abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 00:47:15 #1
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26684175
De zomer is weer in aantocht en daarom wilde ik voor iedereen die het vorig jaar ontgaan is het odorex topic kicken. Helaas vond ik em niet dus nu maar een nieuwe.

iig; odorex is werkelijk een gouden tip. Het is een soort mega deo. Je dept het onder je oksels voordat je gaat slapen (niet smeren!). De ochtend erna moet je het weer afspoelen want het is vrij agressief. Het werkt bij de meeste mensen erg goed: ik zit vaak 8 uur per dag in de auto. Normaal gesproken was na een half uur m'n shirt al nat, maar door dit spul kon ik een shirt 2 dagen aan, en dat op dagen van 30 graden in de schaduw. Het zit in een klein flesje dat je bij de AH koopt. Hoewel het nogal gemeen spul lijkt viel voor zover ik me kan herinneren het aantal mensen met irritaties heel erg mee.

En dat alles voor 2 euro nogwat.

Ik hoop dat een paar fokkers extra droge okseltjes hierdoor houden. Oja, en voor mensen die het vorige jaar al gekocht hebben en er nu ineens weer aan denken: bij mij was het flesje van afgelopen jaar niet meer goed.

edit nav Refragmental: deppen ipv smeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door MouseOver op 03-05-2005 08:57:51 ]
Vampire Romance O+
pi_26684647
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 00:47 schreef MouseOver het volgende:
Je smeert het onder je oksels voordat je gaat slapen. De ochtend erna moet je het weer afspoelen want het is vrij agressief.
Niet smeren maar deppen, dan hoef je het de volgende ochtend er ook niet meer af te spoelen.
Maar is iig wonderspul, een ware slachting voor je zweetklieren.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:20:23 #3
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_26684683
het werkt echt!

dinsdag 3 mei 2005 @ 01:31:19 #4
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_26684842
Wonderspul inderdaad
  dinsdag 3 mei 2005 @ 01:35:19 #5
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_26684888
ken het niet?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_26684921
Ik heb het zojuist nog aangebracht. Ik ben er ook enthousiast over. Aanrader, tip van het jaar etc. etc.
pi_26685048
Dit moet ik eens proberen. Een beetje zweten is eigenlijk wel gezond, en stinkt ook niet, maar als je (zoals ik) bij het minste of geringste liters vocht in straaltjes uit je lichaam spuit, kun je beter je zweetklieren tegenwerken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 3 mei 2005 @ 02:18:07 #8
48715 FRaGMaN
jajajajajajajaja!!
pi_26685240
heb het ook. in combinatie met deoleen. Werkt goed maar bij mij maar een paar dagen achter elkaar en met gevolg dat ik op andere plaatsen meer ga zweten. (gezicht, handen)
Mors principium est
  dinsdag 3 mei 2005 @ 02:21:04 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26685259
beter dit. ik heb uit het ander topic ook begrepen dat iemand, die dagelijks voor de klas staat, een deodorant gebruikt die te koop was bij de drogist en nog beter is dan dit spul. laat die zon maar schijnen, ik weet alleen de naam niet meer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26686380
Kan het zijn dat het na een tijdje niet meer werkt? Dat je lichaam eraan gewend raakt ofzo? Mijn flesje is toch niet zo oud maar ik heb het idee dat het lang niet meer zo goed werkt als in het begin.
En improved 8-)
pi_26686427
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 02:18 schreef FRaGMaN het volgende:
heb het ook. in combinatie met deoleen. Werkt goed maar bij mij maar een paar dagen achter elkaar en met gevolg dat ik op andere plaatsen meer ga zweten. (gezicht, handen)
Dat is het nadeel van je zweetklieren 'stoppen', de warmte moet toch je lichaam uit en zoekt dus andere plekken. Hoe beter de deodorant hoe meer je dus op andere plekken gaat zweten.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:00:01 #12
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26686831
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van je zweetklieren 'stoppen', de warmte moet toch je lichaam uit en zoekt dus andere plekken. Hoe beter de deodorant hoe meer je dus op andere plekken gaat zweten.
Hmmm, daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van gehad terwijl ik normaal behoorlijk zweet. Moet er wel bijzeggen dat ik het niet elke dag gebruikte, maar om de 3 dagen. Maargoed, het effect was nog steeds droge oksels dus voor het "uitweg zoeken" maakt dat weinig uit.

Nog andere users met ervaringen op dit vlak (positief/negatief)?
Vampire Romance O+
pi_26686938
je hoeft het volgens mij maar eens in de twee/drie weken te gebruiken hoor..

ik gebruik het ook in de zomer en gebruik het idd maar eens in die tijd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26687955
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 09:00 schreef MouseOver het volgende:

Nog andere users met ervaringen op dit vlak (positief/negatief)?
Ik gebruik de Rexona active Reserve "Cotton dy" creme dispenser, en ben daar erg tevreden over. Of ik meer zweet op andere plekken daardoor weet ik niet maar moet wel zeggen dat bijv. het in de trein zitten een klamme reet/benen op kan leveren. Nou is dat skai ook geen lekker materiaal, irritant is het wel.
pi_26688103
Gebruik het spul ook alweer even, voelt gewoon fijn om je bij hitte niet druk te hoeven maken over geurtjes of natte oksels. Maar heb er inderdaad wel zweethanden (die ik voorheen nog nooit had) van gekregen als het echt warm is. Misschien inderdaad ook wat meer zweet op m'n rig of voorhoofd, op dagen zoals afgelopen zondag, maar het is maar wat je belangrijk vind...
Sweet and innocent...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:26:38 #16
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_26688483
ik gebruik t ook, merk wel dat ik op andere plekken ga zweten (rug veelal) maar zweet liever daar dan onder mijn oksels, super spul
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:30:54 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_26688555
Vooral bij lichte shirts is het fijn.. die kan ik anders haast niet aan in de zomer.

Niet met zeep wassen scheelt trouwens ook al veel.
Vampire Romance O+
pi_26688774
Idd fijn spul.
Ik had alleen een keer misschien gesmeerd ipv gedept, toen heb ik een paar dagen met ongelooflijke branderig gevoel onder m'n oksels gelopen. Maar dat was eenmalig dus
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_26689247
Ik gebruik et ook. Heb nooit echt last van overmatig zweten maar het helpt wel tegen zweetoksels en de vlekken die je ervan krijgt met uitgaan en warm weer, zijn niet zo charmant naar mijn mening.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_26690022
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:55 schreef exec het volgende:
Ik gebruik et ook. Heb nooit echt last van overmatig zweten maar het helpt wel tegen zweetoksels en de vlekken die je ervan krijgt met uitgaan en warm weer, zijn niet zo charmant naar mijn mening.
Precies, als je wat meer op je voorhoofd of handen gaat zweten maakt dat niet zoveel uit dat kun je wel makkelijk wegkrijgen door je handen te wassen of je voorhoofd af te vegen ofzo, maar die vlekken op je tshirt (en zeker bij een lichte kleur) dat is lastiger weg te krijgen. Dus ik ga dat spul zeker proberen.
pi_26690620
Ik doe het om de 3 dagen op ong. en de 2e keer dat ik het op moest doen, ging ik me oksels wassen met een washandje, maar die was nogal ruw dus toen ik dat spul op deed voelde ik het wel bijten dus je moet gewoon even voorzichtig met je handen met zeep je oksels schoonmaken.
Verder is het perfect spul, geen vieze zweetplekken meer en dus ook geen stank oid
pi_26690638
syneo5 is ook zoiets, kost wel ¤20, is alleen bij de DA-drogist te koop, maar *schijnt* (ik weet et ni..) nog beter te werken, maar is minder agressief voor je huid
pi_26690688
maar die odorex, is da die in dat wit met blauwe doosje? of iets anders?
pi_26690755
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:43 schreef lienelien het volgende:
maar die odorex, is da die in dat wit met blauwe doosje? of iets anders?
wit met lichtgroen doosje, is een klein flesje.

2.19 bij trekpleister ofzo
  dinsdag 3 mei 2005 @ 11:48:08 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26690824
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:41 schreef lienelien het volgende:
syneo5 is ook zoiets, kost wel ¤20, is alleen bij de DA-drogist te koop, maar *schijnt* (ik weet et ni..) nog beter te werken, maar is minder agressief voor je huid
dat spul bedoelde ik idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')