie deficit moet creeeren on af te vallen toch?
Wat is dan de grens tussen genoeg tekort om af te vallen maar niet zo veel dat je je metabolisme fucked?
Je BMR?
Of gaat het om het langdurig volhouden van het tekort?
Het probleem is niet per se dat ze niet willen, het probleem is dat er een informatieoverschot is. Nu is een informatieoverschot geen kwalijke zaak an sich, maar de kwaliteit van de informatie is wel een probleem. Het probleem is dat 80% van de mensen op Aarde niet weten hoe zij correct, gezond en effecient moeten afvallen, zonder hun gezondheid aan te tasten. Het tweede probleem is dan wel weer dat ze niet de moeite nemen om essentiële te implementeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen sadist maar puur de kracht om goed te kunnen denken. Als (former) fattie is hun denkwijze alleen maar walgelijk te noemen.
Ga je minder eten, of zorg je dat je behoefte groter wordt door bewegen en sporten... dat is denk ik een heel groot verschil wat betreft de gevolgen voor je metabolisme ook..quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
Poverty dieet lol. Ik zal wel eerlijk zeggen dat ik altij in dubio ben over het hele verneuken van je metabolisme en afvallen. Iedereen is het eens dat je een calorie deficit moet creeeren on af te vallen toch?
Wat is dan de grens tussen genoeg tekort om af te vallen maar niet zo veel dat je je metabolisme fucked?
Je BMR?
Niemand cared om srs advies mattie. Met quick fixes en ab-only exercises maak je de meeste vriendjesquote:
Preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het probleem is niet per se dat ze niet willen, het probleem is dat er een informatieoverschot is. Nu is een informatieoverschot geen kwalijke zaak an sich, maar de kwaliteit van de informatie is wel een probleem. Het probleem is dat 80% van de mensen op Aarde niet weten hoe zij correct, gezond en effecient moeten afvallen, zonder hun gezondheid aan te tasten. Het tweede probleem is dan wel weer dat ze niet de moeite nemen om essentiële te implementeren.
Dat is diep triest.
Ik doe het met plezierquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, mooi man. Maar Mar, je bent toch ook een faker.![]()
Je doet blijkbaar iets goeds toch.
[..]
Beetje beta dit man. Had ik niet van jou verwacht. Dit is precies de reden waarom manlets het zo moeilijk hebben op Aarde, omdat ze in de meeste gevallen onder de lengte van de vrouw zitten. Alpha mannen buigen of verlagen zich nooit onder de vrouw.
wut
Ik verbaas me er dagelijks over hoe weinig mensen weten en hoe weinig mensen zorgen dat ze informatie krijgen over hun lijf en gezondheid.. hell, er zijn er die 100 keer meer weten van hun auto dan van hun eigen lijf en 1 van de 2 kan je niet nieuw kopen alstie het niet meer doet..quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het probleem is niet per se dat ze niet willen, het probleem is dat er een informatieoverschot is. Nu is een informatieoverschot geen kwalijke zaak an sich, maar de kwaliteit van de informatie is wel een probleem. Het probleem is dat 80% van de mensen op Aarde niet weten hoe zij correct, gezond en effecient moeten afvallen, zonder hun gezondheid aan te tasten. Het tweede probleem is dan wel weer dat ze niet de moeite nemen om essentiële te implementeren.
Dat is diep triest.
Ik denk dat daar nuo juist het probleem zit. Ik denk dat veel mensen denken; "als het niet moeilijk is zal het wel niet werken".quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Preciesbij alle andere dingen doen mensen genoeg (voor)onderzoek maar bij voeding niet om de een of andere reden. Terwijl het niet eens moeilijk is.
Eigen schuld van die mensen, of is dat te makkelijk gezegd?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat daar nuo juist het probleem zit. Ik denk dat veel mensen denken; "als het niet moeilijk is zal het wel niet werken".
Beetje hetzelfde als dingen kopen die veel te duur zijn. "Dan heb je wel echt iets goeds!!"
Nou nee, dat is wel zo. Maar ik bedoel, zo wordt er vaak gedacht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Eigen schuld van die mensen, of is dat te makkelijk gezegd?
Noem ik mezelf Personal Trainer PLUS!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je kan je zelf gewoon nu al Personal Trainer noemen hoor, het is geen beschermd beroep of zo.
Bij F4F ben ik wel 100x gevraagd lessen te gaan geven, en ik heb ook geen AALO, en heb dan ook niet nodig.
Als ik m'n bf onder de 15% kan krijgen voor zaterdag dan regel ik wel een kaartje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Kerol het volgende:
Nog meer mensen zaterdag op defkoen one te vinden?
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou nee, dat is wel zo. Maar ik bedoel, zo wordt er vaak gedacht.
of gewoon stiekem stack 2 gekocht uit de USAquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Een collega van mij is afgevallen door 1 of ander iets dat ze op verschillende plekken stroom door je lichaam jagen. Nu moet ik zeggen dat het wel echt werkte (weet niet wat ze er naast doet met eten en zo) aangezien ze een stuk slanker is. Nu zei ze ook wel tegen mij: hoef je niet voor te sporten hoor...
Ondertussen wel denkende en afvragende: zal vast, maar ondertussen heb je nog geen spieren en is je conditie ook nog steeds 0,0. Hoewel je beter dat kan hebben in een slanke toestand dan een vette lijkt me.
Ik kan jou een teddybeer geven en vertellen dat teddy magische krachten heeft waardoor je afvalt, maar dan moet je zelf wel op je eten letten en meer bewegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef xFriendx het volgende:
Een collega van mij is afgevallen door 1 of ander iets dat ze op verschillende plekken stroom door je lichaam jagen. Nu moet ik zeggen dat het wel echt werkte (weet niet wat ze er naast doet met eten en zo) aangezien ze een stuk slanker is. Nu zei ze ook wel tegen mij: hoef je niet voor te sporten hoor...
Ondertussen wel denkende en afvragende: zal vast, maar ondertussen heb je nog geen spieren en is je conditie ook nog steeds 0,0. Hoewel je beter dat kan hebben in een slanke toestand dan een vette lijkt me.
Werd gewaardeerd. Ze namen jou meer serieusdan mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik had etha een keer uitgemaakt voor troll in LIF, toen die solid advise gaf, om vervolgens zelf onzin te verkopen. Geen vuiltje aan de lucht.
Het heet B-line of D-line of zow.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of gewoon stiekem stack 2 gekocht uit de USA
Dat wil ik eigenlijk ook wel ja. Vooral in de weekenden komen de beperkte openingstijden me nooit goed uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
Damn, 24/7 gyms lijken me echt superbruut. Jammer dat hier in de buurt niet eentje zit.
Die dan vervolgens jou de schuld geven als het toch niet werkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niemand cared om srs advies mattie. Met quick fixes en ab-only exercises maak je de meeste vriendjes
Volgens de laatste roddels gaat er 2 minuten lopen van m'n huis binnenkort een gym open die 24/7 open is, inclusief 400 meter hardloopbaan, alles. Vorige gym van die kerel is afgefikt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
Damn, 24/7 gyms lijken me echt superbruut. Jammer dat hier in de buurt niet eentje zit.
Present!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Kerol het volgende:
Nog meer mensen zaterdag op defkoen one te vinden?
Eerlijk is eerlijk. Als er één tak van wetenschap is waar men elkaar constant loopt tegen te spreken dan is voedingskunde wel. Het punt is dat meerdere dingen werken en mensen zich vaak in één kamp scharen. Maar een aantal basisprincipes blijven toch overeind staan. Daar kom je pas later achter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is diep triest.
Ik ben dan ook een zeer ervaren troller.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Werd gewaardeerd. Ze namen jou meer serieusdan mij.
Sjees.. een abonnement op de sportschool werkt niet als je vervolgens niet naar de sportschool toegaat inderdaad...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het heet B-line of D-line of zow.
Maar als ik dan wat lees over B-line op een site:
Je dient mentaal de juiste gedachten te hebben eten, voedsel, en beweging om succesvol te kunnen afslanken. Afslanken zit voor 90% tussen je oren.
En dan:
Fitness en Fitness Toestellen WERKEN NIET.
Fitness Centers rijzen al jaren als paddestoelen uit de grond. Fitness toestellen verkopen als zoete broodjes. De mensen worden echter geen gram lichter, behalve in hun portefeuille dan. Bovendien hebben mensen geen tijd om iedere dag een uur te gaan sporten. Goede voornemens alom, maar na enkele dagen ligt het driemaandelijks abonnement ongebruikt op de keukenkast. Wist je trouwens dat 86% van alle fitness-deelnemers zijn abonnement NIET VOLLEDIG UIT DOET. Dus, STOP met fitness als je wil vermageren of afvallen.
Willen ze nou dat je beweegt of niet? En werkt niet....tja, dat ligt meer aan je inzet. Als je inderdaad het niet kan opbrengen om wekelijks x keer te bewegen dan verdien je ook weinig anders dan zo rond je 55e te zijn samengegroeid met je bank.
srs?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een zeer ervaren troller.
Ik heb diverse vrouwelijke kloons rondlopen in LIF waarmee ik continue kut advies geef. Als vrouw kom je overal mee weg daar.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het heet B-line of D-line of zow.
Maar als ik dan wat lees over B-line op een site:
Je dient mentaal de juiste gedachten te hebben eten, voedsel, en beweging om succesvol te kunnen afslanken. Afslanken zit voor 90% tussen je oren.
En dan:
Fitness en Fitness Toestellen WERKEN NIET.
Fitness Centers rijzen al jaren als paddestoelen uit de grond. Fitness toestellen verkopen als zoete broodjes. De mensen worden echter geen gram lichter, behalve in hun portefeuille dan. Bovendien hebben mensen geen tijd om iedere dag een uur te gaan sporten. Goede voornemens alom, maar na enkele dagen ligt het driemaandelijks abonnement ongebruikt op de keukenkast. Wist je trouwens dat 86% van alle fitness-deelnemers zijn abonnement NIET VOLLEDIG UIT DOET. Dus, STOP met fitness als je wil vermageren of afvallen.
Willen ze nou dat je beweegt of niet? En werkt niet....tja, dat ligt meer aan je inzet. Als je inderdaad het niet kan opbrengen om wekelijks x keer te bewegen dan verdien je ook weinig anders dan zo rond je 55e te zijn samengegroeid met je bank.
Het is simpel. Je begint met een tekort van ~ 300 kcal en wanneer je stagneert haal je er elke keer ~ 150 kcal af en/of voeg je twee HIIT sessie per week toe. Je kunt heel lang doen met een tekort van 300 kcal. Ga geen grote tekorten aan en ga ook geen lange cardio sessies aan. Je kunt natuurlijk ook in een heel rap tempo vet verliezen, maar dat is allemaal ten koste van je gezondheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef JackieBrown het volgende:
Je BMR?
Hier zit ik dan ook op te wachten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
Foto's zeggen één ding, een video van je squats op 110 kg snoert natuurlijk iedereen hun mond.
Hoeveel knieschijven al verbruikt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:02 schreef MarMar het volgende:
...dus geen gekke squads (dan zouden mijn knieschijven ook uit mijn been vliegen)
Alfa's?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom moet ik me verantwoorden tegenover jou? Als je het niet kan hebben dat ik meer til dan jij, moet je gewoon harder gaan trainen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hier zit ik dan ook op te wachten.
[..]
Hoeveel knieschijven al verbruikt?
Doe anders eens je trainingsschema en voedingsschema, want ik ben echt benieuwd hoe iemand die 3jr in een scootmobiel heeft rondgereden, ondertussen ook nog eens 45kg is afgevallen, in een half jaar zichzelf naar 110kg squats kan werken.
Serieus!
[..]
Alfa's?!
Helft hier loopt ook te posten in het PUA topic, echt een plek voor alfa mannen
Ze weten van de ecto bitch-whipped man die je hebt?
Ook prima gereageerd op de twijfels trouwens, geheel inhoudelijk en zo.
Doet me denken aan je rant in het Dieet topic, elk weerwoord die wel ergens op gebaseerd was heb je vakkundig genegeerd want daar had je geen antwoord op.
Je blog ook maar geheel opgeschoond toen je hier kwam posten?
Toch een voorbeeld voor dit topic
Zeur dan nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waarom moet ik me verantwoorden tegenover jou? Als je het niet kan hebben dat ik meer til dan jij, moet je gewoon harder gaan trainen.
Doei!
quote:
Lees maar, dan stel je mening wel bij over wat wel en wat niet mogelijk is wat betreft trainen.quote:
Lichte deficit van +-300 en de rest creëren met cardio is inderdaad de beste manier voor blijvend vetverlies.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is simpel. Je begint met een tekort van ~ 300 kcal en wanneer je stagneert haal je er elke keer ~ 150 kcal af en/of voeg je twee HIIT sessie per week toe. Je kunt heel lang doen met een tekort van 300 kcal. Ga geen grote tekorten aan en ga ook geen lange cardio sessies aan. Je kunt natuurlijk ook in een heel rap tempo vet verliezen, maar dat is allemaal ten koste van je gezondheid.
Het is ook niet per se dat je metabolisme naar de klote gaat, maar meer de verschillende adaptaties die plaatsvinden, hormonen etc. etc. Dit effect is bij vrouwen alleen maar groter. Het is ook niets voor niets dat vrouwen meer moeite hebben met vetverlies i.t.t. mannen. Vrouwen zijn één grote emotionele rollercoaster.![]()
Vertel mij wat. Euforie en zelfmutilatie allemaal in 1 dag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is simpel. Je begint met een tekort van ~ 300 kcal en wanneer je stagneert haal je er elke keer ~ 150 kcal af en/of voeg je twee HIIT sessie per week toe. Je kunt heel lang doen met een tekort van 300 kcal. Ga geen grote tekorten aan en ga ook geen lange cardio sessies aan. Je kunt natuurlijk ook in een heel rap tempo vet verliezen, maar dat is allemaal ten koste van je gezondheid.
Het is ook niet per se dat je metabolisme naar de klote gaat, maar meer de verschillende adaptaties die plaatsvinden, hormonen etc. etc. Dit effect is bij vrouwen alleen maar groter. Het is ook niets voor niets dat vrouwen meer moeite hebben met vetverlies i.t.t. mannen. Vrouwen zijn één grote emotionele rollercoaster.![]()
Kut kussentje kopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Euforie en zelfmutilatie allemaal in 1 dag.
Heb vandaag een spinninglesje gedaan, die zadels worden alleen maar kutterhoe kan je als vrouw nog genieten van seks daarna? Fanta.. schijn je licht hierover aub.
Heb je al eelt op je lipjens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Lees maar, dan stel je mening wel bij over wat wel en wat niet mogelijk is wat betreft trainen.
http://startingstrength.com/articles/brian_jones_story.pdf
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kut kussentje kopen.i lolledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kut kussentje kopen.Hoe groot is dat ding? Ik zou er namelijk niet in gaan zitten als het te groot is, dan verzuip je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met groene thee extract iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef G.R.S. het volgende:
Je kunt je BF ook verlagen zonder cardio, toch?
[..]
Kut kussentje kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwaa mooi weer was beter mjah schijt. Gewoon in tent staan. Nu is defqon opzich al matig, maar die hitjes parade op de main was ik sowieso al niet te vinden.quote:
EINDELIJK HEADFUCKEN MANquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding? Ik zou er namelijk niet in gaan zitten als het te groot is, dan verzuip je.
sobgserzo gekquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mwaa mooi weer was beter mjah schijt. Gewoon in tent staan. Nu is defqon opzich al matig, maar die hitjes parade op de main was ik sowieso al niet te vinden.
jij lijkt op brainpowerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding? Ik zou er namelijk niet in gaan zitten als het te groot is, dan verzuip je.
Deze man!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef seto het volgende:
[..]
sobgserzo gek
fuck mainstream
underground 4 lyfe
Wat een baas, net als die man uit het filmpje wat 1517 gepost had die zijn polsen had gebroken ofzo na een faal op de clean met straps.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Lees maar, dan stel je mening wel bij over wat wel en wat niet mogelijk is wat betreft trainen.
Ik heb nog meer bans dan dat jochie, lekker spannend.quote:
Wát voor broeken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef ChesterPerry het volgende:
Nja weet niet in arnhem bij go britain zijn de karl kani broeken in de aanbieding mss een tip voor em
Nee klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef ChesterPerry het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad uberhaupt...
Ja met een calorie tekort dat groot genoeg is of roids.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef G.R.S. het volgende:
Je kunt je BF ook verlagen zonder cardio, toch?
Lyricale zweepslapen whaddup.quote:
wou je zeggen dat ik dat niet benquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef JackieBrown het volgende:
ik ook niet, maar ik ben dan ook een voorbeeldige postster
[..]
Dansplaat idd
Ik weet wat mogelijk is en ik weet wat bullshit isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
oke sorry dese voor jou maatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen kunnen we weer even normaal doen... Brainpowur!
Valt tegen hoor, gezien je notes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef JackieBrown het volgende:
ik ook niet, maar ik ben dan ook een voorbeeldige postster
[..]
Dansplaat idd
O wacht, dan heb je er nog 1 tegoed. Momentje...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef ChesterPerry het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad uberhaupt...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef V1z0R het volgende:
Hebt m'n punten weer prima weerlegd Mar
[..]
Ik weet wat mogelijk is en ik weet wat bullshit is
Ja, wel weer gezien hier
Hoe weet jij wat mogelijk is als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef V1z0R het volgende:
Hebt m'n punten weer prima weerlegd Mar
[..]
Ik weet wat mogelijk is en ik weet wat bullshit is
Ja, wel weer gezien hier
ik gedraag me altijd hoor alleen ben gwn eerlijk dat ie op braintje lijktquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
O wacht, dan heb je er nog 1 tegoed. Momentje...
hmmmquote:
Op wie lijk jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik gedraag me altijd hoor alleen ben gwn eerlijk dat ie op braintje lijkt
Is dat zijn tweelingbroer?quote:
Totdat iemand een fipo met een loden pijp in je nek plaatstquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef seto het volgende:
ik ben ooit gebanned voor teveel fipo's
was er best goed in moet ik zeggen
mijn traps zijn nu kk dik swa dus daar voel ik niks meer vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Totdat iemand een fipo met een loden pijp in je nek plaatstzie ik echt té vaak gebeuren, slechte zaak.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef seto het volgende:
[..]
mijn traps zijn nu kk dik swa dus daar voel ik niks meer van
Zou alleen dat "kk" aflerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef seto het volgende:
[..]
mijn traps zijn nu kk dik swa dus daar voel ik niks meer van
dat is het punt, zo post ik alleen hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou alleen dat "kk" aflerennergens goed voor, staat nog infantiel ook.
En nu helemaal gelezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Zou ik niet doen, staat je niet man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef seto het volgende:
[..]
dat is het punt, zo post ik alleen hier
Weet ik het, ik maak headers voor prijsvragen, geen headers voor kortebroekhommo's.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een designer in gym topic... fUcking handig
Kan een korte broek weer voor guys anno 2013?
Alvast dank.
nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alvast dank.
ik bedoel deze reeksquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, staat je niet man.
Driekwartsbroeken schijnen hip te zijn, met goede kuiten kan je er nog mee wegkomen ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef seto het volgende:
[..]
nope
alleen als je nog op de middelbare zit
Zeker. Als het goed fit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alvast dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal niet. Onder andere voor plaatjes, filmpjes en onzin, maar ook als slowchat om te praten over andere dingen dan enkel hardcore bodybuilding. Dat retarded gedrag met whey en shit komt men onderhand ook de spuigaten uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef seto het volgende:
[..]
ik bedoel deze reeks
het was ooit bedoeld als een echt ONZ-topic maar is (helaas) wat serieuzer gewordenIf not now, then when.
Ja, totaal kut, beter was het nu bagger geweest ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef seto het volgende:
[..]
ik bedoel deze reeks
het was ooit bedoeld als een echt ONZ-topic maar is (helaas) wat serieuzer geworden
Ja ik ging vandaag wel in jeans, jwz.. maar na uur zitten had ik gevoel dat ik in me broek had gezeken. Plakzak, zweetreet alles kwam tegelijk. Leven van gymbOi gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef seto het volgende:
[..]
nope
alleen als je nog op de middelbare zit
Hoevaak heb jij mij eigenlijk gebanned lomperik?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou alleen dat "kk" aflerennergens goed voor, staat nog infantiel ook.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fukken saved brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit, moderators kunnen namelijk niet bannenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij mij eigenlijk gebanned lomperik?
In welke regionen is dat hip ??quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Driekwartsbroeken schijnen hip te zijn, met goede kuiten kan je er nog mee wegkomen ook.
[..]
Zeker. Als het goed fit.Ja, ik moet met stretch hebben. Train 2/3x in de week benen brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helemaal niet. Onder andere voor plaatjes, filmpjes en onzin, maar ook als slowchat om te praten over andere dingen dan enkel hardcore bodybuilding. Dat retarded gedrag met whey en shit komt men onderhand ook de spuigaten uit.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Nee man, tan halen in je speedo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
gwn lekker in linne broekjes langs het strand wandelen
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Als het goed fit.misschien heb je wel gelijk, post ook pas mee sinds #2 omdat ik dacht dat het meteen gesloten zou wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Helemaal niet. Onder andere voor plaatjes, filmpjes en onzin, maar ook als slowchat om te praten over andere dingen dan enkel hardcore bodybuilding. Dat retarded gedrag met whey en shit komt men onderhand ook de spuigaten uit.![]()
Zou deze mij staan denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vaak heb je me laten bannen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit, moderators kunnen namelijk niet bannen
Sjees, leluk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In welke regionen is dat hip ??![]()
Maxi kokerrokken zijn het nu helemaal. Bij werkelijk alle meiden die ik heb gezien met dit ding aan is het onflatteus. Zelfs op de paspop staat het eigenlijk niet![]()
[ afbeelding ]![]()
Stuk of drie keer geloof ik. Ik weet dan ook niet waarom je de neiging hebt om piemels te posten, maargoed.quote:
Vrouwen met van die driekwart rokken die ook een beetje hoog aangetrokken zijn. Fuuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In welke regionen is dat hip ??![]()
Maxi kokerrokken zijn het nu helemaal. Bij werkelijk alle meiden die ik heb gezien met dit ding aan is het onflatteus. Zelfs op de paspop staat het eigenlijk niet![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zou deze mij staan denk je?doe je er dan ook zo'n zwoele blik bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dollo in de pizzadoos was de ban wel waardquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stuk of drie keer geloof ik. Ik weet dan ook niet waarom je de neiging hebt om piemels te posten, maargoed.
Nee. Punt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beste voor vrouw is gewoon strakke witte broek. Punt.
Ik steek niet onder banken of stoelen dat ik hartelijk heb moeten lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dollo in de pizzadoos was de ban wel waard
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beste voor vrouw is gewoon strakke witte broek. Punt.
Dude, die linkerbil trekt weer naar binnen toequote:
Ik zei vrouw. Als er bij een vrouw meer hangt als de 2 titties is het voor mij geen vrouw. Punt.quote:
Splash Battle ja. Wet t-shirt contest rampage-mode.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef seto het volgende:
kent iemand die attractie in walibi met die waterkanonnen?
heb daar een keer in de zomer zoveel chicks met witte kleren mee nat staan spuiten, wat een feest was dat
Het is een echte ONZ SC geworden. Met hier en daar wat serieuze dingen, en een hoop bullshit. Prima, precies waar het voor bedoeld was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef seto het volgende:
[..]
ik bedoel deze reeks
het was ooit bedoeld als een echt ONZ-topic maar is (helaas) wat serieuzer geworden
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een echte ONZ SC geworden. Met hier en daar wat serieuze dingen, en een hoop bullshit. Prima, precies waar het voor bedoeld was.
Iedereen weet ook nog steeds het BB topic te vinden. Alles werkt dus prima uit.
Wat deze klaphark roept dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een echte ONZ SC geworden. Met hier en daar wat serieuze dingen, en een hoop bullshit. Prima, precies waar het voor bedoeld was.
Iedereen weet ook nog steeds het BB topic te vinden. Alles werkt dus prima uit.
Weet je wat ook zo ranzig is bij vrouwen, van die rollen bij de bh.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zei vrouw. Als er bij een vrouw meer hangt als de 2 titties is het voor mij geen vrouw. Punt.
mwah twijfel eerlijk gezegd. Kan ook als promoboy gaan werken na mijn uitwisseling, heb je geen opleiding voor nodig en hoef je ook weinig voor te doen behalve mooi te wezen.quote:
Ja kut hee, een echte member van deze reeks moet minstens 1 fittie op z'n naam hebben staan. Ik heb de regels ook niet verzonnen.quote:
Die bikini's zonder bovenkant zijn sowieso van die ondingen. Laten net iets te goed zien wat zwaartekracht is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je wat ook zo ranzig is bij vrouwen, van die rollen bij de bh.Net zoals bij deze neggerin vanaf 1.40.
Nah, als het dan van iets minder middelbareschoolmeisjes niveau is, doe ik een keer mee, goed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja kut hee, een echte member van deze reeks moet minstens 1 fittie op z'n naam hebben staan. Ik heb de regels ook niet verzonnen.
Propper of zo? Mij leek het vet om in Griekenland of Bulgarije als barman te gaan werken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
mwah twijfel eerlijk gezegd. Kan ook als promoboy gaan werken na mijn uitwisseling, heb je geen opleiding voor nodig en hoef je ook weinig voor te doen behalve mooi te wezen.
Dat is echt ondankbaar kutwerk kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Propper of zo? Mij leek het vet om in Griekenland of Bulgarije als barman te gaan werken.
Nah, niet altijd Hork, waar heb je gezeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is echt ondankbaar kutwerk kan ik je vertellen.
Vertel eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is echt ondankbaar kutwerk kan ik je vertellen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nah, als het dan van iets minder middelbareschoolmeisjes niveau is, doe ik een keer mee, goed?
Soms zijn dingen de moeite gewoon niet waard.
Rhodos, kuteiland.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, niet altijd Hork, waar heb je gezeten?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij mij eigenlijk gebanned lomperik?
Ik heb hem ook nog nooit gebanned.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit, moderators kunnen namelijk niet bannen
Dat is eigenlijk wel uniek, sinds je mij ooit in de kliko hebt geflikkerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gebanned.
Ja maar jij durft het niet, anders kom ik je ff bij David Lloyd pompen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem ook nog nooit gebanned.
fagquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar jij durft het niet, anders kom ik je ff bij David Lloyd pompen.
Ah, geen ervaring mee.quote:
True true.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja maar jij durft het niet, anders kom ik je ff bij David Lloyd pompen.
Dat klinkt al beter, Kreta toch? Dat is sowieso al beter toefen hoorde ik, maar tegenwoordig is dit niets meer voor mij, ik ben een oude lul geworden die getrouwd isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah, geen ervaring mee.
Ik ben de afgelopen twee jaar beide zomers bijna 6 weken barman geweest in Ipsos, Kerkyra. Je maakt wel lange dagen (5/6 dagen per week 11.00 tot 00:00 ofzo), maar vond het werk an sich niet kut. Als ik vrij was ging ik ook gewoon uit, gratis kamer in het hotel, buffet etc.
Wel mooie ervaring.
Kretaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
Dat klinkt al beter, Kreta toch? Dat is sowieso al beter toefen hoorde ik, maar tegenwoordig is dit niets meer voor mij, ik ben een oude lul geworden die getrouwd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |