ik doe het altijd in de bus of metroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]ik heb zo'n mattie die dat doet, gaat stoer pullups doen in zo'n speeltuintje in z'n buurt
In de metro? Met al dat straattuig?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik doe het altijd in de bus of metro
ik ben het straattuigquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
In de metro? Met al dat straattuig?
blijf veilig.
haha meth headquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Manageranger, goed bezig! Alleen die savings zijn waardeloos, althans in mijn geval, want ik spendeerde het alsnog aan andere dingen.
na dag 1 alquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
vanaf hoeveel maanden training kan je je eerste straei verwachteN?
Thnx,quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Manageranger, goed bezig! Alleen die savings zijn waardeloos, althans in mijn geval, want ik spendeerde het alsnog aan andere dingen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word helemaal kk gek van die klamme handen kk.
Als ik jouw lifts zijn en het feit dat fanta grotere armen dan jij heeft dan is er van genetisch potentieel bij jou geen sprakenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een before foto gemaakt van mn rug en daarop is een strong v-taper te zien, betekent dit je veel genetisch potentieel hebt?
Handen insmeren met odorex extra dry. Werkt echtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik word helemaal kk gek van die klamme handen kk.
Ik moest ineens denken aan het feit dat klamme handen tijdens het playstationen al helemaal tyfus is. Daarna moest ik denken aan al die keren dat ik jou gepwnt heb.quote:
Dacht eerst dat je aan het grappen was. Vervolgens ging ik Googlen en zag dit topic: LIF / Odorex Extra Dryquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Handen insmeren met odorex extra dry. Werkt echt
wrom praat je met je vriendin via fok manquote:
Haha vrienden aan het maken?quote:
Hebben die in Nederland dat ook? Of zal het vast tegenvallenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die crossfit chicks hebben sowieso goed figuurtje.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een fysieken in die post van 16meter.
Net als overal in de echte wereld heeft ongeveer 1 op de 1000 mensen echt een mooi lijf.. camera ophangen in de vrouwenkleedkamer op de sportschool loont de moeite niet imho.. de balans tussen de paar mooie chicks en het "PLEASE PUT A KNIFE IN MY EYEBALL" gevoel is de moeite niet waard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Hebben die in Nederland dat ook? Of zal het vast tegenvallen
Bedankt voor de insigt van een vrouw, die ziet elke keer de kleedkamer dus ik moet je dan wel gelovenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Net als overal in de echte wereld heeft ongeveer 1 op de 1000 mensen echt een mooi lijf.. camera ophangen in de vrouwenkleedkamer op de sportschool loont de moeite niet imho.. de balans tussen de paar mooie chicks en het "PLEASE PUT A KNIFE IN MY EYEBALL" gevoel is de moeite niet waard.
Vooral na sommige groepslessen als het dan helemaal volstroomt. Je hebt er zo eentje met een rode staaf die ze alle kanten op schudden.. not one fit body seen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Net als overal in de echte wereld heeft ongeveer 1 op de 1000 mensen echt een mooi lijf.. camera ophangen in de vrouwenkleedkamer op de sportschool loont de moeite niet imho.. de balans tussen de paar mooie chicks en het "PLEASE PUT A KNIFE IN MY EYEBALL" gevoel is de moeite niet waard.
Girl heeft niet eens een meetlint.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik jouw lifts zijn en het feit dat fanta grotere armen dan jij heeft dan is er van genetisch potentieel bij jou geen spraken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
een rode staaf die ze alle kanten op schudden..
Doet m'n vriendin ook, X-Co heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vooral na sommige groepslessen als het dan helemaal volstroomt. Je hebt er zo eentje met een rode staaf die ze alle kanten op schudden.. not one fit body seen.
Sowiesoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:48 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sprinter 100x beter dan marathonloper
Ik vind het de verantwoordelijkheid van de school om die dingen niet gestolen te laten worden, beetje belachelijk dat de andere leerlingen daarvoor opdraaien. Cheaters zullen er altijd zijn (hoort bij het leven).quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdamse-school.html
Je zou maar in de zomervakantie Engels examen opnieuw moeten maken omdat een paar mocro's examens uit een kluis hebben gehaald, weer een hele generatie PVV stemmers erbij
Zal me niks verbazen als op die islamitische scholen het echte examen gewoon oefenen, kafirs mag je toch bedonderen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind het de verantwoordelijkheid van de school om die dingen niet gestolen te laten worden, beetje belachelijk dat de andere leerlingen daarvoor opdraaien. Cheaters zullen er altijd zijn (hoort bij het leven).
ik heb maar 2x een goed lichaam gezien in de gym en die ene was van mezelfquote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt voor de insigt van een vrouw, die ziet elke keer de kleedkamer dus ik moet je dan wel geloven
Zoiets zou meteen uitlekken omdat die leerlingen toch wel hun mond voorbij praten, denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als op die islamitische scholen het echte examen gewoon oefenen, kafirs mag je toch bedonderen.
Vervolgens komen die op het hbo in je projectgroep terecht
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb maar 2x een goed lichaam gezien in de gym en die ene was van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |