Kan ook zo'n brakke branded licentie zijn. Die alleen werkt met cd's van dat merk of enkel bij een upgrade.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heeft de computerwinkel 1.5 jaar geleden de licentiesticker niet gewoon op de kast geplakt?
Anders wat Mdrop zegt.
Ja dan wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan ook zo'n brakke branded licentie zijn. Die alleen werkt met cd's van dat merk of enkel bij een upgrade.
Lang leve de Loader dus ;-).
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Ik kreeg hem idd met 64, maar op onverklaarbare wijze heb ik de install-dvd nergens terug kunnen vinden toen het flink fout ging dankzij een hardnekkig virus. Heb daarna m'n oude 32-bit maar geïnstalleerd (die gelukkig gebruik kon maken van de sticker die op de kast zat).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:37 schreef sjoemie1985 het volgende:
en op een pc van 1400,- euro zou ik sowieso 6GB geheugen verwachten en eventueel al 64bit windows 7.
ik dacht dat je tegenwoordig standaard al 32 en 64 bits os tegelijk koopt, zodat je dus kunt kiezen.
Nope.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is geen pc met een recovery partitie?
acer en hp onder andere werken vaak met een herstel partitie waar dan dus een standaard windows 7 image op staat.
Doet mijn vogel ookquote:
Gedowned, zooi gebrand, is nu aan het verifiëren. Zometeen maar eens testenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
probeer dit programma eens, heeft een collega van me onlangs ook gebruikt
http://cdburnerxp.se/
duimpjes draaien dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gedowned, zooi gebrand, is nu aan het verifiëren. Zometeen maar eens testen
"Cannot boot from disc, error 5". Weet al waarom: ik zit op de comp van m'n ouders en die kan geen x64 aanquote:
zeker wel, heb d'r ook donders zin in! 60.000 man in het Goffertpark, half 2 gaat de bus meen ik...quote:
Ow, das zo opgelost hoor,....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een saaie, serieuze gesprekken hierGeen wonder dat iedereen verder wegblijft.
www.ikfietsnetnietopdeF35.nlquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:52 schreef Hexley het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik voor Almelo, het file nieuws voor fietsers kan vinden?
Zou dat dan het probleem, en dus de oplossing zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat een saaie, serieuze gesprekken hierGeen wonder dat iedereen verder wegblijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |