Niet smeren maar deppen, dan hoef je het de volgende ochtend er ook niet meer af te spoelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:47 schreef MouseOver het volgende:
Je smeert het onder je oksels voordat je gaat slapen. De ochtend erna moet je het weer afspoelen want het is vrij agressief.
Dat is het nadeel van je zweetklieren 'stoppen', de warmte moet toch je lichaam uit en zoekt dus andere plekken. Hoe beter de deodorant hoe meer je dus op andere plekken gaat zweten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 02:18 schreef FRaGMaN het volgende:
heb het ook. in combinatie met deoleen. Werkt goed maar bij mij maar een paar dagen achter elkaar en met gevolg dat ik op andere plaatsen meer ga zweten. (gezicht, handen)
Hmmm, daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad terwijl ik normaal behoorlijk zweet. Moet er wel bijzeggen dat ik het niet elke dag gebruikte, maar om de 3 dagen. Maargoed, het effect was nog steeds droge oksels dus voor het "uitweg zoeken" maakt dat weinig uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van je zweetklieren 'stoppen', de warmte moet toch je lichaam uit en zoekt dus andere plekken. Hoe beter de deodorant hoe meer je dus op andere plekken gaat zweten.
Ik gebruik de Rexona active Reserve "Cotton dy" creme dispenser, en ben daar erg tevreden over. Of ik meer zweet op andere plekken daardoor weet ik niet maar moet wel zeggen dat bijv. het in de trein zitten een klamme reet/benen op kan leveren. Nou is dat skai ook geen lekker materiaal, irritant is het wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:
Nog andere users met ervaringen op dit vlak (positief/negatief)?
Precies, als je wat meer op je voorhoofd of handen gaat zweten maakt dat niet zoveel uit dat kun je wel makkelijk wegkrijgen door je handen te wassen of je voorhoofd af te vegen ofzo, maar die vlekken op je tshirt (en zeker bij een lichte kleur) dat is lastiger weg te krijgen. Dus ik ga dat spul zeker proberen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:55 schreef exec het volgende:
Ik gebruik et ook. Heb nooit echt last van overmatig zweten maar het helpt wel tegen zweetoksels en de vlekken die je ervan krijgt met uitgaan en warm weer, zijn niet zo charmant naar mijn mening.
wit met lichtgroen doosje, is een klein flesje.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef lienelien het volgende:
maar die odorex, is da die in dat wit met blauwe doosje? of iets anders?
dat spul bedoelde ik idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef lienelien het volgende:
syneo5 is ook zoiets, kost wel ¤20, is alleen bij de DA-drogist te koop, maar *schijnt* (ik weet et ni..) nog beter te werken, maar is minder agressief voor je huid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |