Tis wel al uitverkocht op wat zaterdagkaarten na.quote:
Ik zie het ja. Maar rhu had connectiesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis wel al uitverkocht op wat zaterdagkaarten na.
marktplaats jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar rhu had connecties.
Voor een sociaal hopeloos geval als Tegan zijn dat connecties.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een sociaal hopeloos geval als Tegan zijn dat connecties.
De eerste onweer is al gespotquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O, mooi, het wordt 37 graden met deze benauwde bewolking
In Limburg zeker. Maar dat is toch het eind van de wereld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De eerste onweer is al gespot
Dat is kennelijk een baan. Onweer spotten
In Den Haag en in Adam wolken en mist achtige sliertenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:51 schreef CherryLips het volgende:
In Limburg zeker. Maar dat is toch het eind van de wereld.
Sliertjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Den Haag en in Adam wolken en mist achtige slierten
In Delft zelfs al een paar spetters.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Den Haag en in Adam wolken en mist achtige slierten
Potver! Hele broekje bruin?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
In Delft zelfs al een paar spetters.
Zou je niet zeggen met deze regen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O, mooi, het wordt 37 graden met deze benauwde bewolking
gewoon binnen blijven als het regent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
denk dat ik vanavond toch maar even langs mijn ouders ga om mijn jas weer op te halen...
Ik gisterquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dit weer is dus wel ruk, ik zou op het zwembad gaan hangen heel de dag
Dat kan nog steeds!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dit weer is dus wel ruk, ik zou op het zwembad gaan hangen heel de dag
Want de aarde vergaat nu en dat kan je nooit meer doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Q. het volgende:
Wel blij dat ik gisteren eerder vrij heb genomen om in het park te gaan liggen.
Juist!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want de aarde vergaat nu en dat kan je nooit meer doen.
Het blijft Nederland he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
Altijd mooi die paniek om de eerste mooie dagen. Snel!! we moeten vandaag liggen!!
Cool!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
PS4 gekocht! BAM!
Dat doe je met dit weer
Sommige mensen hebben een baan, meidquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon binnen blijven als het regent?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef DenHeldert het volgende:
Ik heb een 'gewone' uitkering.
Hier was toendertijd al enige oproer over, zoals mijn consulente zei 'moest het wel uit het goede potje komen' maar hier is nooit meer iets mee gedaan.
Ik heb door hun terughoudend (ik moest 3x langskomen, en aan de balie kreeg ik haar slechts aan de telefoon ipv. dat ze mij te woord stond) gewoon het idee dat ze mij bij voorbaat al trachten af te wimpelen morgen op de afspraak. Ik hoopte dus dat de FOKkers misschien wat meer wisten of het volgen van een opleiding onder bijzondere omstandigheden misschien toch mogelijk is.
Misschien toch iets verduidelijken: ik heb een aantal jaar vastgezeten vanwege een aantal 'karaktervreemde' delicten. Nu hebben ze in het Pieter Baan bepaald dat ik een desociatieve stoornis heb. Een van de delicten is op de werkvloer voorgevallen (ik had iemand gegijzeld), vandaar dat het UWV terughoudend is mij aan het werk te zetten.
Maar in feite komt de stoornis erop neer dat ik niet langdurig met dezelfde mensen kan omgaan.
Althans, geen vreemden. Maar ik ben immers vrij, en blijkbaar ondanks dat ik niet helemaal 'genezen' ben geen gevaar, dus ik zou ontzettend graag een beroep krijgen waarin ik dus wat meer alleen ben.
ja dat moet je dan ook niet doen hequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan, meid
Shit, mijn kloon is uitgelekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
fok
topic van iemand die een opleiding wil volgen maar een uitkering heeft en onder bewindvoering staat
[..]
FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
fok
topic van iemand die een opleiding wil volgen maar een uitkering heeft en onder bewindvoering staat
[..]
Ich auch. Met annuleringsmogelijkheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
PS4 gekocht! BAM!
Dat doe je met dit weer
Daaromquote:
U is nieuw in Nederland?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
Altijd mooi die paniek om de eerste mooie dagen. Snel!! we moeten vandaag liggen!!
Het lijkt je vagijn welquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat een mietjes-noodweer. Het is alweer droog. Bietje regen
Beetje regen en de temperatuur is nooit over de 25 gegaan hier.quote:
gevoelstemperatuur toch? met 30 of zo echt op de teller?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje regen en de temperatuur is nooit over de 25 gegaan hier.En het zou hier 35+ moeten worden? Nou ja, wat niet is kan nog komen, maar ik denk het niet.
Echt op de teller en zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gevoelstemperatuur toch? met 30 of zo echt op de teller?
Ik ging vanmorgen om 6:30 hardlopen in het kader van 'dan is het nog uit te houden' maar toen was het minimaal 5 graden warmer dan nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik ging vanmorgen weg en kreeg gelijk een bui op m´n kop..
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Onhandige timing van de fotograaf. In 1998 was het een ongelukkige compositie geweest, in 2013 wereldnieuws.
Bitch please, ik ren met met 31 graden nog 7km!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ging vanmorgen om 6:30 hardlopen in het kader van 'dan is het nog uit te houden' maar toen was het minimaal 5 graden warmer dan nu.
Ben je niet Leo di Caprio fan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, ik ren met met 31 graden nog 7km!
Ja maar jij bent een wijf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, ik ren met met 31 graden nog 7km!
Gelukkig!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
Ik moet altijd glimlachen als ik deze sc lees.
Wel als je dat een half uur aan een stuk op een flik tempo volhoudt, dodo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Q. het volgende:
En achter wegrennende hetero's aanlopen telt niet, Ang3l.
Uuuuuhm, ambivalent. Why?quote:
Toch maar gepreordered ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
PS4 gekocht! BAM!
Dat doe je met dit weer
Dat is geen hardlopen, dat is rape.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als je dat een half uur aan een stuk op een flik tempo volhoudt, dodo!
Is de verkrachter te sterk? ga liggen en geniet van z'n werk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is geen hardlopen, dat is rape.
Er izjn geen bundelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch maar gepreordered ja?
Leuk bundeltje?
Beter dan drie!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben na vier meter rennen al moe. Ik kan het echt niet.
Owquote:
Nooit nimmer ook niet als ie uitkomt niet?quote:
Ik hijg en adem zwaar na 2 minuten, maar dat kan ik wel ruim een half uur volhouden zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben na vier meter rennen al moe. Ik kan het echt niet.
Gaat het nog over hardlopen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hijg en adem zwaar na 2 minuten, maar dat kan ik wel ruim een half uur volhouden zo
Care to find out?quote:
Mijn hamburger ookquote:
HelloMissMSX!quote:
Dat weet ik niet. Nu nog niet in elk geval. Voor de Xbox volgens mij ook niet. Gewoon nog te vroeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit nimmer ook niet als ie uitkomt niet?
Ik vond hem aardig idd. Maar ik ben vrij hetero en ik heb Leo nog nooit zo knap gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk vond het hem goed doen daarin. Ik vond de aankleding leuk, de duidelijke Luhrman-stijl, sommige nummers. Maar ik vond de film zelf weinig ziel hebben.
quote:
Zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vond hem ook zielloos, maar het zag er schitterend uit.
Sharon is gewoon jaloers op dingen die wel klein zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Je mag geen dwerghamsters meer houden![]()
'Onder strenge voorwaarden.
Wettelijke eisen aan de minimale afmetingen van een hamsterhok. Dát gaat ons land uit de crisis helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
'Onder strenge voorwaarden.'
Nou, dan moeten we ze maar massaal verzuipen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
'Onder strenge voorwaarden.'
Ik geloof niet dat de hamsters iets met de crisis te maken hebben. ik weet ook niet waarom dat punt erbij moet komen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Wettelijke eisen aan de minimale afmetingen van een hamsterhok. Dát gaat ons land uit de crisis helpen.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef rubbereend het volgende:
is de badpakfoto van CL al voorbij gekomen?
"Will you still love me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I have nothing but my aching soul? I know you will. I know you will. I know that you will. Will you still ove me wheen I'm no longer beautiful?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vond hem ook zielloos, maar het zag er schitterend uit.
Ik ook. Alleen als ik een gigantische tuin heb dan. En hertjes, geitjes, kangaroo's zoietsquote:
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen als ik een gigantische tuin heb dan. En hertjes, geitjes, kangaroo's zoiets. Paarden, koeien en varkens lijkt me dan weer niets.
Zoeen hendig sjiek lekker kippetje.quote:
Deze vond ik wel leuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef Ang3l het volgende:
e me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I have nothing but my aching soul? I know you will. I know you will. I know that you will. Will you still ove me wheen I'm no longer beautiful?"
Visueel mooi.
Geluid mooi.
Acteren mooi.
Maar toch eeen ziel missen.
Paardenbiefstuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.En vriendin wil een paard.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.En vriendin wil een paard.
Yeah riiight.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]GEITJES
Ik heb een geitjes-fetish.
Oke nee ho wacht, dat kan veerkeerd overkomen
Ik vind geitjes HEUL leuk en lief en grappig!
Van welke supermarkt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil de lasagne met paardenvlees terug
Die nieuwe is keiranzig
De Lidl.quote:
Educated of gewoon roeptoeteren?quote:
Ik dacht dat de lasagne daarvan toen in opspraak wa svanwege paardenvleesquote:
Want niet knappe mensen zijn allemaal homo?quote:
Ik dacht dat hij wat betreft uiterlijk op zijn retour was. Maar ik vond hem in deze wel knap. No Homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
ind dat ie best leuk aan de weg timmert. Vanwege Titanic werd ie weggezet als zo'n teenage heartthrob, maar daarvoor en daarna heeft ie best laten zien meer in zijn mars te hebben dat die stempel doet denken. Ik vind het best een fijn acteur. Niet knap trouwens.
...want jij valt alleen op hetero'squote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want niet knappe mensen zijn allemaal homo?
Want ik oordeel alleen over homo's?
Zo een doordenker op dit tijdstip kan toch helemaal nietrquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...want jij valt alleen op hetero's
Volgens mij waren gewoon alle vleeshoudende kant-en-klaar producten in opspraak.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lasagne daarvan toen in opspraak wa svanwege paardenvlees
HEUS niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...want jij valt alleen op hetero's
Hebben ze twee nieuwe leden....? Dit is toch niet knap?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEUS niet!
Ik kwam er net achter dat ik twee bandleden van Valerius uitermate knap vind... en die kunnen echt geen hetero zijn. Toch?
Het begon, vond ik, in What's eating gilbert grape. Da's nog pre-titanic en daar liet ie zien goed te kunnen acteren. Daarna kwamen Romoe+Juliet en titanic en dat waren wel "typische" romantische tienerfilms, waardoor hij (vind ik) de verkeerde stempel op z'n kop kreeg. Gelukkig kiest ie z'n films wel goed nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat betreft uiterlijk op zijn retour was. Maar ik vond hem in deze wel knap. No Homo
En als acteur echt prima in veel films! Inception, Django, etc etc
O ik vind van welquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze twee nieuwe leden....? Dit is toch niet knap?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Romeo & Julietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begon, vond ik, in What's eating gilbert grape. Da's nog pre-titanic en daar liet ie zien goed te kunnen acteren. Daarna kwamen Romoe+Juliet en titanic en dat waren wel "typische" romantische tienerfilms, waardoor hij (vind ik) de verkeerde stempel op z'n kop kreeg. Gelukkig kiest ie z'n films wel goed nu.
Ja eh, nu zit het in mijn hoofdquote:
We could be like they are!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, nu zit het in mijn hoofd
Iets meer koebel nog!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, nu zit het in mijn hoofd
Could we?quote:
Je weet dat ik niet zoveel met koeien heb. Ja om te etenquote:
Misschien nog één cavia en dan ben ik klaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef Tegan het volgende:
Ga je er nog iets bij nemen denk je? Weer hamsters of konijnen?
Total Eclipse was wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begon, vond ik, in What's eating gilbert grape. Da's nog pre-titanic en daar liet ie zien goed te kunnen acteren. Daarna kwamen Romoe+Juliet en titanic en dat waren wel "typische" romantische tienerfilms, waardoor hij (vind ik) de verkeerde stempel op z'n kop kreeg. Gelukkig kiest ie z'n films wel goed nu.
Danes in homeland niet in R&Jquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé
R&J![]()
Claire Danes
Soms denk ik echt dat ik lesbisch ben he.
Ik was destijds wel de doelgroep jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danes in homeland niet in R&J
Film voor pubermeisjes en gays
Hamsterquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef CherryLips het volgende:
eigenlijk iets koken, of eten ofzo, maar wat...
het is geen zwembad maar een festivalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch elke willekeurige dag naar een zwembad? Waarom precies deze?
Ja, dat nu onderwater staatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen zwembad maar een festival
het begint pas vanavond dus dan is het best wel weer opgedroogd denk ikquote:
Ik denk dat het een grote verregende bende wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het begint pas vanavond dus dan is het best wel weer opgedroogd denk ik
Laarzen en bikini toch maar mee denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het begint pas vanavond dus dan is het best wel weer opgedroogd denk ik
Nou ja dat hoort ook wel bij een festivalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grote verregende bende wordt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja dat hoort ook wel bij een festival
je bent toch niet van suiker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Misschien een festival voor alto's
Wij gaan geen eens als er regen is of als het een modder zooi is
Dat zou inderdaad vrij gek zijn. Ik ken geen mensen van suiker.quote:
Oh ik heb wel eens een verregende awake gehad. Toch niet zo leuk als dansen in de zon....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben er toch niet echt blij mee Rhu, met dit weer. Temperatuur wordt ook gewoon 3 keer niks.
Kan me niet herinneren dat ik ooit naar een festival ging waar de voorspellingen zo beroerd voor waren eigenlijk....
Dat kan dan weer wat te warm worden he...quote:
Kan. Kan ook koud wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Dat kan dan weer wat te warm worden he...
Geloof ik niks vanquote:
Ohquote:
Beter trek je iemand afquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ohdan zeg je het niet, vroeg het me gewoon ineens af
Neuhquote:
Ja sorryquote:
Je hebt ook altijd wel iets te zeuren he?quote:
Ik vraag me gewoon af waarom je dat niet wil doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wel iets te zeuren he?
Nou ja, ik zit nu op kantoor he, alleen, valt sowieso weinig te trekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom je dat niet wil doen
Ik kan 'm gewoon eruit slingeren natuurlijk, kijken wie interesse heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit nu op kantoor he, alleen, valt sowieso weinig te trekken.
Logisch!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:59 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, ik zit nu op kantoor he, alleen, valt sowieso weinig te trekken.
Fijn!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Logisch!
Ik snap het nu helemaal na deze onderbouwing
Jij zit in zo'n kantoortuintje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik kan 'm gewoon eruit slingeren natuurlijk, kijken wie interesse heeft.
gekkerdquote:
Oh zo oud al ja? Had jonger gedachtquote:
Omdat ik mijn huid goed verzorgquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo oud al ja? Had jonger gedacht
Dat zal het zijn.quote:
Ik heb jou al een tijd niet gezien, maar ik geloof je op je woord.quote:
Dat is fijn! Ik wist geen eens dat je me had gezien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb jou al een tijd niet gezien, maar ik geloof je op je woord.
Hahaha nee natuurlijk niet. Ooit je fobo wel eens gezien that's all.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is fijn! Ik wist geen eens dat je me had gezien.
Stalk je mij?
Je wilt plaatjes laten zettenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:56 schreef missbehavin het volgende:
Belastingdienst schiet eens op met mijn geld, ik wil uitgeven!
quote:
Ik ben nog lekkerder gewordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ja Godt, waar zijn je foto's, je was zo'n lekker ding
Ben ik het stalken niet waard soms?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha nee natuurlijk niet. Ooit je fobo wel eens gezien that's all.
Mja, niet zo'n massale. Zit hier met 8 man normaal gesproken.quote:
Wat ik me er van herinner wel hoor.quote:
Arm dingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mja, niet zo'n massale. Zit hier met 8 man normaal gesproken.Leuke vrouwen zitten kilometers verderop.
Dat affect heb jij op leuke vrouwen. Niks aan te doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
Leuke vrouwen zitten kilometers verderop.
Ze komen maar naar jou toequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ik me er van herinner wel hoor.
Ik ben gewoon te lief om te stalken
Is stalken niet lief? Dat is toch een teken van waardering?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Wat ik me er van herinner wel hoor.
Ik ben gewoon te lief om te stalken
Ja, jij houdt er wel van?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is stalken niet lief? Dat is toch een teken van waardering?
quote:
Ik heb ermee leren leven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat affect heb jij op leuke vrouwen. Niks aan te doen.
Nu is het de moeite niet meer waard, zo afgetakeld?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:21 schreef Seikcid het volgende:
Vroeger had ik ook zo'n stoer fotoboek. Zonder tieten, helaas.
Yep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu is het de moeite niet meer waard, zo afgetakeld?
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!quote:
Heb jij niet nog een paar tietenfoto's?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!
Dat is veel te hoog gegrepenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk, neem eens een voorbeeld aan godt!
quote:
Ja natuurlijk, ik moet ook fappen he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een paar tietenfoto's?
37quote:
Ik borduur gewoon door op de vragen die eerder aan bod waren.quote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik borduur gewoon door op de vragen die eerder aan bod waren.
Weinig inspiratie voor nieuwe. Ook totaal geen zin om te denken vandaag.
Genoeg gedaan deze week
Ik ben blij als mij sollicitaties doorlopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik ken het, blij dat ik zo weekend heb
Moet je ander werk, of wil je gewoon zelf wat anders?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben blij als mij sollicitaties doorlopen
Ik wil uit mezelf iets anders. En drie goed passende vacatures gezien en hopen dat ik op 1 van de 3 mag startenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je ander werk, of wil je gewoon zelf wat anders?
Dat is al heel wat tegenwoordig, 3 vacatures, lukt mij nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil uit mezelf iets anders. En drie goed passende vacatures gezien en hopen dat ik op 1 van de 3 mag starten
Wil je iets anders doen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is al heel wat tegenwoordig, 3 vacatures, lukt mij niet
Maar duimen dus idd! Jij doet iets it'erings toch?
Ja, ik wil vooral meer uren kunnen maken, wat meer verdienen.. wel handig met een puber in huisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil je iets anders doen dan?
Ja, ik ging net kijken en toen kwamen er in 1 week drie passende functies en ook allemaal in eigen stad. Dus dat zou vrij ideaal zijn.
Ik ben of wil zijn afdelings/lijnmanager in de ict van een technischbeheer of infrastructuurteam
Hoeveel uren werk je nu dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik wil vooral meer uren kunnen maken, wat meer verdienen.. wel handig met een puber in huis![]()
Wel lekker dat het allemaal in de regio is ook. Succes!
20, plus wat uren thuis, maar not nearly enough. Het is lastig, kan met die autist ook niet te ver uit de regio, die kan ik echt geen hele dagen alleen thuis laten.quote:
Dat schijnt.quote:
Yoghurt, bevroren banaan, aardbei en versgeperste sinaasappelsap. En een klein beetje honing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
CL paas mij eens een goed smoothie recept?
De festivalpeoples willen vast wel een gezond drankje
tnx!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yoghurt, bevroren banaan, aardbei en versgeperste sinaasappelsap. En een klein beetje honing.
Of versgeperste sinaasappelsap met bevroren frambozen.
Of bevroren banaan met kokosmelk, ananas en een klein beetje kaneel.
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:42 schreef Tegan het volgende:
Rhu, ga je nu naar Best Kept Secret of niet?
quote:
Ja hoi keukenprinsesjes. Vertel mij eens, waarom zijn keukenmachines zo belachelijk duur?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
CL paas mij eens een goed smoothie recept?
De festivalpeoples willen vast wel een gezond drankje
Nu al 300% meer posts dan zaterdag anders.quote:
Zoveel, je kunt het amper bijhouden?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al 300% meer posts dan zaterdag anders.
Omdat sommige blonde meisjes ze iedere keer binnen een jaar slopen waardoor ze er veel meer moeten leveren dan ze verkopen.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ja hoi keukenprinsesjes. Vertel mij eens, waarom zijn keukenmachines zo belachelijk duur?
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
En: Wow, mensen id de R&P SC in het weekend!
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef KomtTijd... het volgende:
En: Wow, mensen id de R&P SC in het weekend!
Geen idee. Ik ben er ook niet blij mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ja hoi keukenprinsesjes. Vertel mij eens, waarom zijn keukenmachines zo belachelijk duur?
Het is een gave.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omdat sommige blonde meisjes ze iedere keer binnen een jaar slopen waardoor ze er veel meer moeten leveren dan ze verkopen.
ik ben wel heel blij met mijn keukenmachinequote:Op zondag 23 juni 2013 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er ook niet blij mee.
Als ze een machine maken die daarna ook gelijk de keuken schoonmaakt en de was doet, Wil ik er ook een.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben wel heel blij met mijn keukenmachine
Vandaag heeft hij al vers sap gemaakt, een smoothie gemaakt en straks gaat hij nog helpen met brood maken
Stom.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh wacht, dat noemen ze "vrouw" [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |