Zie note 1quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef padlarf het volgende:
Ik vind Queens en Cactus altijd wel tof, Ceviche en Radioslut zie ik ook wel vaak leuke dingen posten.
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
Omdat vrouwen altijd zo achtergesteld worden in KLB wil ik me nu eens als een echte moeder Theresa opwerpen om onze vrouwelijke aandachtshoeren eens in het zonnetje te zetten. In navolging van de KLBbazen en dat kaste topic is dit topic speciaal om te stemmen op de grootste aandachtshoer die KLB rijk is. Dit mogen echte vrouwen zijn, mannen met een vrouwenaccount of nog niet omgebouwde mannen.
Whiteknights, alpha-mannen, zolderkamerautisten, sportschoolbois en anderen dit is jullie kans! Stem op jullie favoriete aandachtshoertje
Note 1: Aangezien ik me juist wil opwerpen voor deze vrouwen, kan ik helaas zelf geen onderdeel uitmaken van deze fantastische lijst. Dus stemmen op mij dient geen enkel doel helaas. Woensdagnacht om 0.00 sluit de stemming.
Note 2: Het is leuker als je je stem onderbouwd met tekst of visueel materiaal.
Note 3: De top 5 van vrouwen krijgt een personality make-over aangeboden door Stichting Beter Labiel dan Debiel
Edit gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie note 1Het gaat niet om tof, het gaat voornamelijk om het aandachtshoeren gehalte.
Meesterlijke comments tellen harder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jeeejjj aberkullie al 2 x!! Ik vind haywood wel grappig maar ze opent geen topics dus ik vind haar niet in t rijtje thuis horen
Woensdag 19 juni om 23.59quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Kesefkesef het volgende:
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...
Hm ok. Nou ja ik stem alleen op Aber.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meesterlijke comments tellen harder.
Want het gaat om de grootste aandachtshoer, niet om de leukste, grappigste, slimste vrouwelijke aanwinst van KLB.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Niet om aan te gluren, lopen de 100 meter in 5 minuten. Snel verkopen aan ONZ:
Sanasoufi, Hilarybanks, britneycheers
Alleen die worden meegeteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef Amnon het volgende:
In het negatieve gedeelte Britney (iedere OP 'it's britney bitch') en sanasoufi, echt, kiespijn van die posts.
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
De tussenstand van de grootste aandachtshoer, tot dusver:
Gedeelde eerste plaats: Meloewa, Britneycheers en Sanasoufi
Tweede plaats: Hillary_Banks
Gedeelde derde plaats: Aberkullie en Ambipur
Overige eenmaal genoemde: Kola, Adorabelle, Vasline, Goodluck_charm, Haywood Jablome, Isi
In de categorie mannelijk zeikwijf: Tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |