Lekker op een brakke dag zon literpak in 1 teug opdrinkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn leven is officieel compleet.
[ afbeelding ]
Hahaha, hij wel. Beste gewoon 's morgens een lekker eitje bakken met een heel ei er doorheen. Dat proteinz.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lekker op een brakke dag zon literpak in 1 teug opdrinken.
Sligro of Makro. Ik heb mijne van de Sligro. Je moet wel ingeschreven staan bij de KvK, of je moet ergens een pasje fiksen. ¤ 3,75 voor een kilo. Je hebt ook twee kilo pakken. Nadeel is wel dat het na openen twee/drie dagen houdbaar is, daarom heb ik kleine pakjes gehaald.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ah Nice, zou echt perfect zijn voor op zondagen.
als misdienaar zijnde verbrand je veel eiwittenquote:
Dat spul is gepasteuriseerd he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drink je serieus vloeibare eiwitten? Salmonella dan?
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.quote:
Uiteraard, maar gooi er dan wel een normaal ei doorheen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.Heb je er ook al een ei van gebakken?
Hoe kan je dat nou niet weten? Is het zelfde als niet weten dat cafeïne je vetverbranding met 150% boost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.Heb je er ook al een ei van gebakken?
Baas. Maandag uitproberen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi er dan wel een normaal ei doorheen.
Verder helemaal mooi.
kut buutelandersquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet weten? Is het zelfde als niet weten dat cafeïne je vetverbranding met 150% boost.
pics van je onderrugquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Joww ik hep gewoon die 100e topic
Geopend wie wilt me aanraken?
Jammer dat ik niks bijzonders met de TT heb gedaan.
nog niet gezienquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom nou weer van mijn onderrug?
Damn, manlets hebben het echt zwaar op Aarde.quote:
Heb toch van de beste (jou) geleerd hoe dat moet man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe hossel jij je internet chicks dan? Laat hem gewoon proberen.
Hij wil weten of je twee dimples heb in je onderrug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
waarom nou weer van mijn onderrug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ik begin meestal met ken ik jou niet ergens vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe hossel jij je internet chicks dan? Laat hem gewoon proberen.
Gewoon insmeren met smaakmakers zoals kruiden, specerijen, sauzen en marinades.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, ik wil mijn kip marineren. Heb je suggesties?
Zover was ik, koop normaal kant en klare shit maar wil nu met olijfolie, paprika en peper een marinade maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon insmeren met smaakmakers zoals kruiden, specerijen, sauzen en marinades.
Succes!![]()
![]()
Natuurlijk broeder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Yuri G, ik wil mijn kip marineren. Heb je suggesties?
Als het goed is ziet het er zo uit:quote:Per kilo kip:
- 2 eetlepels olijfolie
- 4 eetlepels tomatenketchup
- een flinke eetlepel (bloemen)honing
- 2 theelepels knoflookpoeder
- snufje zout
- snufje (zwarte) peper (uit de molen)
- 2 eetlepels citroensap
- 1 eetlepel ketjap
- 2 theelepels sojasaus
- een fijn gesnipperde ui
- 2 cm geschilde en geraspte gember of gember poeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nacht of een paar uurtjes laten staan en BOOOM: delicious chicken. Je kunt het in plaats van in een bak ook in een diepvrieszak doen. Wat je ook kunt doen is met een vork gaatjes in de kip prikken zodat het beter opgenomen wordt. Laatste heb ik niet geprobeerd omdat ik juist geleerd heb dat je (tijdens het bakken) nooit gaatjes in het vlees mag prikken.
ofquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon insmeren met smaakmakers zoals kruiden, specerijen, sauzen en marinades.
Succes!![]()
If not now, then when.
Maak een paprikapeper-olie en smeer em daar mee in. Is een recept wat al eeuwen in de familie zit hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zover was ik, koop normaal kant en klare shit maar wil nu met olijfolie, paprika en peper een marinade maken.
Ik sta keer op keer versteld van mijn goede kookintuitiequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maak een paprikapeper-olie en smeer em daar mee in. Is een recept wat al eeuwen in de familie zit hier.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk broeder.
[..]
Als het goed is ziet het er zo uit:Waar zijn de after pics waar het gebakken is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een nacht of een paar uurtjes laten staan en BOOOM: delicious chicken. Je kunt het in plaats van in een bak ook in een diepvrieszak doen. Wat je ook kunt doen is met een vork gaatjes in de kip prikken zodat het beter opgenomen wordt. Laatste heb ik niet geprobeerd omdat ik juist geleerd heb dat je (tijdens het bakken) nooit gaatjes in het vlees mag prikken.
of
[..]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar zijn de after pics waar het gebakken is?
Die heb ik niet gemaakt, maar om het goed te maken heb ik hier een foto van een ander fucking magnifiek recept:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar zijn de after pics waar het gebakken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als dat niet voldoende is heb ik nog een foto van een mooie vis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
If not now, then when.
Would buyquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:32 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri Braakhekke
Het wordt tijd voor een kookboek.
Het lijkt mij eigenlijk ook leuk om het als bijbaan te gaan doen. Het verdient volgend mij aardig goed en als je leuk in omgang bent dan verdien je al helemaal top. Het enige wat je moet hebben is zo'n certificaat. Ik heb echter begrepen dat deze heel erg simpel te halen is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:28 schreef Drinky het volgende:
Gisteren even chillen in griftpark uutje, waren daar wat personal trainers bezig met een groep mensen, crossfit of iets wat erop moest lijken volgens mij.
Fulltime snap city deadlifts, ketlebells, cleans( of iets wat erop moest lijken)
Er stonden 3 personal trainers, en niet een keer iets gehoord over form.
Matties verdient dat goed want ik kan ook lekker cashen?
Papierenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het lijkt mij eigenlijk ook leuk om het als bijbaan te gaan doen. Het verdient volgend mij aardig goed en als je leuk in omgang bent dan verdien je al helemaal top. Het enige wat je moet hebben is zo'n certificaat. Ik heb echter begrepen dat deze heel erg simpel te halen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |