Jammer dat ik D hier niet in kan taggen, anders kon hij het zo zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Weekend! Dinsdag Maiden![]()
Heb nog kaartje te koop evt.
Uit de wind is het goed te doen inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
Wat een fijne zondag. Lekker weertje. Ik wil zo wel even buiten zitten met een pilsje in de hand
jammer dat de regen nu ook al weg is hierquote:Op zondag 23 juni 2013 12:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Uit de wind is het goed te doen inderdaad.
Heb het gezienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer dat ik D hier niet in kan taggen, anders kon hij het zo zien.
Verhuizen? Wut?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het gezien
Kan er alleen niet heen
Moet verhuizen endezo
Ow, dan hebben we een ander idee over mooi weer gok ikquote:Op zondag 23 juni 2013 13:05 schreef rulerofdeath het volgende:
jammer dat de regen nu ook al weg is hier
Net datgene wat je nooit wilde doenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, in Deventer voor m'n nieuwe werk.
Beetje supermarkten bevoorraden
waar werk je nu voor dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Redbaron het volgende:
mogguh, in Deventer voor m'n nieuwe werk.
Beetje supermarkten bevoorraden
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Rihanna. Wat een oog en oor aids.
Ze (de vriendin) had een kaartje over. Of ik meewilde. Ik ben niet haar grootste fan. Mijn vriendin ook niet trouwens.De andere 10000 ziggo-domers ook niet. Dat is er zoéén waar je wel eens een liedje van op de radio hebt gehoord maar je toch nooit kon bekoren.
Ze was 's middags in de coffeeshop gespot. Dus ze stond zo stoned als een garnaal anderhalf uur lang onbekende liedjes te playbacken, waarbij ze continu vergat om de microfoon bij haar gezicht te houden.
@rihanna #Dieptepunt #2013
Playbacken?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Ze (de vriendin) had een kaartje over. Of ik meewilde. Ik ben niet haar grootste fan. Mijn vriendin ook niet trouwens.De andere 10000 ziggo-domers ook niet. Dat is er zoéén waar je wel eens een liedje van op de radio hebt gehoord maar je toch nooit kon bekoren.
Ze was 's middags in de coffeeshop gespot. Dus ze stond zo stoned als een garnaal anderhalf uur lang onbekende liedjes te playbacken, waarbij ze continu vergat om de microfoon bij haar gezicht te houden.
Daarom gewoon naar metalconcerten gaan, da's tenminste echt.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Playbacken?Da's wel heel slecht.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar metalconcerten gaan, da's tenminste echt.
Ja, dat was echt wel droevig.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Playbacken?Da's wel heel slecht.
Ik had ook zoiets gelezen. Ik had het zelf met Anouk op lowlands. Die was dus knetterstoned. Dus ik vroeg aan een fan naast mij of het aan mij lag. Was ze beledigd omdat ik niet wist dat ze schijnbaar vaker stoned wasquote:Op maandag 24 juni 2013 13:49 schreef Kreator het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |