Ik zie dat MyCom hem nu voor 80 euro heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel erg ja, breng regelmatig een hele avond door met vanaf de bank youtube te kijken
Het dingetje kost ¤99 trouwens.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devicesquote:Op woensdag 11 september 2013 13:54 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, op mijn Wii uit 2004/2005 kan ik gewoon Netflix installeren
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devices
ja, klopt. Daardoor wist ik dat het mogelijk was.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet dat mijn WDTV Live daar tussen staat trouwensquote:Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Aether het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Netflix-functies op TV Live-streamingplayers van Western Digital Functies voor Netflix-streaming Navigatie: alle nieuwe apparaten hebben zoekfuncties en rijen waarin je door filmposters kunt bladeren. Oudere apparaten die deze navigatieopties niet bieden, zijn gemarkeerd met een asterisk (*). Ondersteunde regio's: Netflix helpt bij het oplossen van problemen met het streamen van films en tv-series op ondersteunde apparaten in de onderstaande regio's. Dit zegt niets over waar het apparaat wordt verkocht. Resolutie: de maximumresolutie wordt weergegeven; titels met een HD-symbool worden gestreamd in high-definition op compatibele apparaten met een internetverbinding van 5 MB/sec. of meer. Ondertiteling en audio: op sommige apparaten wordt ondertiteling, alternatieve audio (nasynchronisatie, andere talen) of 5.1 surround sound ondersteund indien beschikbaar. In het onderstaande schema worden de functies beschreven die beschikbaar zijn voor modellen van Western Digital. Model Ondersteunde regio's Resolutie Ondertiteling en audio Alle modellen VS, Canada 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound WD TV Live UK, Ierland, Denemarken, Finland, Noorwegen, Zweden 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound WDBREC0000 (WD TV Live Plus) Brazilië, Argentinië 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound WDBG3A0000NBK (WD TV Live Plus) Mexico, Colombia, Venezuela, Ecuador, Peru, Paraguay, Uruguay 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound |
quote:
Oh ja, jôh.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Ceased2Be het volgende:
met mediahint.com kun je snel de Amerikaanse variant in je browser krijgen trouwens. (vereist wel chrome).
Handig wel!!!!!quote:
quote:
Ligt natuurlijk eerder aan je verbinding.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Siempievk het volgende:
Weet iemand of netflix via airplay (iPhone naar TV) een beetje goed werkt? En ook mbt kwaliteit van het beeld.
Er is ook nog de WD TV Play, die is zo,n 68 euro.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef Kremers het volgende:
Hmm, die WD is maar een paar tientjes goedkoper dan Apple tv, ga ik voor die denk ikDie ondersteunt tenminste ook SuperHD.
Mocht ik beslissen dat ik doorga met netflix
Dat is een 4s op WIFI, maar kan de iphone dat qua snelheid aan?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk eerder aan je verbinding.
Yep het is niet mis. Wel jammer dat de allerlaatste seizoenen van bijvoorbeeld Homeland en Californication nog ontbreken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef baniekje het volgende:
Account aangemaakt. Maar wat een keus!![]()
We komen zo de winter wel door!
Thanksquote:
Misschien een rare vraag, maar wat is het en wat doet het?quote:
Je krijgt toegang tot de Amerikaanse content.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat is het en wat doet het?
Maar... werkt alleen via pc dan? Niet via TV/PS3 bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je krijgt toegang tot de Amerikaanse content.
Alleen via Chrome en Firefox ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Maar... werkt alleen via pc dan? Niet via TV/PS3 bijvoorbeeld?
Thnx!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: http://signup.netflix.com/BrowseGenres
Dat eerste heb ik zo ingesteld staan en werkt perfect.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:35 schreef Poemgirl het volgende:
Maar even extra verduidelijking: Als ik een Nederlands account koop en ik zet Hola aan, kom ik dus wel bij de US content?
En eigenlijk kun je toch ook een account met iemand delen? Er staat dat je maximaal op 2 apparaten tegelijk kan. Maar als ik dan bv. Lost kijk en een vriendin bij haar thuis iets anders, gaat dat dan wel? Of moet zij dan ook Lost kijken of moet ik dan kijken wat zij kijkt? In andere woorden; je kunt het wel op 2 apparaten tegelijk, maar kun je dan ook 2 verschillende dingen zien?
Dit is wel heel matig ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Godverdomme, alles van Disney is Nederlands gesproken
Zelfde geldt voor Netflix via de Wii. Goed, het is geen HD, maar de kwaliteit is zeker acceptabel.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tip: Tunlr voor Amerikaanse Netflix op bijv. PS3
Ik vindt Netflix trouwens verassend goede beeldkwaliteit geven op mijn 3mbit verbinding.
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.
chinees was vast verstaanbaarder geweest!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
de series die ik kijk zijn;quote:Op woensdag 11 september 2013 13:59 schreef robdriessen het volgende:
En mensen, niet vergeten: door Netflix geld te geven, kunnen ze meer gave Netflix-exclusive series maken zoals House of Cards, Orange is the New Black en Hemlock Grove
Nee. Alleen Orphan Black. Op de US Netflix kan je Breaking Bad wel kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de series die ik kijk zijn;
game of thrones
breaking bad
suits
orphan black
zijn die op netflix?
Komt vast nog wel. Alleen HBO-series krijg je er never op te zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef Maanvis het volgende:
waarom kan ik breaking bad niet op de NL netflix kijken?
oh ik dacht dat netflix er juist voor zorgde dat ik nooit meer iets hoefde te downloadenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt vast nog wel. Alleen HBO-series krijg je er never op te zien.
Komt niet gezien Film1 de rechten heeft in Nederlandquote:Op woensdag 11 september 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt vast nog wel. Alleen HBO-series krijg je er never op te zien.
Ah oke, nouaja, ik lig er niet wakker van dat het aanbod minder is dan wat er te downloaden valt. 8 euro per maand is heel redelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Komt niet gezien Film1 de rechten heeft in Nederland
Nee, je kunt wel Nederlandse ondertiteling kiezenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.
Komt niet in Nederland, alleen voor 2013 modellen volgens Philips op Twitter. Misschien als je het land in de TV aanpast dat je dan wel de Netflix app te zien krijgt, gezien die n het buitenland wel op oudere modellen zit.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:35 schreef JamesTKirk het volgende:
Straks eerst maar eens kijken of er intussen een app is voor de Philips smart tv...
Staat niet in de store maar bij TV in de scroll bar gewoon met een NL account.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef Kensuke het volgende:
Ik kan de Netflix app nog niet in de Nederlandse PS3 store vinden. Even de Amerikaanse proberen dan.
Nou lekker is dat. Wat willen ze daar mee winnen?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Komt niet in Nederland, alleen voor 2013 modellen volgens Philips op Twitter. Misschien als je het land in de TV aanpast dat je dan wel de Netflix app te zien krijgt, gezien die n het buitenland wel op oudere modellen zit.
Dat je een nieuw model koopt...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou lekker is dat. Wat willen ze daar mee winnen?
Gaat niet gebeuren, heb deze pas een maand.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Dat je een nieuw model koopt...
Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings. Dat leek te werken. aflevering star trek gekeken maar alles wat ik daarna selecteerde kreeg ik de melding dat dat nog niet te streamen was. kan toeval zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef TheGloaming het volgende:
Ideaal dat Netflix. Via pc kan ik nu Netflix met US aanod kijken dankzij dit topic. Nu nog uitzoeken hoe ik dit via ipad, android tv box en de xbox 360 voor elkaar krijg :p
Thnx! werkt perfectquote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings. Dat leek te werken. aflevering star trek gekeken maar alles wat ik daarna selecteerde kreeg ik de melding dat dat nog niet te streamen was. kan toeval zijn geweest.
Nu weer de nederlandse variant en daar nu een docu op aan het kijken. werkt wel soepel
Als je wat series gaat beoordelen staat ie er wel tussen met Nederlandse beschrijving, alleen dan als niet beschikbaar (nog). Net als Suits, Hell on Wheels, Drop Dead Diva, Stargate Atlantis, Battlestar Galactica en nog een paar. Bij films geldt dat ook voor een aantal zoals Simon. Verwacht dat ze binnenkort wel te zien zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Komt niet gezien Film1 de rechten heeft in Nederland
Bij Californication bijvoorbeeld kan je wel kiezen voor Engelse ondertiteling, dus ik denk dat het van de serie/film afhangt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een proefabonnement maar hetgeen wat me tegenvalt is dat je geen Engelse ondertiteling hebt.
Dat schijnt een fout te zijn en ze zijn bezig dat op te lossen:quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Farenji het volgende:
Ik heb vandaag geregistreerd en dacht zojuist te gaan genieten van mijn gratis proefmaand en ik zette Wall-E op. Tot mijn grote afgrijzen kwam ik erachter dat de audio in het nederlands is, en dat nederlands de enige keuze is. Engels is niet beschikbaar. Fuck off met je NL versie, ik wil de originele versie! WTF, Netflix!?!
Speelt die mediaspeler ook ISO'S?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Cee het volgende:
*meldt*
Op m'n WDTV en m'n tablet. Ik ga maar eens aan Luther beginnen.
Ja, VOB/ISO.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Speelt die mediaspeler ook ISO'S?
Je bedoelt dat je hoopt dat HBO goedkoper wordt? Want waarom zouden ze een goedkopere dienst naast de huidige dienst zetten?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef n8n het volgende:
Hopelijk inspireert dit hbo om ook een streamingdienst te lanceren voor een vergelijkbare prijs ipv die 15e via ziggo.
Heb je geen andere browser, internet explorer bijvoorbeeld? Daar kan je nog gewoon de NL content bekijken dan, want daar werkt Media Hint niet voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Chrome opnieuw starten hielp dus. Helaas verdwijnt (logisch eigenlijk) alle NL content. Voor mij geen optie i.v.m. films voor de kinderen.
Dat is wel een goeie ja, nog niet geprobeerd. Thnx.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je geen andere browser, internet explorer bijvoorbeeld? Daar kan je nog gewoon de NL content bekijken dan, want daar werkt Media Hint niet voor.
Jammer, dacht dat het duurder was omdat ziggo/upc etc. een groot stuk van de taart namen, fuck HBO dan, ik kom wel terug als ik niet 50e aan 13 diensten kwijt hoef te zijn en moet onthouden waar ik welke serie die 2 seizoenen achterloopt kan bekijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hoopt dat HBO goedkoper wordt? Want waarom zouden ze een goedkopere dienst naast de huidige dienst zetten?
HBO is in de VS ongeveer even duur als hier, dus ik zie het niet gebeuren.
Star Trek altijd +1quote:Op donderdag 12 september 2013 06:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Las gisteravond nog dat Netflix al verantwoordelijk was voor 10% van het internetverkeer... na 1 dag(!)
Erg netjes.
2 Docu's gekeken en de eerste aflevering van Star Trek![]()
Super!
Da's echt zo gebeurd. Gewoon aanklikken (tikken, whatever) en inloggen.quote:Op donderdag 12 september 2013 07:22 schreef franklop het volgende:
Zich ook meldt. Morgenavond maar eens kijken of ik het via de ps3 werkend krijg
Schuldigquote:Op donderdag 12 september 2013 06:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Las gisteravond nog dat Netflix al verantwoordelijk was voor 10% van het internetverkeer... na 1 dag(!)
Erg netjes.
2 Docu's gekeken en de eerste aflevering van Star Trek![]()
Super!
Ik heb Hola geinstalleerd in Chrome en daarmee kan je heel makkelijk switchen tussen Netflix NL, US en UK (en welke versie je nog meer wil), zonder opniew opstarten van de browser of dat je al je settings weer moet wijzigen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Chrome opnieuw starten hielp dus. Helaas verdwijnt (logisch eigenlijk) alle NL content. Voor mij geen optie i.v.m. films voor de kinderen.
Ok goed zo, kan ik gelijk gaan kijken haha.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's echt zo gebeurd. Gewoon aanklikken (tikken, whatever) en inloggen.
Wel viel me op dat je op de PS3 niet door genres/televisie kunt bladeren, maar gewoon slechts 1 voorpagina met voorselecties hebt en daarnaast alleen een zoekfunctie. Je kunt dus niet naar bijvoorbeeld horror bladeren en daarin dan kijken wat ze allemaal te bieden hebben. Op Apple TV werkt dat wel, dus als ik niet al weet wat ik wil kijken pak ik wellicht de Apple TV-versie.
Natuurlijk kan via de website je keuze bepalen en die via PS3 zoeken ook werken.
Precies dit dus! Ik ben er toch erg enthousiast over hoor. Natuurlijk, het nieuwste van het nieuwste staat er niet op maar dan blijf ik denk ik ook gewoon downloaden met sickbeard of couchpotato. En wie weet wordt het ook gewoon steeds recenter en uitgebreider. Mensen die voor 8 euro/mnd de nieuwste bioscoopkrakers verwachten... tsja. Dat is zelfs in de VS (het land waar het het makkelijkst is om afspraken over rechten te maken) niet zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:27 schreef nietzman het volgende:
Had er al veel over gehoord, maar je ontdekt een serie toch iets makkelijker door gewoon een aflevering aan te kunnen klikken in plaats van dat je er zelf moeite voor moet gaan doen.
Is dat het enige wat je hebt gedaan voor de US content?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings.
Dat is het enige wat ik heb gedaan op de 360, alleen die DNS aanpassingen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je hebt gedaan voor de US content?
Niets op de PC geinstalleerd verder ofzo, alleen die tunlr DNS adressen op je 360 ingevuld?
En kun je nog wel online gamen nu dan op je 360?
Dat is waar natuurlijk, vanavond maar even die DNS settings aanpassen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik heb gedaan op de 360, alleen die DNS aanpassingen.
Geen idee qua online gaming, dat doe ik nooit. (en mocht dat een issue zijn switch je de dns weer even terug naar automatisch, de waardes onthoudt hij toch wel)
weet je al wat?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:36 schreef Ori het volgende:
Het werkt echt geweldig. Snel, goede kwaliteit. Succesvol geprobeerd op laptop, iPad en PS3. Vooral dat laatste is fijn, gewoon lekker op de tv kunnen kijken.
Het aanbod is zeker niet slecht voor zo'n beginperiode. Maar het US-aanbod kunnen bekijken is zeker interessant. Maar het is eigenlijk een soort van 'valsspelen' toch, want je kijkt iets waarvoor de lokale NL Netflix de rechten niet heeft. Kan dat problemen opleveren? Als in:: je account kan geblokkeerd raken?
En hoe werkt betalen eigenlijk als je overschakelt?
qua betalen; ik heb een contract met netflix nederland... dat betaal ik gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |