quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je geen all-risk hebt niet nee.
[..]Ff wat strakker gemaakt?SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice
Doet maar wat..

Hah, eindelijk echte informatie om mee wakker te wordenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:25 schreef Kreator het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat Anouk een piemel wil van 21 tot 23cm. Maar dan wel vanaf de stam gemeten, onderkant dus. Ja, dan is het niet zo moeilijk hč.
We meten vanaf de bovenkant Anouk. En dan is 23 cm een grootgeschapen olifant.
Groetjes,
Krea.

jup, anders zat er echt zo'n flap nog onder het zadel. dat vond ik nogal lelijk. Er zaten wel ogen aan bevestigd, maar het zadel biedt geen ruimte om daar echt wat achterop te knopen, dus dat kon rustig weg.quote:

Ik hou daar wel van, hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup, anders zat er echt zo'n flap nog onder het zadel. dat vond ik nogal lelijk. Er zaten wel ogen aan bevestigd, maar het zadel biedt geen ruimte om daar echt wat achterop te knopen, dus dat kon rustig weg.
de spullen die ik bij dealextreme voor de motor heb besteld zijn verzonden.

zal ik doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van, hou ons op de hoogte

quote:

Mijn vriendin is ook druk op zoek, maar er zijn volgens mij extreem veel mensen op zoek op het moment. Als het nog lang duurt kan ze net zo goed meteen bij mij intrekken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
al bericht gehad voor een huisje/appartement/onderkomen?

hmm, das wel mooi klote. en er zijn nu natuurlijk ook al een hoop studenten op zoek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook druk op zoek, maar er zijn volgens mij extreem veel mensen op zoek op het moment. Als het nog lang duurt kan ze net zo goed meteen bij mij intrekken..

Selmaquote:

Helaas nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja hoor. ik heb weer zin in het weekend
al bericht gehad voor een huisje/appartement/onderkomen?

Denk het wel ja. Sowieso zijn de prijzen echt schandalig. Vriendin reageerde op een flatje met 2 slaapkamers voor 790 euro ex.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel mooi klote. en er zijn nu natuurlijk ook al een hoop studenten op zoek.

Jammerquote:

pff, wat een belachelijke prijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk het wel ja. Sowieso zijn de prijzen echt schandalig. Vriendin reageerde op een flatje met 2 slaapkamers voor 790 euro ex.
...ik betaal 650 euro hypotheek voor 4x zoveel ruimte..

Wouterquote:
Hey Kreaquote:

hmm, oke.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
WouterIk voel me prima maar ben nog steeds niet naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de punctie. Mijn dochter heeft mn aandacht nu hard nodig. Problemen enzo..
[..]
Hey Krea!!

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |