Nee, geen genomineerden, je bent vrij op iedereen te stemmen, je mag er ook meerdere noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef ZarB het volgende:
Zijn er al genomineerden? Ik gok zo dat Aberkullie vast in de lijst komt te staan. En natuurlijk Meloewa, Britneycheers en hilary banks.
Om in die kaste te komen moet je elke dag de kont van jou likken, nee danke...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De mensen die niet in mijn kaste konden mogen wel een eigen topic ja.
Niks mis mee, hij veegt goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om in die kaste te komen moet je elke dag de kont van jou likken, nee danke...
Het is natuurlijk een enorme eer om de grootste aandachtshoer van KLB te zijn toch? Je stem staat genoteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef ZarB het volgende:
Ok ik stem uiteraard op Aberkullie. Is het wel een positieve benoeming voor degene die wint?
Dit vind ik wel een hele goede vraag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef ZarB het volgende:. Is het wel een positieve benoeming voor degene die wint?
Nee bedankt, ik eet mijn boterham wel zonder zaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos dat je er niet bij mag.
Jeeejjj aberkullie al 2 x!! Ik vind haywood wel grappig maar ze opent geen topics dus ik vind haar niet in t rijtje thuis horenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef hoink581 het volgende:
HaywoodJablome
Aberkullie
Cactus1
Meloenwa
Zie note 1quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef padlarf het volgende:
Ik vind Queens en Cactus altijd wel tof, Ceviche en Radioslut zie ik ook wel vaak leuke dingen posten.
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
Omdat vrouwen altijd zo achtergesteld worden in KLB wil ik me nu eens als een echte moeder Theresa opwerpen om onze vrouwelijke aandachtshoeren eens in het zonnetje te zetten. In navolging van de KLBbazen en dat kaste topic is dit topic speciaal om te stemmen op de grootste aandachtshoer die KLB rijk is. Dit mogen echte vrouwen zijn, mannen met een vrouwenaccount of nog niet omgebouwde mannen.
Whiteknights, alpha-mannen, zolderkamerautisten, sportschoolbois en anderen dit is jullie kans! Stem op jullie favoriete aandachtshoertje
Note 1: Aangezien ik me juist wil opwerpen voor deze vrouwen, kan ik helaas zelf geen onderdeel uitmaken van deze fantastische lijst. Dus stemmen op mij dient geen enkel doel helaas. Woensdagnacht om 0.00 sluit de stemming.
Note 2: Het is leuker als je je stem onderbouwd met tekst of visueel materiaal.
Note 3: De top 5 van vrouwen krijgt een personality make-over aangeboden door Stichting Beter Labiel dan Debiel
Edit gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie note 1Het gaat niet om tof, het gaat voornamelijk om het aandachtshoeren gehalte.
Meesterlijke comments tellen harder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jeeejjj aberkullie al 2 x!! Ik vind haywood wel grappig maar ze opent geen topics dus ik vind haar niet in t rijtje thuis horen
Woensdag 19 juni om 23.59quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Kesefkesef het volgende:
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...
Hm ok. Nou ja ik stem alleen op Aber.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meesterlijke comments tellen harder.
Want het gaat om de grootste aandachtshoer, niet om de leukste, grappigste, slimste vrouwelijke aanwinst van KLB.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Niet om aan te gluren, lopen de 100 meter in 5 minuten. Snel verkopen aan ONZ:
Sanasoufi, Hilarybanks, britneycheers
Alleen die worden meegeteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef Amnon het volgende:
In het negatieve gedeelte Britney (iedere OP 'it's britney bitch') en sanasoufi, echt, kiespijn van die posts.
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
De tussenstand van de grootste aandachtshoer, tot dusver:
Gedeelde eerste plaats: Meloewa, Britneycheers en Sanasoufi
Tweede plaats: Hillary_Banks
Gedeelde derde plaats: Aberkullie en Ambipur
Overige eenmaal genoemde: Kola, Adorabelle, Vasline, Goodluck_charm, Haywood Jablome, Isi
In de categorie mannelijk zeikwijf: Tong80
Ja.quote:
Gaat mee naar de volgende tussenstandquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.
toppiequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat mee naar de volgende tussenstand
Ja, dat is de enige manier om stemmen te vergaren dus ik zou het maar doen.quote:
Hallo wel even blijven opletten Drebin, ik sta al derde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige manier om stemmen te vergaren dus ik zou het maar doen.
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hallo wel even blijven opletten Drebin, ik sta al derde.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.
Neee please ik heb nog nooit iets gewonnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.
Vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Neee please ik heb nog nooit iets gewonnen
Wat voor fuckantie heb jij dat je al om 7 uur 's morgens wakker bentquote:
Het is 08.44 en ik slaap nooit zo langquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat voor fuckantie heb jij dat je al om 7 uur 's morgens wakker bent
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om in die kaste te komen moet je elke dag de kont van jou likken, nee danke...
quote:
Goodluck_Charm's kont zou ik met plezier elke dag likken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef padlarf het volgende:
Ik vind Queens en Cactus altijd wel tof, Ceviche en Radioslut zie ik ook wel vaak leuke dingen posten.
edit: grootste aandachtshoeren zijn sanasoufi, meloewa en goodluck_charm
Ik ook! Cactus die maar aandacht wil krijgen door het openen van ranzige topics. En dan die maagden die daarop reageren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Aberkullie het volgende:
Kan er geen poll komen? Ik voel me ernstig gepasseerd.
Wacht even, een losgeslagen moslima die iets zegt over maagdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook! Cactus die maar aandacht wil krijgen door het openen van ranzige topics. En dan die maagden die daarop reageren.
Oh god. Weer dezelfde types. Weer dezelfde losers. Weer dezelfde maagdjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wacht even, een losgeslagen moslima die iets zegt over maagden?
Het zit erg diep bij jou dat ik je toespelingen afwees schijnbaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh god. Weer dezelfde types. Weer dezelfde losers. Weer dezelfde maagdjes.
I'm getting to old for this shit.
Toespelingenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zit erg diep bij jou dat ik je toespelingen afwees schijnbaar.
Maar als mijn aanwezigheid kan zorgen dat jij niet lastig komt doen zie ik dat alleen als een win-win situatie
Ik bewonder je doorzettingsvermogen en inzet, dat moet gezegd wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met de spijker en kopquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Grote klasse! De Messi'tjes en Iniesta'tjes van KLB:
HaywoodJablome, Chloroform, Marie30
Bigstars in wording, profileren zich wel iets te nadrukkelijk:
Aberkullie, Wolvendagen, Meloewa
Passanten, type do-re-mi-fa-sol alweer een post vol:
Angel-Joy, ntm, snakelady, rosepetals, cactus1, Ambipur
Babbelziek, zaaddodend geleuter. Broekje gaat aan:
-supergirl-, x-lily, toradora
dit doet wel pijn. ik hoop dat ze je hiervoor uit je functie trappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Grote klasse! De Messi'tjes en Iniesta'tjes van KLB:
HaywoodJablome, Chloroform, Marie30
Bigstars in wording, profileren zich wel iets te nadrukkelijk:
Aberkullie, Wolvendagen, Meloewa
Passanten, type do-re-mi-fa-sol alweer een post vol:
Angel-Joy, ntm, snakelady, rosepetals, cactus1, Ambipur
Babbelziek, zaaddodend geleuter. Broekje gaat aan:
-supergirl-, x-lily, toradora
Libelleforum ragequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dit doet wel pijn. ik hoop dat ze je hiervoor uit je functie trappen
Ik hoop dat hij je hiervoor uit KLB trapt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dit doet wel pijn. ik hoop dat ze je hiervoor uit je functie trappen
Ik zou er maar niet trots op zijn. Een aandachtshoer is niet echt positief te noemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij je hiervoor uit KLB trapt.
Stem Aber!
nog effe en we krijgen hier amerikaanse toestanden met debatten/slogans en miljoenen in advertentiesquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij je hiervoor uit KLB trapt.
Stem Aber!
vind ik niet. Het lijstje van Mortaxx geeft aan dat aandachtshoer zijn niet perse negatief hoeft te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet trots op zijn. Een aandachtshoer is niet echt positief te noemen.
Babbelziek zie ik toch iets positiever dan aandachtshoer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef jagga het volgende:
[..]
vind ik niet. Het lijstje van Mortaxx geeft aan dat aandachtshoer zijn niet perse negatief hoeft te zijn.
de plek waar jij staat natuurlijk wel. Babbelziek
truequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Babbelziek zie ik toch iets positiever dan aandachtshoer.![]()
maar dat is lastig voor mij, het glas is altijd halfleeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef jagga het volgende:
[..]
true
Ach je moet het zo zien, je bent tenminste niet in de minste categorie terecht gekomen. overal het positieve van inzien he
kwestie van instelling meiske, niets meer niets minderquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar dat is lastig voor mij, het glas is altijd halfleeg.
ja maar die valt niet zo 123 te veranderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
kwestie van instelling meiske, niets meer niets minder
het is dat of nog beter je best doen om aandachtshoer nr 1 te worden (in de goede zin van het woord)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar die valt niet zo 123 te veranderen
Ik geef er ook niet om.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef jagga het volgende:
[..]
het is dat of nog beter je best doen om aandachtshoer nr 1 te worden (in de goede zin van het woord)
Of je geeft geen fuck, tis Fok maar. En dan nog: het is KLB ; het afvoerputje van FOK
Daar hebben we hier toch niks aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
TS jij staat al op m'n klaagbazenlijst biatch.
Nou de eerste zin die ik lees is "omdat vrouwen altijd zo worden achtergesteld in KLB". Ik heb gewoon vrouwen erin gegooid hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Daar hebben we hier toch niks aan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie: sorry, ik kan er niks aan doen, ik vind haar gewoon schattig: supergirl
Je wil wel erg graag hequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Aberkullie het volgende:
Worden stemmen uit andere topics ook meegenomen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa, aberkullie
in de categorie: hou es op met je eindeloze stroom gewauwel: adorabella
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1 en haywoodjablome
In de categorie: sorry, ik kan er niks aan doen, ik vind haar gewoon schattig: supergirl
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
TS jij staat al op m'n klaagbazenlijst biatch.
Gewoon tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa, aberkullie
in de categorie: hou es op met je eindeloze stroom gewauwel: adorabella
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1 en haywoodjablome
Ehm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Cactus1 het volgende:
Gewoon tof
Wie moet ik nou meenemen uit jouw lijstje als grootste aandachtshoeren dan?
zo wat meer waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks, aberkullie, supergirl, haywoodjablome, adorabella
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1
paul, stahp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja want er zitten geen vrouwen op het internet.
Haywood is echt geen man.quote:
Ja, natuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Haywood is echt geen man.
Ik dacht het eerst ook, ik geef het toe.
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.quote:
Je scoort helaas nog niet zo goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
het maakt niet of ik een man ben of niet, kijk maar naar de op, ik kan alsnog genomineerd worden
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je scoort helaas nog niet zo goedOm 12u nieuwe tussenstand
niet zo groot als die van mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!
Durf eens te beweren dat die van jou boven de 35cm uitkomtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet zo groot als die van mij
maak ff een poll danquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ik
Jij gaat met de verkeerde mensen omquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Piye het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.
euh... wel als ik op fok aan het posten benquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Durf eens te beweren dat die van jou boven de 35cm uitkomt
Ik sta open voor fotografisch materiaal in de DM.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Haywood is echt geen man.
Ik dacht het eerst ook, ik geef het toe.
Kijk maar in het topic spooning van ONZquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik sta open voor fotografisch materiaal in de DM.
dank u.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb HaywoodJablome weleens in een lepeltopic voorbij zien komen, is vrouw.
Op FOK! natuurlijk. In mijn omgeving worden zulke mensen gewoon achtervolgd met stenen.quote:
Haywood heeft net als Meloewa recent ontdekt hoe ze mobiel foto's kan uploaden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb HaywoodJablome weleens in een lepeltopic voorbij zien komen, is vrouw.
nee hoor, ik had hem gewoon met de webcam genomen, mijn telefoon heeft geen ingebouwde cameraquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Op FOK! natuurlijk. In mijn omgeving worden zulke mensen gewoon achtervolgd met stenen.
[..]
Haywood heeft net als Meloewa recent ontdekt hoe ze mobiel foto's kan uploaden.
Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee hoor, ik had hem gewoon met de webcam genomen, mijn telefoon heeft geen ingebouwde camera
Ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben zojuist een beetje verliefd op je geworden.
Ben jij nou nog op vakantie? Ga eens gauw zuipen.quote:
hij doet alleen maar of hij een man is, stiekem is hij een vrouwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Grootste aandachtshoer-titel gaat naar een man die niet eens pretendeert een vrouw te zijn.![]()
Kunnen jullie dan helemaal niks?
Het is wel triest gesteld he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Grootste aandachtshoer-titel gaat naar een man die niet eens pretendeert een vrouw te zijn.![]()
Kunnen jullie dan helemaal niks?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is wel triest gesteld he?Eigen denk ik dat Nikonlover in de categorie 'nog niet voltooide vrouw valt'.
Vinden ze allemaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef Meloewa het volgende:
Vind mijn aandachtshoer gehalte wel meevallen
Hoi ambi, sorry van vorige keerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die je negeert en die continu toch je aandacht willen![]()
Ik wil mijn nmr 1 aandachtshoer zijn wel aan jou geven Cactus, krijg ook jij eens een keer aandacht en hoef je zulke zielige topics niet te openen.
JA EN???????quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
wees maar blij, als je er wel op staat zou dat betekenen dat je tot een select groepje kanslozen behoort die niks anders doen dan de hele dag op hun zolder te fokken
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
IS ER DAN GODVERDOMME GEEN LIJSTJE WAAR IK IN VOORKOM KLOOTZAKKEN
EIKELS
GODGLEOIENDE
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee.
Jij stelt niks voor, je bent een niemand.
kom wel goed schatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANKLOOTAK
IK GA LEKKE RMIJN EIGEN LIJSTJE MAKEN
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
Hallo mensen wat is dit, ik kan jullie ook geen middagje alleen laten he
nikonlover is gewoon een hommo'tje met wijventrekjes, vandaar dat die in het wijvenlijstje hoortquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Nikonlover is toch een jongetje? Of is ze lesbisch met een dinnetje ofso?
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op heb
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nouquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
vast beter dan op geen enkel fucking tyfus lijstje voorkomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
Een beetje dubbel, ik wil wel winnen maar ik geloof niet dat dit echt een positieve titel is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
Alsje op mij stemt, ga je eraan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
Intimidatie van de kiezer, terreur, ondemocratisch, autocratisch regime, dictatuur, foltering, marteling, vrijheid van meningsuiting, verkiezingsfraude en de Verenigde Naties.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Wat een hoop kutusers zitten er toch op Fok!
Ik had niet gezien dat er een poll was, heb op Nikonlover gestemd omdat hij een flikker is.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Amnon het volgende:
Anders maak je ook even een positief lijstje waarop we op onze favo fok!sters kunnen stemmen, Cactus?
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Ik stem bij deze alvast op ZarB. Of Haywoodjablome. Of Meloewa![]()
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Mooi is dat hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forumquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef snakelady het volgende:
Ik sta niet in de lijst, is dat positief of negatief?
Ahhh Lief!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forum.
Meloewa altijd terechte klachten over boetes in de trein.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef mrazura het volgende:
Ik lees hier gelukkig nog niet dagelijks maar ik heb al verscheidene keren een Meloewa janktopic mogen meemaken. Een keuze was dus snel gemaakt.
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef AF_ het volgende:
Moeilijke keuze. HaywoodJablome omdat ik respect voor haar heb of Aberkullie
Mijn stem heb jequote:
Maar jij vind het stiekem wel schattig hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.
Oeps betraptquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef Amnon het volgende:
[..]
Maar jij vind het stiekem wel schattig he
Dan hoef jij toch niet meer te likken?quote:
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch niet meer te likken?
Hij spant je voor het karretje, vrind.
Bruinwerken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen...~!
Om 23.59u sluit de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
23:58 komt jmf in actiequote:
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Dit lijkt nergens op... Hoe durven ze!!!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Als zijn anus altijd goed geveegd is hoef jij niet meer te likken toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
Ik hou ervan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Als zijn anus altijd goed geveegd is hoef jij niet meer te likken toch?
Hij noemt nergens mijn naam maar jij ziet "allergrootste flikker van het forum" staan dus dan denk je aan mijquote:
quote:
Dacht dat hij jou bedoelde. Misschien verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij noemt nergens mijn naam maar jij ziet "allergrootste flikker van het forum" staan dus dan denk je aan mij.
Ja, in vele varianten. Dat ook.quote:
Ik wist niet dat AdoraBelle een man is, maar als het een man is dan is het zeker een flikker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Dude, heb je issues ofzo dat je nooit normaal kan reageren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dude, heb je issues ofzo dat je nooit normaal kan reageren?
Ik dacht dat je het over iemand anders had..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.
vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vindt jij Nikonlover geen flikker dan.
Het hebben van een piemel heeft niks te maken met of je wel of niet een wijf kunt zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Twiitch het volgende:
waarom wint nikonlover, die heeft toch een piemel?
ik stem dan wel op jou ok?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef ZarB het volgende:
Ik vind de posts hier nogal verwarrend. De één stemt op iemand met als reden dat ie diegene leuk vindt en de ander stemt met de reden dat iemand niet leuk is. Wat IS DIT VOOR FLUTONDERZOEK?!
dat is wel een goed puntquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het hebben van een piemel heeft niks te maken met of je wel of niet een wijf kunt zijn.
Maar laat zich keer op keer weer uitwonen door mannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Twiitch het volgende:
waarom wint nikonlover, die heeft toch een piemel?
Denken dat ik een man benquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wist niet dat AdoraBelle een man is, maar als het een man is dan is het zeker een flikker.
Maar met de allergrootste flikker van het forum doel ik natuurlijk op Nikonlover.
Nou dat ligt er helemaal wat we met dit onderzoekje willen aantonen natuurlijk. Vooralsnog is het me niet helemaal duidelijk. Ergens zit de biasssssquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
ik stem dan wel op jou ok?
[..]
dat is wel een goed punt
Moet je niet tegen mij zeggen, ik weet van niets.quote:
Super-girl ??????????????????????????????????????quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Piger het volgende:
Adorabelle komt bij mij over als een manwijf/kampwijf
Sanasoufi zit wel enorm om aandacht te zeiken, maar is het wel vrouwelijk?
Nikonlover is gewoon een flikker en komt daardoor het meest in de buurt van aandachtshoer
Brintneycheers is niet zo irritant omdat het er zo dik op ligt.
Aberkullie is gewoon een slet/hoer, maar niet om de aandacht.
Super-girl is lief, maar dat ligt voornamelijk aan haar UI.
Meloewa wil wel aandacht, maar probeert het zielige meisje te spelen.
Wat erger is, is dat de meeste het vrouwenicoontje [ afbeelding ] niet waard zijn. Omdat je iets vrouwelijks verwacht maar daadwerkelijk zoiets krijgt:
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Super-girl ??????????????????????????????????????
Je bent toch ook een vent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Ik voel me gepasseerd. Ik ga wel terug naar ONZ
Stelletje BUITENSLUITERS
lafaardquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Wanneer ga jij weer weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Nou, daar ben ik dus ook nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?
jij viezerikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XDquote:
Disney XD?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.
iemand?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.
Begrijp ik. Veel plezier daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou me juist tegen. Ik wil niet weg
Draag je tas naar beneden en hou de deur voor je open.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hou me juist tegen. Ik wil niet weg
Heb je op me gestemd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Draag je tas naar beneden en hou de deur voor je open.
Moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Bestelbus het volgende:
heb proxy's gebruikt en een keer of 6 of britney gestemd
En nu dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef Bestelbus het volgende:
heb proxy's gebruikt en een keer of 6 of britney gestemd
Dus?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:11 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Nu heb ik dr op de 3e plaats gekregen, stond eerst onder adorabelle.
Misschien zijn er enkele mannelijke FOK!users die haar willen troosten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:15 schreef Smack10 het volgende:
Aberkullie krijgt de troostprijs dan?
Zo graag een aandachtshoer willen zijn en dan nog falen, best zielig
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien zijn er enkele mannelijke FOK!users die haar willen troosten?
Wat is je gevoel daarbijquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Verdorie, ben ik toch nog op de vierde plek geëindigd.
Ja je kan moeilijk gaan haten, kom je nog wanhopiger overquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Aberkullie het volgende:
Nee hoor mensen geen zorgen, ik ben best tevreden met deze twijfelachtige positie
Ik zeg comfort foodquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
Weet ik niet. Ik heb honger geloof ik.
Bak ijs, pure chocolade and go nutsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb honger geloof ik.
Doe ikquote:
Jaaaaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bak ijs, pure chocolade and go nuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |