Ik had niet gezien dat er een poll was, heb op Nikonlover gestemd omdat hij een flikker is.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Amnon het volgende:
Anders maak je ook even een positief lijstje waarop we op onze favo fok!sters kunnen stemmen, Cactus?
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?
Ik stem bij deze alvast op ZarB. Of Haywoodjablome. Of Meloewa![]()
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Mooi is dat hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:29 schreef Amnon het volgende:
[..]
Omdat ik dan voor zo'n oude smeerkees aangezien wordt, die zich aan internetmeisjes zit op te geilen, snapje.
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forumquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:26 schreef snakelady het volgende:
Ik sta niet in de lijst, is dat positief of negatief?
Ahhh Lief!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Positief, dacht ik? Sowieso ben jij geen aandachtshoer, jij bent een waardevolle bijdragen aan het forum.
Meloewa altijd terechte klachten over boetes in de trein.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef mrazura het volgende:
Ik lees hier gelukkig nog niet dagelijks maar ik heb al verscheidene keren een Meloewa janktopic mogen meemaken. Een keuze was dus snel gemaakt.
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef AF_ het volgende:
Moeilijke keuze. HaywoodJablome omdat ik respect voor haar heb of Aberkullie
Mijn stem heb jequote:
Maar jij vind het stiekem wel schattig hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat wordt je zonder topic ook wel.
Oeps betraptquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:30 schreef Amnon het volgende:
[..]
Maar jij vind het stiekem wel schattig he
Dan hoef jij toch niet meer te likken?quote:
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gezien de tussenstand moet je stem wel heel zwaar meetellen, wil je nog een doorslaggevende factor spelen in de poll.
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dan hoef jij toch niet meer te likken?
Hij spant je voor het karretje, vrind.
Bruinwerken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, wat moet ik voor hem doen dan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik wacht nog even met stemmen...~!
Om 23.59u sluit de poll.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
23:58 komt jmf in actiequote:
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik had de poll toen nog niet zien staan, ik heb gestemd op de allergrootste flikker van het forum.
Dit lijkt nergens op... Hoe durven ze!!!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben ook geen fan van AdoraBelle, maar dit vind ik geen nette omschrijving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |