Komt niet in Nederland, alleen voor 2013 modellen volgens Philips op Twitter. Misschien als je het land in de TV aanpast dat je dan wel de Netflix app te zien krijgt, gezien die n het buitenland wel op oudere modellen zit.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:35 schreef JamesTKirk het volgende:
Straks eerst maar eens kijken of er intussen een app is voor de Philips smart tv...
Staat niet in de store maar bij TV in de scroll bar gewoon met een NL account.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef Kensuke het volgende:
Ik kan de Netflix app nog niet in de Nederlandse PS3 store vinden. Even de Amerikaanse proberen dan.
Nou lekker is dat. Wat willen ze daar mee winnen?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Komt niet in Nederland, alleen voor 2013 modellen volgens Philips op Twitter. Misschien als je het land in de TV aanpast dat je dan wel de Netflix app te zien krijgt, gezien die n het buitenland wel op oudere modellen zit.
Dat je een nieuw model koopt...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:41 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou lekker is dat. Wat willen ze daar mee winnen?
Gaat niet gebeuren, heb deze pas een maand.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Dat je een nieuw model koopt...
Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings. Dat leek te werken. aflevering star trek gekeken maar alles wat ik daarna selecteerde kreeg ik de melding dat dat nog niet te streamen was. kan toeval zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef TheGloaming het volgende:
Ideaal dat Netflix. Via pc kan ik nu Netflix met US aanod kijken dankzij dit topic. Nu nog uitzoeken hoe ik dit via ipad, android tv box en de xbox 360 voor elkaar krijg :p
Thnx! werkt perfectquote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor de xbox 360 heb ik gewoon de tunlr DNS adressen ingevuld bij de network settings. Dat leek te werken. aflevering star trek gekeken maar alles wat ik daarna selecteerde kreeg ik de melding dat dat nog niet te streamen was. kan toeval zijn geweest.
Nu weer de nederlandse variant en daar nu een docu op aan het kijken. werkt wel soepel
Als je wat series gaat beoordelen staat ie er wel tussen met Nederlandse beschrijving, alleen dan als niet beschikbaar (nog). Net als Suits, Hell on Wheels, Drop Dead Diva, Stargate Atlantis, Battlestar Galactica en nog een paar. Bij films geldt dat ook voor een aantal zoals Simon. Verwacht dat ze binnenkort wel te zien zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Komt niet gezien Film1 de rechten heeft in Nederland
Bij Californication bijvoorbeeld kan je wel kiezen voor Engelse ondertiteling, dus ik denk dat het van de serie/film afhangt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb een proefabonnement maar hetgeen wat me tegenvalt is dat je geen Engelse ondertiteling hebt.
Dat schijnt een fout te zijn en ze zijn bezig dat op te lossen:quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Farenji het volgende:
Ik heb vandaag geregistreerd en dacht zojuist te gaan genieten van mijn gratis proefmaand en ik zette Wall-E op. Tot mijn grote afgrijzen kwam ik erachter dat de audio in het nederlands is, en dat nederlands de enige keuze is. Engels is niet beschikbaar. Fuck off met je NL versie, ik wil de originele versie! WTF, Netflix!?!
Speelt die mediaspeler ook ISO'S?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Cee het volgende:
*meldt*
Op m'n WDTV en m'n tablet. Ik ga maar eens aan Luther beginnen.
Ja, VOB/ISO.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Speelt die mediaspeler ook ISO'S?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |