Ik drukte er niet onmeunig op hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
CPU om zeep geholpen door onmeunig op de koeler te drukken?
moet je dat niet vieren in de achtertuin met een biertje d'r bij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dusja, zit ik hier iig tot morgen op de knakencomputer van m'n ouders... en dat terwijl ik net voor de 5e keer op rij kampioen ben geworden in FM12 met FC Twente
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je dat niet vieren in de achtertuin met een biertje d'r bij?
strak ding!quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de weg was vrij en bij mijn weten heb ik niets geraakt, dus het lijkt op sluiting oid.
Foto's heb ik wel maar moet alles via de telefoon doen endat lukt niet.
Hij staat op autoscout. bj 2005, locatie lemelerveld
ik zou bijna niet weten wat je dat nog mee zou moeten doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
strak ding!kun je wat moois van maken
hmmm, daar heb je gelijk in... denk dat ik het zelf gewoon niet zo'n mooi model vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik zou bijna niet weten wat je dat nog mee zou moeten doen.
dat kan hč, hij is niet spectaculair maar wel degelijk een nog vrijsnel ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, daar heb je gelijk in... denk dat ik het zelf gewoon niet zo'n mooi model vind
Nee hoor, de pollen voor de hooikoortsquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ooooh, de liefde hangt in de lucht
* Daywalk3r *hatjoe*quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee hoor, de pollen voor de hooikoorts
Dus omdat jij zonodig jarig moest zijn hebben wij kutweer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier in hengelo ook, dat is toch geen weer voor een jarige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
gefeliciteerd knulquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hier in hengelo ook, dat is toch geen weer voor een jarige
Was het systeem dat nog waard dan? 125 is een beste reparatie als je ziet wat een nieuw systeem tegenwoordig kost. Helemaal als je bepaalde onderdelen mee neemt naar nieuw systeem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat'n weertje ineens
Kreeg net trouwens telefoon van dieleu van S&S Computers. Hele CPU is naar de kut, alle pinnetjes verbogen en afgeknaptKerel gaat een nieuwe voor me bestellen en hoopt dat 'ie morgen binnen is. Dat geintje gaat me 125 euro kosten
Computer is amper 1,5 jaar oud en alleen de CPU moet vervangen wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was het systeem dat nog waard dan? 125 is een beste reparatie als je ziet wat een nieuw systeem tegenwoordig kost. Helemaal als je bepaalde onderdelen mee neemt naar nieuw systeem.
Dan is de rekensom niet heel moeilijk inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Computer is amper 1,5 jaar oud en alleen de CPU moet vervangen wordenHeb er destijds 1400 euro voor betaald dus ben de komende tijd nog niet van plan om een nieuwe te kopen
Ik wil meer geheugen in m'n comp en 32-bit pakt maar max 4GB.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets in vredesnaam kopen? Loadertje en alles werkt net zo goed.
Eens, maar ik doelde op de licentiequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil meer geheugen in m'n comp en 32-bit pakt maar max 4GB.
Hoe regel ik dat dan? Downloaden, als iso branden en ergens een key vandaan halen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, maar ik doelde op de licentie.
ISO idd, op USB / CD zetten, Installeren, Zoeken op google naar Win7 Loader waarna je uitkomt bij topic nr 24901 van mydigitallife en deze aftrappen op de PC. Klaar is DD.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe regel ik dat dan? Downloaden, als iso branden en ergens een key vandaan halen ofzo?
Fancyquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ISO idd, op USB / CD zetten, Installeren, Zoeken op google naar Win7 Loader waarna je uitkomt bij topic nr 24901 van mydigitallife en deze aftrappen op de PC. Klaar is DD.
Heeft de computerwinkel 1.5 jaar geleden de licentiesticker niet gewoon op de kast geplakt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe regel ik dat dan? Downloaden, als iso branden en ergens een key vandaan halen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |