Ik drukte er niet onmeunig op hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
CPU om zeep geholpen door onmeunig op de koeler te drukken?
moet je dat niet vieren in de achtertuin met een biertje d'r bij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dusja, zit ik hier iig tot morgen op de knakencomputer van m'n ouders... en dat terwijl ik net voor de 5e keer op rij kampioen ben geworden in FM12 met FC Twente
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je dat niet vieren in de achtertuin met een biertje d'r bij?
strak ding!quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de weg was vrij en bij mijn weten heb ik niets geraakt, dus het lijkt op sluiting oid.
Foto's heb ik wel maar moet alles via de telefoon doen endat lukt niet.
Hij staat op autoscout. bj 2005, locatie lemelerveld
ik zou bijna niet weten wat je dat nog mee zou moeten doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
strak ding!kun je wat moois van maken
hmmm, daar heb je gelijk in... denk dat ik het zelf gewoon niet zo'n mooi model vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik zou bijna niet weten wat je dat nog mee zou moeten doen.
dat kan hč, hij is niet spectaculair maar wel degelijk een nog vrijsnel ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, daar heb je gelijk in... denk dat ik het zelf gewoon niet zo'n mooi model vind
Nee hoor, de pollen voor de hooikoortsquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ooooh, de liefde hangt in de lucht
* Daywalk3r *hatjoe*quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee hoor, de pollen voor de hooikoorts
Dus omdat jij zonodig jarig moest zijn hebben wij kutweer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier in hengelo ook, dat is toch geen weer voor een jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
gefeliciteerd knulquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier in hengelo ook, dat is toch geen weer voor een jarige
Was het systeem dat nog waard dan? 125 is een beste reparatie als je ziet wat een nieuw systeem tegenwoordig kost. Helemaal als je bepaalde onderdelen mee neemt naar nieuw systeem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat'n weertje ineens
Kreeg net trouwens telefoon van dieleu van S&S Computers. Hele CPU is naar de kut, alle pinnetjes verbogen en afgeknaptKerel gaat een nieuwe voor me bestellen en hoopt dat 'ie morgen binnen is. Dat geintje gaat me 125 euro kosten
Computer is amper 1,5 jaar oud en alleen de CPU moet vervangen wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was het systeem dat nog waard dan? 125 is een beste reparatie als je ziet wat een nieuw systeem tegenwoordig kost. Helemaal als je bepaalde onderdelen mee neemt naar nieuw systeem.
Dan is de rekensom niet heel moeilijk inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Computer is amper 1,5 jaar oud en alleen de CPU moet vervangen wordenHeb er destijds 1400 euro voor betaald dus ben de komende tijd nog niet van plan om een nieuwe te kopen
Ik wil meer geheugen in m'n comp en 32-bit pakt maar max 4GB.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in vredesnaam kopen? Loadertje en alles werkt net zo goed.
Eens, maar ik doelde op de licentiequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil meer geheugen in m'n comp en 32-bit pakt maar max 4GB.
Hoe regel ik dat dan? Downloaden, als iso branden en ergens een key vandaan halen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, maar ik doelde op de licentie.
ISO idd, op USB / CD zetten, Installeren, Zoeken op google naar Win7 Loader waarna je uitkomt bij topic nr 24901 van mydigitallife en deze aftrappen op de PC. Klaar is DD.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe regel ik dat dan? Downloaden, als iso branden en ergens een key vandaan halen ofzo?
Fancyquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ISO idd, op USB / CD zetten, Installeren, Zoeken op google naar Win7 Loader waarna je uitkomt bij topic nr 24901 van mydigitallife en deze aftrappen op de PC. Klaar is DD.
Heeft de computerwinkel 1.5 jaar geleden de licentiesticker niet gewoon op de kast geplakt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe regel ik dat dan? Downloaden, als iso branden en ergens een key vandaan halen ofzo?
Kan ook zo'n brakke branded licentie zijn. Die alleen werkt met cd's van dat merk of enkel bij een upgrade.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft de computerwinkel 1.5 jaar geleden de licentiesticker niet gewoon op de kast geplakt?
Anders wat Mdrop zegt.
Ja dan wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan ook zo'n brakke branded licentie zijn. Die alleen werkt met cd's van dat merk of enkel bij een upgrade.
Lang leve de Loader dus ;-).
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Ik kreeg hem idd met 64, maar op onverklaarbare wijze heb ik de install-dvd nergens terug kunnen vinden toen het flink fout ging dankzij een hardnekkig virus. Heb daarna m'n oude 32-bit maar geīnstalleerd (die gelukkig gebruik kon maken van de sticker die op de kast zat).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
en op een pc van 1400,- euro zou ik sowieso 6GB geheugen verwachten en eventueel al 64bit windows 7.
ik dacht dat je tegenwoordig standaard al 32 en 64 bits os tegelijk koopt, zodat je dus kunt kiezen.
Nope.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is geen pc met een recovery partitie?
acer en hp onder andere werken vaak met een herstel partitie waar dan dus een standaard windows 7 image op staat.
Doet mijn vogel ookquote:
Gedowned, zooi gebrand, is nu aan het verifiëren. Zometeen maar eens testenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
probeer dit programma eens, heeft een collega van me onlangs ook gebruikt
http://cdburnerxp.se/
duimpjes draaien dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gedowned, zooi gebrand, is nu aan het verifiëren. Zometeen maar eens testen
"Cannot boot from disc, error 5". Weet al waarom: ik zit op de comp van m'n ouders en die kan geen x64 aanquote:
zeker wel, heb d'r ook donders zin in! 60.000 man in het Goffertpark, half 2 gaat de bus meen ik...quote:
Ow, das zo opgelost hoor,....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een saaie, serieuze gesprekken hierGeen wonder dat iedereen verder wegblijft.
www.ikfietsnetnietopdeF35.nlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:52 schreef Hexley het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik voor Almelo, het file nieuws voor fietsers kan vinden?
Zou dat dan het probleem, en dus de oplossing zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een saaie, serieuze gesprekken hierGeen wonder dat iedereen verder wegblijft.
Jammer dat ik D hier niet in kan taggen, anders kon hij het zo zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Weekend! Dinsdag Maiden![]()
Heb nog kaartje te koop evt.
Uit de wind is het goed te doen inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Wat een fijne zondag. Lekker weertje. Ik wil zo wel even buiten zitten met een pilsje in de hand
jammer dat de regen nu ook al weg is hierquote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uit de wind is het goed te doen inderdaad.
Heb het gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat ik D hier niet in kan taggen, anders kon hij het zo zien.
Verhuizen? Wut?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het gezien
Kan er alleen niet heen
Moet verhuizen endezo
Ow, dan hebben we een ander idee over mooi weer gok ikquote:Op zondag 23 juni 2013 13:05 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat de regen nu ook al weg is hier
Net datgene wat je nooit wilde doenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, in Deventer voor m'n nieuwe werk.
Beetje supermarkten bevoorraden
waar werk je nu voor dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, in Deventer voor m'n nieuwe werk.
Beetje supermarkten bevoorraden
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Rihanna. Wat een oog en oor aids.
Ze (de vriendin) had een kaartje over. Of ik meewilde. Ik ben niet haar grootste fan. Mijn vriendin ook niet trouwens.De andere 10000 ziggo-domers ook niet. Dat is er zoéén waar je wel eens een liedje van op de radio hebt gehoord maar je toch nooit kon bekoren.
Ze was 's middags in de coffeeshop gespot. Dus ze stond zo stoned als een garnaal anderhalf uur lang onbekende liedjes te playbacken, waarbij ze continu vergat om de microfoon bij haar gezicht te houden.
@rihanna #Dieptepunt #2013
Playbacken?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ze (de vriendin) had een kaartje over. Of ik meewilde. Ik ben niet haar grootste fan. Mijn vriendin ook niet trouwens.De andere 10000 ziggo-domers ook niet. Dat is er zoéén waar je wel eens een liedje van op de radio hebt gehoord maar je toch nooit kon bekoren.
Ze was 's middags in de coffeeshop gespot. Dus ze stond zo stoned als een garnaal anderhalf uur lang onbekende liedjes te playbacken, waarbij ze continu vergat om de microfoon bij haar gezicht te houden.
Daarom gewoon naar metalconcerten gaan, da's tenminste echt.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Playbacken?Da's wel heel slecht.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar metalconcerten gaan, da's tenminste echt.
Ja, dat was echt wel droevig.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Playbacken?Da's wel heel slecht.
Ik had ook zoiets gelezen. Ik had het zelf met Anouk op lowlands. Die was dus knetterstoned. Dus ik vroeg aan een fan naast mij of het aan mij lag. Was ze beledigd omdat ik niet wist dat ze schijnbaar vaker stoned wasquote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het meer apart dat bepaalde fans gewoon niet beter wetenquote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet mogelijk, maar je zou eigenlijk je geld terug moeten vragen
Ik denk dat ze het meer normaal zijn gaan vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik vond het meer apart dat bepaalde fans gewoon niet beter weten
Stond Anouk ook te playbacken dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets gelezen. Ik had het zelf met Anouk op lowlands. Die was dus knetterstoned. Dus ik vroeg aan een fan naast mij of het aan mij lag. Was ze beledigd omdat ik niet wist dat ze schijnbaar vaker stoned wasDat was 2de keer dat ik haar zag.
Bron:http://www.muziek.nl/conc(...)ncertverslag-rihannaquote:De wereldster keek tevreden de zaal rond, glimlachte en startte haar optreden. Al snel bleek miss Fenty niet live te zingen en na een paar nummers deed ze niet eens meer de moeite om dit te verbergen. Ze liet haar microfoon zakken en keek zelfvoldaan de zaal in, terwijl de tape met haar zang verder speelde. Een handjevol bezoekers verliet hierop beledigd de zaal, maar de overgrote meerderheid nam er geen aanstoot aan en bleef vol bewondering naar hun idool kijken.
Je moest eens weten wat er allemaal aan verdovende middelen wordt gebruikt voor ze het podium op gaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik vind dat als je zanger of zangeres bent je niet knetter stoned op podium moet gaan staan enzo.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
deel 2 van de EK '88 terugblik op NL1 nu
als je als zanger(es) stoned/dronken op het podium staan, heb je in mijn ogen geen enkel respect voor je publiek
godverquote:
Nopequote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is bij jullie ook de layout verschoven van fok?
het ligt toch altijd aan jouquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben geen Tukker, wel een boer, mag ik dan meeposten
quote:
Waarquote:
quote:
Jij en nuttig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga maar eens richting m'n werkhok. kijken of ik daar nog wat nuttigs kan doen
mag dat niet?quote:
Nee, jij moet kanon drinken en Twentse polka luisterenquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, jij moet kanon drinken en Twentse polka luisteren
ik pak nu een kanon uit de koelkast en ga naar m'n werkhok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, jij moet kanon drinken en Twentse polka luisteren
waarom?quote:
dat moet je ook niet doenquote:
deze is gratisquote:
Luister dan ook geen piratenzenderquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, stelletje homo's met nick en simon
quote:
die horen geen nick en simon te draaienquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Luister dan ook geen piratenzender
eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die horen geen nick en simon te draaien
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensdaar moet je Hobby Polka horen etc.
Ik krijg er een goede prijs voor weer, en wou al van t ding af dus ben tevreden zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was een beste bbq zo te zienzonde van de auto (en het spul in de auto)!
geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg er een goede prijs voor weer, en wou al van t ding af dus ben tevreden zo.
Al was het idd een beste bbq
jup, haal m zaterdag opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk.
ga je die corolla tsport halen?
kijk, dat zijn de betere verhalen.quote:
nee, ik had voor de swift een e10, dit is een e12quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de betere verhalen.
wat voor een had je voor die suzuki? was dat ook zo een?
Tja heb een tijdje in Spanje in de middle of nowhere gewoond. Kwam er een keer een paar Hollanders tegen en die meteen, hé Tukkers en wat doen jullie hier? Varkenshouderij of zo,...?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben geen Tukker, wel een boer, mag ik dan meeposten
stuk nieuwer dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee, ik had voor de swift een e10, dit is een e12
wat voor lakens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij toevallig 2 lakens over?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg er een goede prijs voor weer, en wou al van t ding af dus ben tevreden zo.
Al was het idd een beste bbq
Klopt, model wat ik had was van 92-97, deze is vanaf 2001 dacht ik en degene die ik ga halen komt uit 2005quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij toevallig 2 lakens over?
het lukt al zonder de lakensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensdaar moet je Hobby Polka horen etc.
dat is een mooie leeftijd. daar kun je nog mooi even mee vedanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, model wat ik had was van 92-97, deze is vanaf 2001 dacht ik en degene die ik ga halen komt uit 2005
Daar gaan we wel van uit iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is een mooie leeftijd. daar kun je nog mooi even mee vedan
ja klopt, drijfstang blijkbaar gebroken en naar buiten gekomen, Daardoor het motorolie op de uitlaat terecht gekomen en dat is gaan branden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
maar Bas, ik las iets van gebroken drijfstang? de oorzaak van de brand?
dat dacht ik dus ook... maar goed, gebeurd is gebeurd; op naar de Corolla;)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja klopt, drijfstang blijkbaar gebroken en naar buiten gekomen, Daardoor het motorolie op de uitlaat terecht gekomen en dat is gaan branden.
Heel apart want zoiets hoort niet zomaar te breken
dat lijkt me inderdaad nog niet direct het onderdeel dat direct kapot gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja klopt, drijfstang blijkbaar gebroken en naar buiten gekomen, Daardoor het motorolie op de uitlaat terecht gekomen en dat is gaan branden.
Heel apart want zoiets hoort niet zomaar te breken
Expert vond het al vreemd dat de motor gewoon bleef lopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad nog niet direct het onderdeel dat direct kapot gaat.
waar was de drijfstang eruit geknald dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Expert vond het al vreemd dat de motor gewoon bleef lopen
Hij zei bij de 3e cilinder, maar omdat het blok kapot was vond ie het idd vreemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar was de drijfstang eruit geknald dan?
een motor kan rustig op 3 cilinders lopen, maar als het blok kapot is, lijkt me dat wel een stuk lastiger
werd dat anders niet gewoon op kosten van de verzekering vergoed?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hij zei bij de 3e cilinder, maar omdat het blok kapot was vond ie het idd vreemd.
blijft een apart verhaal wat mij weer goed uitkomt. Alleen het blok kapot kost het me geld. nu krijg ik de dagwaarde terug
Ik krijg nu vergoed omdat ie in de fik is gevlogen, motorschade wordt niet gedekt door de verzekering he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
werd dat anders niet gewoon op kosten van de verzekering vergoed?
of krijg je nu vergoed omdat de auto in brand is gevlogen?
Picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
achterspatbord van de suzuki is nu aangepast. staat wel een stuk beter
als je geen all-risk hebt niet nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg nu vergoed omdat ie in de fik is gevlogen, motorschade wordt niet gedekt door de verzekering he.
quote:[..]
Pics
SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je geen all-risk hebt niet nee.
[..]Ff wat strakker gemaakt?SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
Doet maar wat..
Hah, eindelijk echte informatie om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:25 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat Anouk een piemel wil van 21 tot 23cm. Maar dan wel vanaf de stam gemeten, onderkant dus. Ja, dan is het niet zo moeilijk hč.
We meten vanaf de bovenkant Anouk. En dan is 23 cm een grootgeschapen olifant.
Groetjes,
Krea.
jup, anders zat er echt zo'n flap nog onder het zadel. dat vond ik nogal lelijk. Er zaten wel ogen aan bevestigd, maar het zadel biedt geen ruimte om daar echt wat achterop te knopen, dus dat kon rustig weg.quote:
Ik hou daar wel van, hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, anders zat er echt zo'n flap nog onder het zadel. dat vond ik nogal lelijk. Er zaten wel ogen aan bevestigd, maar het zadel biedt geen ruimte om daar echt wat achterop te knopen, dus dat kon rustig weg.
de spullen die ik bij dealextreme voor de motor heb besteld zijn verzonden.
zal ik doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, hou ons op de hoogte
quote:
Mijn vriendin is ook druk op zoek, maar er zijn volgens mij extreem veel mensen op zoek op het moment. Als het nog lang duurt kan ze net zo goed meteen bij mij intrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
al bericht gehad voor een huisje/appartement/onderkomen?
hmm, das wel mooi klote. en er zijn nu natuurlijk ook al een hoop studenten op zoek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook druk op zoek, maar er zijn volgens mij extreem veel mensen op zoek op het moment. Als het nog lang duurt kan ze net zo goed meteen bij mij intrekken..
Selmaquote:
Helaas nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja hoor. ik heb weer zin in het weekend
al bericht gehad voor een huisje/appartement/onderkomen?
Denk het wel ja. Sowieso zijn de prijzen echt schandalig. Vriendin reageerde op een flatje met 2 slaapkamers voor 790 euro ex.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel mooi klote. en er zijn nu natuurlijk ook al een hoop studenten op zoek.
Jammerquote:
pff, wat een belachelijke prijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Sowieso zijn de prijzen echt schandalig. Vriendin reageerde op een flatje met 2 slaapkamers voor 790 euro ex.
...ik betaal 650 euro hypotheek voor 4x zoveel ruimte..
Wouterquote:
Hey Kreaquote:
hmm, oke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterIk voel me prima maar ben nog steeds niet naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de punctie. Mijn dochter heeft mn aandacht nu hard nodig. Problemen enzo..
[..]
Hey Krea!!
quote:
KONTNEUKEN?quote:
best leuk jaquote:
Vond jij het vannacht ook zo lekker?quote:
Nee dat helaasch niet. Bruce valt in het niets bij Paul Hogan, al is het alleen al om de achternaam.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
Mooi, net zo gaaf als crocodile dundee 1 & 2?
wat een opmerkingquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Bank geleverd: de 2 delen sluiten niet op elkaar aan. Zit 5cm verschil in. Wel achtergelaten. Komt nieuwe bank. Hoop ik.
Lampen geleverd: verkeerde kleur. Hij zei aan de telefoon: "Weet u zeker dat ze zwart zijn ipv grijs?".
Wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vond jij het vannacht ook zo lekker?
quote:
Gelukkig kun je je passie delen met Marko.quote:
Het was... wildquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gelukkig kun je je passie delen met Marko.Hebben jullie genoten vannacht?
Gorefest?quote:
Hardgoorfeest! Pilluh in de mik.quote:
Kale koppe nie te stoppe!quote:
Klopt. Maar als het goed is kan ik eind juli wel een keerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]. ik kan meestal wel. Nath moet veel werken in het weekend.
dat is tegenwoordig allemaal instelbaarquote:Op maandag 1 juli 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ben net even naar de mediamarkt geweest voor een nieuwe kekke headsetDing heeft wel een sick lange kabel (3.8m)
edit: en heel apart dat film- en muziekgeluid via de mic-ingang komen, maar ok
Eensch.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
helemaal bij met GoT, maar wel balen van de Starks
Henquote:
http://droominfo.nl/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik vannacht droomde dat ik zowel een zwarte labrador als een wasbeer uit een GFT-bak moest halen?
edit: levend, uiteraardDe labrador was maar wat blij om me te zien terwijl de wasbeer m'n armen openhaalde met al dat geklauw
LSD doet rare dingen met jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik vannacht droomde dat ik zowel een zwarte labrador als een wasbeer uit een GFT-bak moest halen?
edit: levend, uiteraardDe labrador was maar wat blij om me te zien terwijl de wasbeer m'n armen openhaalde met al dat geklauw
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
http://droominfo.nl/
http://www.dromenweb.nl/
Juistquote:Wasbeer
Dromen over een wasbeer geeft aan dat u zich in de luren laat leggen door de charmante opstelling van tegenstanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:11 schreef d1ce het volgende:
Arrestatieteam met helikopter in de Hasseler Es in Hengelo, weet iemand waarom?he, shit. nu moet ik m'n dope ergens anders kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Arrestatieteam met helikopter in de Hasseler Es in Hengelo, weet iemand waarom?Een arrestatieteam van de politie Twente heeft dinsdag rond het middaguur in het Overijsselse Hengelo verdachten van een overval in Alstätte in Duitsland opgepakt. Alstätte ligt net over de grens bij Enschede..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De overval op vermoedelijk een geldtransport werd rond 11.00 uur gepleegd. De politie zette diverse wegen rond Hengelo af en speurde met een helikopter naar de voortvluchtige overvallers. Na een achtervolging werden de verdachten in de buurt van de Oelerweg en de Breemarsweg aangehouden, laat een zegsman van de politie weten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Heftugquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een arrestatieteam van de politie Twente heeft dinsdag rond het middaguur in het Overijsselse Hengelo verdachten van een overval in Alstätte in Duitsland opgepakt. Alstätte ligt net over de grens bij Enschede..
De overval op vermoedelijk een geldtransport werd rond 11.00 uur gepleegd. De politie zette diverse wegen rond Hengelo af en speurde met een helikopter naar de voortvluchtige overvallers. Na een achtervolging werden de verdachten in de buurt van de Oelerweg en de Breemarsweg aangehouden, laat een zegsman van de politie weten.
Arrestatieteam met helikopter in de Hasseler Es in Hengelo, weet iemand waarom?Woon je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwa, duffigquote:
Ben al zo'n 4 dagen duffig, weet niet waar het vandaan komt, ik heb nl. geen spul met gluten gehad... tenzij er ergens een broodkruimeltje op het aanrecht is blijven liggen, ik dat heb aangeraakt en vervolgens iets in m'n mond heb gestoken, maar dan zou dat nog maar hooguit 2 dagen durenquote:
Mwehquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben al zo'n 4 dagen duffig, weet niet waar het vandaan komt, ik heb nl. geen spul met gluten gehad... tenzij er ergens een broodkruimeltje op het aanrecht is blijven liggen, ik dat heb aangeraakt en vervolgens iets in m'n mond heb gestoken, maar dan zou dat nog maar hooguit 2 dagen duren
Ik moet overmorgen voor het eerst naar de neuroloog in Hengelo. Lekker vroeg in de ochtend, dus dan zal ik ook wel weer weinig waard zijnGelukkig is pa altijd vrij op de vrijdag en kan hij me brengen
Ietsje beter. Ik kan fietsen, dus probeer elke dag een stuk te doen. De ene keer ben ik 15 min weg, de andere keer 30 min. M'n beste tijd tot nu toe is ongeveer een uur wegblijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mweh![]()
Maar gaat het verder over het algemeen wel beter met je?
Nice!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ietsje beter. Ik kan fietsen, dus probeer elke dag een stuk te doen. De ene keer ben ik 15 min weg, de andere keer 30 min. M'n beste tijd tot nu toe is ongeveer een uur wegblijven
ik heb eens op die website gekeken en je komt er wel rare dromen met betekenissen tegen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
http://droominfo.nl/
http://www.dromenweb.nl/
Had je een salami in de kont?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb eens op die website gekeken en je komt er wel rare dromen met betekenissen tegen.
zoals deze.![]()
![]()
Salami
Als je droomt over salami, suggereert dit dat je problemen zou kunnen hebben met betrekking tot je zelfbeeld. Het zou ook kunnen wijzen op sexuele- of relationele problemen.
Daar zitten allemaal van die dikke, kortharige zweefteven die die shit verzinnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
nee, maar kwam het op die website tegen en dacht van WTF is dit.
hoe komen ze er op dat als je droomt over een salami dat het dat betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |