Oef, da's lang geleden, zal wel Martine zijn geweest?quote:
Ze lopen gelijk met het uitzendschema in Amerika en daar heb je nu vaak dat er een week niets wordt uitgezonden (bijv. vanwege Thanksgiving, Kerst, O&N). Balen idd.quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef MarMar het volgende:
Nouw, ik zou Greys Anatomy kijken, maar dat schijnt niet te komen zo. Stom.
Ahzo.. Nah, ik heb gezapt naar CSIquote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze lopen gelijk met het uitzendschema in Amerika en daar heb je nu vaak dat er een week niets wordt uitgezonden (bijv. vanwege Thanksgiving, Kerst, O&N). Balen idd.
Hannie de secretaresse toch?quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Goodbye het volgende:
TT![]()
![]()
[..]
Oef, da's lang geleden, zal wel Martine zijn geweest?
Oh, dat zou wel kunnen, hoor. Denk dat die bad+tv combi gewoon meer indruk op me heeft gemaakt.quote:
Bijna bedtijd?quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben een 2 1/2 persoons waterbed... Ook leuk
Ben vooral benieuwd naar die halve persoon.quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben een 2 1/2 persoons waterbed... Ook leuk
Heb vanavond plofkip gegetenquote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar die halve persoon.
Het begin met een D! Die secretaresse ofzoquote:
Zo heb ik Big Brother gemist. Met 6 zenders minder.quote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het dus niet. Moest het tot ik op kamers ging doen met Ned. 1 t/m 3 en idem voor Duitsland. Wel zes zenders dus!
Hihi, scuzi! *op de rug klopt*quote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dank je wel Maria!
Ik ging van een lachbui naar een hoestbui!
Ondanks dat het uit de tijd stamt waarin lichaamsbeharing nog als normaal werd gezien, denk ik dat het vooral het werk van schaduw is.
verzen zijn liedjes en of gedichten.. enzo.quote:Op maandag 26 november 2012 22:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dian?
O spuit elf ik had niet ververst. (ververzen?)
Jaaaaah!quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik durf trouwens nooit met elektrische apparaten bij mijn bad in de buurt te komen. Hebben jullie nooit GTST gekeken in de early days ofzo?
Is nog steeds vrij normaal hoor, zie het elke dag...quote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dank je wel Maria!
Ik ging van een lachbui naar een hoestbui!
Ondanks dat het uit de tijd stamt waarin lichaamsbeharing nog als normaal werd gezien, denk ik dat het vooral het werk van schaduw is.
Mooi, want ik snap die hele "haar is vies" trend niet.quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is nog steeds vrij normaal hoor, zie het elke dag...
Net als vet, het moet op de juiste plekken zitten.quote:Op maandag 26 november 2012 23:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mooi, want ik snap die hele "haar is vies" trend niet.
Goede samenvatting!quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Net als vet, het moet op de juiste plekken zitten.
^^quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:
Doe eerste keer maar maximaal 45min KT... Neem aan dat je je spieren wilt versterken, niet slopen?
Is dat niet de bedoeling als je gaat bezichtigen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee. Verliefd geworden op een huis.
Nou ja, we noemden het nog heel vrijblijvend 'oriënteren'.quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling als je gaat bezichtigen?
Leuk DaD, spannend! Linkje?quote:Op dinsdag 27 november 2012 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, we noemden het nog heel vrijblijvend 'oriënteren'.. Zo maar de makelaar bellen om ons huis in de verkoop te zetten. Eens kijken wat we voor 1 januari nog voor elkaar krijgen...
Ik heb even teruggekeken, maar kom vaak zo rond de 80 gram eiwitten uit. Je overschat mijn porties wel een beetje Viz, ik eet echt geen 200 gram kip, eerder 100 gram (en kip van gisteren is een typo en moest wit zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Vind het nog wel meevallen, HPKW. Wel inderdaad afhankelijk van de porties, maar 500gr kwark/yoghurt is al iets van 40gr eiwitten. 4 plakjes kaas is 12gr., 200gr. kip is 40gr...
Kwark/yoghurt, kaas, kip gisteren
Kwark/yoghurt, kaas, neem aan dat er iets van kip of tonijn bij zo'n salade zit...
In ieder geval zit het consequent in de lijstjes verwerkt
Ik denk dat ik die 45 minuten niet red, maar misschien verkijk ik me ook wel op de tijd.quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef V1z0R het volgende:
Doe eerste keer maar maximaal 45min KT... Neem aan dat je je spieren wilt versterken, niet slopen?
ja. 80 gram vlees is hier een normale portie, bij vis haal ik wel de 200 gram tho, omdat dat zo lekker isquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:54 schreef V1z0R het volgende:
Wat zijn eigenlijk bij jullie normale porties qua vlees en kwark?
Zit ik te hoog als ik 500gr inschat voor kwark en zo'n 200gr voor vlees?
Het hoeft zeker ook niet mager te zijn, maar bijv kwark heeft 10 gram eiwit/100 gram, dus als zoiets dan ook nog bijvoorbeeld 400kcal/100 gram bevat, wordt het lastig om de rest van de dag ook nog te eten zonder veel te veel te eten. Ik zoek mijn avondeten er wel een beetje op uit, probeer er bewust rekening mee te houden dat ik daarmee redelijk wat eiwit binnen krijg. In het verleden vergat ik dat nog wel eens, ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:02 schreef V1z0R het volgende:
80gr is nog vrij netjes vind ik Q, en vet is niet per se verkeerd natuurlijk.
Magere eiwitproducten zijn magere kwark, gekookt ei, tonijn, witvis, kip, kalkoen, paard, rosbief, magere yoghurt, magere melk...
Gelukkig heeft kwark iets minder kcal dan datquote:Op dinsdag 27 november 2012 09:08 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Het hoeft zeker ook niet mager te zijn, maar bijv kwark heeft 10 gram eiwit/100 gram, dus als zoiets dan ook nog bijvoorbeeld 400kcal/100 gram bevat, wordt het lastig om de rest van de dag ook nog te eten zonder veel te veel te eten. Ik zoek mijn avondeten er wel een beetje op uit, probeer er bewust rekening mee te houden dat ik daarmee redelijk wat eiwit binnen krijg. In het verleden vergat ik dat nog wel eens, ja.
Heb je laatst mijn grafiek gezien?quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:15 schreef MarMar het volgende:
Trouwens, scheelt het bij anderen ook zoveel in de tijd van de maand? Heb er op gelet de afgelopen maanden en dat scheelt zomaar een kilo.. ik denk iets met vocht vasthouden.
Nu ist weer voorbij, dus ben ik blij want gratisch nog een kilo weg
Weet niet of dat helemaal de benadering is die je zoekt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die 45 minuten niet red, maar misschien verkijk ik me ook wel op de tijd.
Leggpress, leg curl, leg extension, buikX3 (recht, links, rechts, met gewicht anders merk ik er geen donder van, aangeboren buikspieren ftw!), lower back, schouders, borstspieren, triceps en dan nog die stomme hip adduction (zo ontzettend onflateus die oefening!)..
Zolang ik niet dezelfde spieren steeds gebruik (bij de benen wel, maar die zijn met de kilometers lopen ook wel weer wat gewend inmiddels) sloop ik toch niet? (serieuze vraag)
Ik denk ook dat ik eerst het gewicht laag pak en de series wat langer, dan komt het meer neer op conditietraining, om vervolgens met de tijd te shiften naar wat korter en wat meer gewicht. Zo heb ik het vaker opgebouwd en dat beviel steeds goed.
Vroeger deed ik als ik elke dag trainde om en om de ene dag benen, de andere dag bovenlijf en elke dag buik, als ik om de dag trainde elke keer alles (en dan was ik ruim 2 uren bezig)
Ik ga heel bewust de oefeningen per kleine spiergroep doen, zodat ik de controle over die groep tijdens de oefeningen goed kan vasthouden, dus geen gekke squads (dan zouden mijn knieschijven ook uit mijn been vliegen)
SPOILER: filmpjes over hoe je goed squatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na zo'n periode van stil zitten zou ik niet heel specifiek spieren gaan trainen.
Wat ik zou aanraden:
5-10min warming up roeien of die cross-trainer
4x15 dumbell front squat + press
dumbells op je borst, squatten en bij omhoog komen uitstoten
4x15 lunges (uitstappen) met dumbells in je handen
4x15 lat pulldown
4x15 seated cable row
(nog over in de armen) military press
die hipabductor dingen
eventueel nog buikLike anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Mooi lijstje! Doe maar wel veel groenten bij de pasta, want die mis ik nog! Ik doe vaak een salade bij mn lunch, dat scheelt dan alweerquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is risotto trouwens gezond? Gisteren bij een vriendin gegeten en het was echt goddelijk (en natuurlijk het recept meenemen naar huis). Op zich wil ik het namelijk wel vaker eten. (risotto met geitenkaas, cashewnoten, spinazi, tomaten (zowel mee in de pan als rauw ernaast) spinazi en ui
).
Vandaag, eens wat verandering in mijn lijst gebracht:
O. 2 rijstwafels met geitenkaas
T. 2 knäckebröd (volkoren) met pindakaas
T. Yoghurt met appel en kaneel
L. 3 knäckebröd met geitenkaas en een klein schaaltje havermout
T. 2 sinaasappelen
D. Restje pasta van vrijdag
T. paar hazelnoten
Bij het avondeten zit standaard 350gr groentequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Doe maar wel veel groenten bij de pasta, want die mis ik nog! Ik doe vaak een salade bij mn lunch, dat scheelt dan alweer
Per portie of in het hele gerecht? Maar zolang je daar maar op letquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij het avondeten zit standaard 350gr groenteDus ook bij de pasta (courgette, tomaten, paprika, ui en mais)
Per portiequote:Op dinsdag 27 november 2012 10:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Per portie of in het hele gerecht? Maar zolang je daar maar op let
Dat mag sowieso wel jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:31 schreef Nallie het volgende:
Ja dat volleybal gaat niet zo veel voorstellen gok ik, we gaan met collega's oefenen voor een toernooi in januari, dit is de eerste training. Ik denk niet dat het heel heftig gaat zijn. Maar ik heb ook niet zoveel tijd om meer naar binnen te stouwen. Ook omdat mn boksles vrij snel na mn D is, kan ik niet teveel eten. Misschien mn kwark wat gevulder maken met wat carbs ofzo?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)beter-seksleven.htmlquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
En toen hadden we per ongeluk vegetarische filet a. gehaald![]()
Ik heb altijd hongerquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:51 schreef An24 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen Vaiz...zou je met dit lijstje honger krijgen Nallie?
Dit schat ikquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:51 schreef An24 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen Vaiz...zou je met dit lijstje honger krijgen Nallie?
Denk dat ik zeker wel op 2000 zit hoor! Maar ik heb ook nog griekse yoghurt, dan doe ik die met wat noten en honing als laatste T en misschien nog wat nootjes tussendoor dan!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit schat ik
O: havermout, banaan, kokos 450
B: half uur fietsen (voor niks want mn afspraak was ziek )
T: koffie verkeerd, appel 100
L: speltbh geitenkaas, rijstwafel pindakaas en salade van tomaat/komkommer/kikkererwten 400
T: plak quinoa-appelcake van Perr 150
B: uurtje volleybaltrainen
D: restje vegetarische chili (bonen/zoete aardappel/tomaat/ui/courgette) met wat rijst 450?
S: uur boksen
T: kwark met een kiwi ofzo 270
1820 - 900 = 920
En op dagen met veel sport ben ik geen fan van 'Een dagje iets minder kan op zich ook geen kwaad.'
Dat kun je beter doen op dagen die je niet sport.
Probeer of je post-it methode nu helpt!quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:04 schreef Probability het volgende:
Stress chaos stress en niets uit m'n handen (en niet aan de hand)
Ben het een beetje zat. Weet niet zo goed wat ik moet doen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/lifestyl(...)beter-seksleven.html
Ach
Ben je je 'bewuster' van de chaos nu je je diagnose hebt? Zo lijkt hetquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:04 schreef Probability het volgende:
Stress chaos stress en niets uit m'n handen (en niet aan de hand)
Ben het een beetje zat. Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik denk dat de L en D wel iets meer zijn, zeker met wat rijst. Als Nallie honger zou hebben zou ze volgens mij echt wel meer eten. Het tellen en wijzen op kcal kun je denk ik beter doen bij mensen die niet zo goed naar hun lichaam luisterenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit schat ik
O: havermout, banaan, kokos 450
B: half uur fietsen (voor niks want mn afspraak was ziek )
T: koffie verkeerd, appel 100
L: speltbh geitenkaas, rijstwafel pindakaas en salade van tomaat/komkommer/kikkererwten 400
T: plak quinoa-appelcake van Perr 150
B: uurtje volleybaltrainen
D: restje vegetarische chili (bonen/zoete aardappel/tomaat/ui/courgette) met wat rijst 450?
S: uur boksen
T: kwark met een kiwi ofzo 270
1820 - 900 = 920
En op dagen met veel sport ben ik geen fan van 'Een dagje iets minder kan op zich ook geen kwaad.'
Dat kun je beter doen op dagen die je niet sport.
Ik denk dat het ook wel oke is, maar het is wel goed dat V1 het zegt, want ik heb weleens de neiging om te gaan minderen terwijl t niet nodig is. Ik sport ook echt niet lekker op weinig eten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik denk dat de L en D wel iets meer zijn, zeker met wat rijst. Als Nallie honger zou hebben zou ze volgens mij echt wel meer eten. Het tellen en wijzen op kcal kun je denk ik beter doen bij mensen die niet zo goed naar hun lichaam luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |