quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensdaar moet je Hobby Polka horen etc.

Ik krijg er een goede prijs voor weer, en wou al van t ding af dus ben tevreden zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was een beste bbq zo te zienzonde van de auto (en het spul in de auto)!

geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg er een goede prijs voor weer, en wou al van t ding af dus ben tevreden zo.
Al was het idd een beste bbq

jup, haal m zaterdag opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk.
ga je die corolla tsport halen?

kijk, dat zijn de betere verhalen.quote:

nee, ik had voor de swift een e10, dit is een e12quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, dat zijn de betere verhalen.
wat voor een had je voor die suzuki? was dat ook zo een?

Tja heb een tijdje in Spanje in de middle of nowhere gewoond. Kwam er een keer een paar Hollanders tegen en die meteen, hé Tukkers en wat doen jullie hier? Varkenshouderij of zo,...?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben geen Tukker, wel een boer, mag ik dan meeposten

stuk nieuwer dusquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee, ik had voor de swift een e10, dit is een e12

wat voor lakens?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij toevallig 2 lakens over?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg er een goede prijs voor weer, en wou al van t ding af dus ben tevreden zo.
Al was het idd een beste bbq

Klopt, model wat ik had was van 92-97, deze is vanaf 2001 dacht ik en degene die ik ga halen komt uit 2005quote:

quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij toevallig 2 lakens over?
het lukt al zonder de lakensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eensdaar moet je Hobby Polka horen etc.

dat is een mooie leeftijd. daar kun je nog mooi even mee vedanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Klopt, model wat ik had was van 92-97, deze is vanaf 2001 dacht ik en degene die ik ga halen komt uit 2005

Daar gaan we wel van uit iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is een mooie leeftijd. daar kun je nog mooi even mee vedan

ja klopt, drijfstang blijkbaar gebroken en naar buiten gekomen, Daardoor het motorolie op de uitlaat terecht gekomen en dat is gaan branden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:41 schreef ReMcOrE het volgende:
maar Bas, ik las iets van gebroken drijfstang? de oorzaak van de brand?

dat dacht ik dus ook... maar goed, gebeurd is gebeurd; op naar de Corolla;)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja klopt, drijfstang blijkbaar gebroken en naar buiten gekomen, Daardoor het motorolie op de uitlaat terecht gekomen en dat is gaan branden.
Heel apart want zoiets hoort niet zomaar te breken

dat lijkt me inderdaad nog niet direct het onderdeel dat direct kapot gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja klopt, drijfstang blijkbaar gebroken en naar buiten gekomen, Daardoor het motorolie op de uitlaat terecht gekomen en dat is gaan branden.
Heel apart want zoiets hoort niet zomaar te breken

Expert vond het al vreemd dat de motor gewoon bleef lopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad nog niet direct het onderdeel dat direct kapot gaat.

waar was de drijfstang eruit geknald dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Expert vond het al vreemd dat de motor gewoon bleef lopen

Hij zei bij de 3e cilinder, maar omdat het blok kapot was vond ie het idd vreemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar was de drijfstang eruit geknald dan?
een motor kan rustig op 3 cilinders lopen, maar als het blok kapot is, lijkt me dat wel een stuk lastiger

werd dat anders niet gewoon op kosten van de verzekering vergoed?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hij zei bij de 3e cilinder, maar omdat het blok kapot was vond ie het idd vreemd.
blijft een apart verhaal wat mij weer goed uitkomt. Alleen het blok kapot kost het me geld. nu krijg ik de dagwaarde terug

Ik krijg nu vergoed omdat ie in de fik is gevlogen, motorschade wordt niet gedekt door de verzekering he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
werd dat anders niet gewoon op kosten van de verzekering vergoed?
of krijg je nu vergoed omdat de auto in brand is gevlogen?
Picsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
achterspatbord van de suzuki is nu aangepast. staat wel een stuk beter

als je geen all-risk hebt niet nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik krijg nu vergoed omdat ie in de fik is gevlogen, motorschade wordt niet gedekt door de verzekering he.
quote:[..]
Pics
SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*

quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je geen all-risk hebt niet nee.
[..]Ff wat strakker gemaakt?SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
Doet maar wat..

Hah, eindelijk echte informatie om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:25 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat Anouk een piemel wil van 21 tot 23cm. Maar dan wel vanaf de stam gemeten, onderkant dus. Ja, dan is het niet zo moeilijk hč.
We meten vanaf de bovenkant Anouk. En dan is 23 cm een grootgeschapen olifant.
Groetjes,
Krea.

jup, anders zat er echt zo'n flap nog onder het zadel. dat vond ik nogal lelijk. Er zaten wel ogen aan bevestigd, maar het zadel biedt geen ruimte om daar echt wat achterop te knopen, dus dat kon rustig weg.quote:

Ik hou daar wel van, hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, anders zat er echt zo'n flap nog onder het zadel. dat vond ik nogal lelijk. Er zaten wel ogen aan bevestigd, maar het zadel biedt geen ruimte om daar echt wat achterop te knopen, dus dat kon rustig weg.
de spullen die ik bij dealextreme voor de motor heb besteld zijn verzonden.

zal ik doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, hou ons op de hoogte

quote:

Mijn vriendin is ook druk op zoek, maar er zijn volgens mij extreem veel mensen op zoek op het moment. Als het nog lang duurt kan ze net zo goed meteen bij mij intrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
al bericht gehad voor een huisje/appartement/onderkomen?

hmm, das wel mooi klote. en er zijn nu natuurlijk ook al een hoop studenten op zoek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook druk op zoek, maar er zijn volgens mij extreem veel mensen op zoek op het moment. Als het nog lang duurt kan ze net zo goed meteen bij mij intrekken..

Selmaquote:

Helaas nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja hoor. ik heb weer zin in het weekend
al bericht gehad voor een huisje/appartement/onderkomen?

Denk het wel ja. Sowieso zijn de prijzen echt schandalig. Vriendin reageerde op een flatje met 2 slaapkamers voor 790 euro ex.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel mooi klote. en er zijn nu natuurlijk ook al een hoop studenten op zoek.

Jammerquote:

pff, wat een belachelijke prijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Sowieso zijn de prijzen echt schandalig. Vriendin reageerde op een flatje met 2 slaapkamers voor 790 euro ex.
...ik betaal 650 euro hypotheek voor 4x zoveel ruimte..

Wouterquote:
Hey Kreaquote:

hmm, oke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterIk voel me prima maar ben nog steeds niet naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de punctie. Mijn dochter heeft mn aandacht nu hard nodig. Problemen enzo..
[..]
Hey Krea!!

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |