quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:11 schreef d1ce het volgende:
Arrestatieteam met helikopter in de Hasseler Es in Hengelo, weet iemand waarom?Woon je daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwa, duffigquote:
Ben al zo'n 4 dagen duffig, weet niet waar het vandaan komt, ik heb nl. geen spul met gluten gehad... tenzij er ergens een broodkruimeltje op het aanrecht is blijven liggen, ik dat heb aangeraakt en vervolgens iets in m'n mond heb gestoken, maar dan zou dat nog maar hooguit 2 dagen durenquote:
Mwehquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben al zo'n 4 dagen duffig, weet niet waar het vandaan komt, ik heb nl. geen spul met gluten gehad... tenzij er ergens een broodkruimeltje op het aanrecht is blijven liggen, ik dat heb aangeraakt en vervolgens iets in m'n mond heb gestoken, maar dan zou dat nog maar hooguit 2 dagen duren
Ik moet overmorgen voor het eerst naar de neuroloog in Hengelo. Lekker vroeg in de ochtend, dus dan zal ik ook wel weer weinig waard zijnGelukkig is pa altijd vrij op de vrijdag en kan hij me brengen
Ietsje beter. Ik kan fietsen, dus probeer elke dag een stuk te doen. De ene keer ben ik 15 min weg, de andere keer 30 min. M'n beste tijd tot nu toe is ongeveer een uur wegblijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mweh![]()
Maar gaat het verder over het algemeen wel beter met je?
Nice!quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ietsje beter. Ik kan fietsen, dus probeer elke dag een stuk te doen. De ene keer ben ik 15 min weg, de andere keer 30 min. M'n beste tijd tot nu toe is ongeveer een uur wegblijven
ik heb eens op die website gekeken en je komt er wel rare dromen met betekenissen tegen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
http://droominfo.nl/
http://www.dromenweb.nl/
Had je een salami in de kont?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik heb eens op die website gekeken en je komt er wel rare dromen met betekenissen tegen.
zoals deze.![]()
![]()
Salami
Als je droomt over salami, suggereert dit dat je problemen zou kunnen hebben met betrekking tot je zelfbeeld. Het zou ook kunnen wijzen op sexuele- of relationele problemen.
Daar zitten allemaal van die dikke, kortharige zweefteven die die shit verzinnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:24 schreef sjoemie1985 het volgende:
nee, maar kwam het op die website tegen en dacht van WTF is dit.
hoe komen ze er op dat als je droomt over een salami dat het dat betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |