Handig wel!!!!!quote:
quote:
Ligt natuurlijk eerder aan je verbinding.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Siempievk het volgende:
Weet iemand of netflix via airplay (iPhone naar TV) een beetje goed werkt? En ook mbt kwaliteit van het beeld.
Er is ook nog de WD TV Play, die is zo,n 68 euro.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef Kremers het volgende:
Hmm, die WD is maar een paar tientjes goedkoper dan Apple tv, ga ik voor die denk ikDie ondersteunt tenminste ook SuperHD.
Mocht ik beslissen dat ik doorga met netflix
Dat is een 4s op WIFI, maar kan de iphone dat qua snelheid aan?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk eerder aan je verbinding.
Yep het is niet mis. Wel jammer dat de allerlaatste seizoenen van bijvoorbeeld Homeland en Californication nog ontbreken.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef baniekje het volgende:
Account aangemaakt. Maar wat een keus!![]()
We komen zo de winter wel door!
Thanksquote:
Misschien een rare vraag, maar wat is het en wat doet het?quote:
Je krijgt toegang tot de Amerikaanse content.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag, maar wat is het en wat doet het?
Maar... werkt alleen via pc dan? Niet via TV/PS3 bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je krijgt toegang tot de Amerikaanse content.
Alleen via Chrome en Firefox ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Maar... werkt alleen via pc dan? Niet via TV/PS3 bijvoorbeeld?
Thnx!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: http://signup.netflix.com/BrowseGenres
Dat eerste heb ik zo ingesteld staan en werkt perfect.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:35 schreef Poemgirl het volgende:
Maar even extra verduidelijking: Als ik een Nederlands account koop en ik zet Hola aan, kom ik dus wel bij de US content?
En eigenlijk kun je toch ook een account met iemand delen? Er staat dat je maximaal op 2 apparaten tegelijk kan. Maar als ik dan bv. Lost kijk en een vriendin bij haar thuis iets anders, gaat dat dan wel? Of moet zij dan ook Lost kijken of moet ik dan kijken wat zij kijkt? In andere woorden; je kunt het wel op 2 apparaten tegelijk, maar kun je dan ook 2 verschillende dingen zien?
Dit is wel heel matig ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Godverdomme, alles van Disney is Nederlands gesproken
Zelfde geldt voor Netflix via de Wii. Goed, het is geen HD, maar de kwaliteit is zeker acceptabel.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:14 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tip: Tunlr voor Amerikaanse Netflix op bijv. PS3
Ik vindt Netflix trouwens verassend goede beeldkwaliteit geven op mijn 3mbit verbinding.
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Kan je dat niet instellen? Ik kan bijvoorbeeld bij Kuifje voor Nederlands en Engels kiezen.
chinees was vast verstaanbaarder geweest!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |