Maar... werkt alleen via pc dan? Niet via TV/PS3 bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je krijgt toegang tot de Amerikaanse content.
Alleen via Chrome en Firefox ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Maar... werkt alleen via pc dan? Niet via TV/PS3 bijvoorbeeld?
Thnx!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: http://signup.netflix.com/BrowseGenres
Dat eerste heb ik zo ingesteld staan en werkt perfect.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:35 schreef Poemgirl het volgende:
Maar even extra verduidelijking: Als ik een Nederlands account koop en ik zet Hola aan, kom ik dus wel bij de US content?
En eigenlijk kun je toch ook een account met iemand delen? Er staat dat je maximaal op 2 apparaten tegelijk kan. Maar als ik dan bv. Lost kijk en een vriendin bij haar thuis iets anders, gaat dat dan wel? Of moet zij dan ook Lost kijken of moet ik dan kijken wat zij kijkt? In andere woorden; je kunt het wel op 2 apparaten tegelijk, maar kun je dan ook 2 verschillende dingen zien?
Dit is wel heel matig ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Godverdomme, alles van Disney is Nederlands gesproken
Zelfde geldt voor Netflix via de Wii. Goed, het is geen HD, maar de kwaliteit is zeker acceptabel.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tip: Tunlr voor Amerikaanse Netflix op bijv. PS3
Ik vindt Netflix trouwens verassend goede beeldkwaliteit geven op mijn 3mbit verbinding.
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.
chinees was vast verstaanbaarder geweest!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
de series die ik kijk zijn;quote:Op woensdag 11 september 2013 13:59 schreef robdriessen het volgende:
En mensen, niet vergeten: door Netflix geld te geven, kunnen ze meer gave Netflix-exclusive series maken zoals House of Cards, Orange is the New Black en Hemlock Grove
Nee. Alleen Orphan Black. Op de US Netflix kan je Breaking Bad wel kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de series die ik kijk zijn;
game of thrones
breaking bad
suits
orphan black
zijn die op netflix?
Komt vast nog wel. Alleen HBO-series krijg je er never op te zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef Maanvis het volgende:
waarom kan ik breaking bad niet op de NL netflix kijken?
oh ik dacht dat netflix er juist voor zorgde dat ik nooit meer iets hoefde te downloadenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt vast nog wel. Alleen HBO-series krijg je er never op te zien.
Komt niet gezien Film1 de rechten heeft in Nederlandquote:Op woensdag 11 september 2013 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt vast nog wel. Alleen HBO-series krijg je er never op te zien.
Ah oke, nouaja, ik lig er niet wakker van dat het aanbod minder is dan wat er te downloaden valt. 8 euro per maand is heel redelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Komt niet gezien Film1 de rechten heeft in Nederland
Nee, je kunt wel Nederlandse ondertiteling kiezenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |