Woensdag 19 juni om 23.59quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Kesefkesef het volgende:
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...
Hm ok. Nou ja ik stem alleen op Aber.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meesterlijke comments tellen harder.
Want het gaat om de grootste aandachtshoer, niet om de leukste, grappigste, slimste vrouwelijke aanwinst van KLB.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Niet om aan te gluren, lopen de 100 meter in 5 minuten. Snel verkopen aan ONZ:
Sanasoufi, Hilarybanks, britneycheers
Alleen die worden meegeteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef Amnon het volgende:
In het negatieve gedeelte Britney (iedere OP 'it's britney bitch') en sanasoufi, echt, kiespijn van die posts.
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
De tussenstand van de grootste aandachtshoer, tot dusver:
Gedeelde eerste plaats: Meloewa, Britneycheers en Sanasoufi
Tweede plaats: Hillary_Banks
Gedeelde derde plaats: Aberkullie en Ambipur
Overige eenmaal genoemde: Kola, Adorabelle, Vasline, Goodluck_charm, Haywood Jablome, Isi
In de categorie mannelijk zeikwijf: Tong80
Ja.quote:
Gaat mee naar de volgende tussenstandquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.
toppiequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat mee naar de volgende tussenstand
Ja, dat is de enige manier om stemmen te vergaren dus ik zou het maar doen.quote:
Hallo wel even blijven opletten Drebin, ik sta al derde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige manier om stemmen te vergaren dus ik zou het maar doen.
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hallo wel even blijven opletten Drebin, ik sta al derde.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.
Neee please ik heb nog nooit iets gewonnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.
Vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Neee please ik heb nog nooit iets gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |