Nee, geen genomineerden, je bent vrij op iedereen te stemmen, je mag er ook meerdere noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef ZarB het volgende:
Zijn er al genomineerden? Ik gok zo dat Aberkullie vast in de lijst komt te staan. En natuurlijk Meloewa, Britneycheers en hilary banks.
Om in die kaste te komen moet je elke dag de kont van jou likken, nee danke...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De mensen die niet in mijn kaste konden mogen wel een eigen topic ja.
Niks mis mee, hij veegt goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om in die kaste te komen moet je elke dag de kont van jou likken, nee danke...
Het is natuurlijk een enorme eer om de grootste aandachtshoer van KLB te zijn toch? Je stem staat genoteerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef ZarB het volgende:
Ok ik stem uiteraard op Aberkullie. Is het wel een positieve benoeming voor degene die wint?
Dit vind ik wel een hele goede vraag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef ZarB het volgende:. Is het wel een positieve benoeming voor degene die wint?
Nee bedankt, ik eet mijn boterham wel zonder zaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent gewoon boos dat je er niet bij mag.
Jeeejjj aberkullie al 2 x!! Ik vind haywood wel grappig maar ze opent geen topics dus ik vind haar niet in t rijtje thuis horenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef hoink581 het volgende:
HaywoodJablome
Aberkullie
Cactus1
Meloenwa
Zie note 1quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef padlarf het volgende:
Ik vind Queens en Cactus altijd wel tof, Ceviche en Radioslut zie ik ook wel vaak leuke dingen posten.
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
Omdat vrouwen altijd zo achtergesteld worden in KLB wil ik me nu eens als een echte moeder Theresa opwerpen om onze vrouwelijke aandachtshoeren eens in het zonnetje te zetten. In navolging van de KLBbazen en dat kaste topic is dit topic speciaal om te stemmen op de grootste aandachtshoer die KLB rijk is. Dit mogen echte vrouwen zijn, mannen met een vrouwenaccount of nog niet omgebouwde mannen.
Whiteknights, alpha-mannen, zolderkamerautisten, sportschoolbois en anderen dit is jullie kans! Stem op jullie favoriete aandachtshoertje
Note 1: Aangezien ik me juist wil opwerpen voor deze vrouwen, kan ik helaas zelf geen onderdeel uitmaken van deze fantastische lijst. Dus stemmen op mij dient geen enkel doel helaas. Woensdagnacht om 0.00 sluit de stemming.
Note 2: Het is leuker als je je stem onderbouwd met tekst of visueel materiaal.
Note 3: De top 5 van vrouwen krijgt een personality make-over aangeboden door Stichting Beter Labiel dan Debiel
Edit gemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zie note 1Het gaat niet om tof, het gaat voornamelijk om het aandachtshoeren gehalte.
Meesterlijke comments tellen harder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jeeejjj aberkullie al 2 x!! Ik vind haywood wel grappig maar ze opent geen topics dus ik vind haar niet in t rijtje thuis horen
Woensdag 19 juni om 23.59quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Kesefkesef het volgende:
Welke woensdag bedoel je eigenlijk? Kan je de precieze datum er bij vermelden...
Hm ok. Nou ja ik stem alleen op Aber.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meesterlijke comments tellen harder.
Want het gaat om de grootste aandachtshoer, niet om de leukste, grappigste, slimste vrouwelijke aanwinst van KLB.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Niet om aan te gluren, lopen de 100 meter in 5 minuten. Snel verkopen aan ONZ:
Sanasoufi, Hilarybanks, britneycheers
Alleen die worden meegeteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef Amnon het volgende:
In het negatieve gedeelte Britney (iedere OP 'it's britney bitch') en sanasoufi, echt, kiespijn van die posts.
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Cactus1 het volgende:
De tussenstand van de grootste aandachtshoer, tot dusver:
Gedeelde eerste plaats: Meloewa, Britneycheers en Sanasoufi
Tweede plaats: Hillary_Banks
Gedeelde derde plaats: Aberkullie en Ambipur
Overige eenmaal genoemde: Kola, Adorabelle, Vasline, Goodluck_charm, Haywood Jablome, Isi
In de categorie mannelijk zeikwijf: Tong80
Ja.quote:
Gaat mee naar de volgende tussenstandquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Smack10 het volgende:
Nikonlover als mannelijk zeikwijf is ook natuurlijk een topper.
toppiequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gaat mee naar de volgende tussenstand
Ja, dat is de enige manier om stemmen te vergaren dus ik zou het maar doen.quote:
Hallo wel even blijven opletten Drebin, ik sta al derde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige manier om stemmen te vergaren dus ik zou het maar doen.
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hallo wel even blijven opletten Drebin, ik sta al derde.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.
Neee please ik heb nog nooit iets gewonnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, dan gaan we zo maar eens even met de bezem aan de slag in dit topic.
Vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:09 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Neee please ik heb nog nooit iets gewonnen
Wat voor fuckantie heb jij dat je al om 7 uur 's morgens wakker bentquote:
Het is 08.44 en ik slaap nooit zo langquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat voor fuckantie heb jij dat je al om 7 uur 's morgens wakker bent
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Om in die kaste te komen moet je elke dag de kont van jou likken, nee danke...
quote:
Goodluck_Charm's kont zou ik met plezier elke dag likken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef padlarf het volgende:
Ik vind Queens en Cactus altijd wel tof, Ceviche en Radioslut zie ik ook wel vaak leuke dingen posten.
edit: grootste aandachtshoeren zijn sanasoufi, meloewa en goodluck_charm
Ik ook! Cactus die maar aandacht wil krijgen door het openen van ranzige topics. En dan die maagden die daarop reageren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Aberkullie het volgende:
Kan er geen poll komen? Ik voel me ernstig gepasseerd.
Wacht even, een losgeslagen moslima die iets zegt over maagdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook! Cactus die maar aandacht wil krijgen door het openen van ranzige topics. En dan die maagden die daarop reageren.
Oh god. Weer dezelfde types. Weer dezelfde losers. Weer dezelfde maagdjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wacht even, een losgeslagen moslima die iets zegt over maagden?
Het zit erg diep bij jou dat ik je toespelingen afwees schijnbaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh god. Weer dezelfde types. Weer dezelfde losers. Weer dezelfde maagdjes.
I'm getting to old for this shit.
Toespelingenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zit erg diep bij jou dat ik je toespelingen afwees schijnbaar.
Maar als mijn aanwezigheid kan zorgen dat jij niet lastig komt doen zie ik dat alleen als een win-win situatie
Ik bewonder je doorzettingsvermogen en inzet, dat moet gezegd wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met de spijker en kopquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Grote klasse! De Messi'tjes en Iniesta'tjes van KLB:
HaywoodJablome, Chloroform, Marie30
Bigstars in wording, profileren zich wel iets te nadrukkelijk:
Aberkullie, Wolvendagen, Meloewa
Passanten, type do-re-mi-fa-sol alweer een post vol:
Angel-Joy, ntm, snakelady, rosepetals, cactus1, Ambipur
Babbelziek, zaaddodend geleuter. Broekje gaat aan:
-supergirl-, x-lily, toradora
dit doet wel pijn. ik hoop dat ze je hiervoor uit je functie trappenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
Grote klasse! De Messi'tjes en Iniesta'tjes van KLB:
HaywoodJablome, Chloroform, Marie30
Bigstars in wording, profileren zich wel iets te nadrukkelijk:
Aberkullie, Wolvendagen, Meloewa
Passanten, type do-re-mi-fa-sol alweer een post vol:
Angel-Joy, ntm, snakelady, rosepetals, cactus1, Ambipur
Babbelziek, zaaddodend geleuter. Broekje gaat aan:
-supergirl-, x-lily, toradora
Libelleforum ragequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dit doet wel pijn. ik hoop dat ze je hiervoor uit je functie trappen
Ik hoop dat hij je hiervoor uit KLB trapt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dit doet wel pijn. ik hoop dat ze je hiervoor uit je functie trappen
Ik zou er maar niet trots op zijn. Een aandachtshoer is niet echt positief te noemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij je hiervoor uit KLB trapt.
Stem Aber!
nog effe en we krijgen hier amerikaanse toestanden met debatten/slogans en miljoenen in advertentiesquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij je hiervoor uit KLB trapt.
Stem Aber!
vind ik niet. Het lijstje van Mortaxx geeft aan dat aandachtshoer zijn niet perse negatief hoeft te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet trots op zijn. Een aandachtshoer is niet echt positief te noemen.
Babbelziek zie ik toch iets positiever dan aandachtshoer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef jagga het volgende:
[..]
vind ik niet. Het lijstje van Mortaxx geeft aan dat aandachtshoer zijn niet perse negatief hoeft te zijn.
de plek waar jij staat natuurlijk wel. Babbelziek
truequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Babbelziek zie ik toch iets positiever dan aandachtshoer.![]()
maar dat is lastig voor mij, het glas is altijd halfleeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef jagga het volgende:
[..]
true
Ach je moet het zo zien, je bent tenminste niet in de minste categorie terecht gekomen. overal het positieve van inzien he
kwestie van instelling meiske, niets meer niets minderquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar dat is lastig voor mij, het glas is altijd halfleeg.
ja maar die valt niet zo 123 te veranderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef jagga het volgende:
[..]
kwestie van instelling meiske, niets meer niets minder
het is dat of nog beter je best doen om aandachtshoer nr 1 te worden (in de goede zin van het woord)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar die valt niet zo 123 te veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |