Hoi ambi, sorry van vorige keerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die je negeert en die continu toch je aandacht willen![]()
Ik wil mijn nmr 1 aandachtshoer zijn wel aan jou geven Cactus, krijg ook jij eens een keer aandacht en hoef je zulke zielige topics niet te openen.
JA EN???????quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
wees maar blij, als je er wel op staat zou dat betekenen dat je tot een select groepje kanslozen behoort die niks anders doen dan de hele dag op hun zolder te fokken
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
IS ER DAN GODVERDOMME GEEN LIJSTJE WAAR IK IN VOORKOM KLOOTZAKKEN
EIKELS
GODGLEOIENDE
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee.
Jij stelt niks voor, je bent een niemand.
kom wel goed schatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANKLOOTAK
IK GA LEKKE RMIJN EIGEN LIJSTJE MAKEN
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
Hallo mensen wat is dit, ik kan jullie ook geen middagje alleen laten he
nikonlover is gewoon een hommo'tje met wijventrekjes, vandaar dat die in het wijvenlijstje hoortquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Nikonlover is toch een jongetje? Of is ze lesbisch met een dinnetje ofso?
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op heb
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nouquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
vast beter dan op geen enkel fucking tyfus lijstje voorkomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
Een beetje dubbel, ik wil wel winnen maar ik geloof niet dat dit echt een positieve titel is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
Alsje op mij stemt, ga je eraan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
Intimidatie van de kiezer, terreur, ondemocratisch, autocratisch regime, dictatuur, foltering, marteling, vrijheid van meningsuiting, verkiezingsfraude en de Verenigde Naties.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Catch22- het volgende:
Wat een hoop kutusers zitten er toch op Fok!
Ik had niet gezien dat er een poll was, heb op Nikonlover gestemd omdat hij een flikker is.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Amnon het volgende:
Anders maak je ook even een positief lijstje waarop we op onze favo fok!sters kunnen stemmen, Cactus?
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Ik stem bij deze alvast op ZarB. Of Haywoodjablome. Of Meloewa![]()
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Mooi is dat hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forumquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef snakelady het volgende:
Ik sta niet in de lijst, is dat positief of negatief?
Ahhh Lief!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forum.
Meloewa altijd terechte klachten over boetes in de trein.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef mrazura het volgende:
Ik lees hier gelukkig nog niet dagelijks maar ik heb al verscheidene keren een Meloewa janktopic mogen meemaken. Een keuze was dus snel gemaakt.
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef AF_ het volgende:
Moeilijke keuze. HaywoodJablome omdat ik respect voor haar heb of Aberkullie
Mijn stem heb jequote:
Maar jij vind het stiekem wel schattig hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.
Oeps betraptquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef Amnon het volgende:
[..]
Maar jij vind het stiekem wel schattig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |