quote:
Op maandag 24 juni 2013 15:01 schreef Pettigrew81 het volgende:[..]
Ik had ook zoiets gelezen. Ik had het zelf met Anouk op lowlands. Die was dus knetterstoned. Dus ik vroeg aan een fan naast mij of het aan mij lag. Was ze beledigd omdat ik niet wist dat ze schijnbaar vaker stoned was

Dat was 2de keer dat ik haar zag.
Stond Anouk ook te playbacken dan?
Anouk die als één van de vele andere acts op een festival stoned haar liedjes live zingt is wel wat anders dan een show van superster Rihanna die stoned staat te playbacken.
Sneu voor de jonge fans die weken/maandenlang hebben gespaard voor een optreden van hun grote idool. Staat ze gewoon te playbacken en dan ook nog op een lakse manier.
quote:
De wereldster keek tevreden de zaal rond, glimlachte en startte haar optreden. Al snel bleek miss Fenty niet live te zingen en na een paar nummers deed ze niet eens meer de moeite om dit te verbergen. Ze liet haar microfoon zakken en keek zelfvoldaan de zaal in, terwijl de tape met haar zang verder speelde. Een handjevol bezoekers verliet hierop beledigd de zaal, maar de overgrote meerderheid nam er geen aanstoot aan en bleef vol bewondering naar hun idool kijken.
Bron:
http://www.muziek.nl/conc(...)ncertverslag-rihannaOptreden onder invloed van drank/drugs is heel normaal dat wereldje.
Als jij me geshockeerd gevraagd had of Anouk stoned is had ik je keihard uitgelachen. Hallooooo wereldvreemd figuur!
Ik lach nog harder om Rihanna die stoer doet met twee joints op een foto en haar hele playbackshow verkloot omdat ze niet tegen THC kan.
Wat een dom wijf.