quote:
Zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vond hem ook zielloos, maar het zag er schitterend uit.
Sharon is gewoon jaloers op dingen die wel klein zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Je mag geen dwerghamsters meer houden![]()
'Onder strenge voorwaarden.
Wettelijke eisen aan de minimale afmetingen van een hamsterhok. Dát gaat ons land uit de crisis helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
'Onder strenge voorwaarden.'
Nou, dan moeten we ze maar massaal verzuipen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
'Onder strenge voorwaarden.'
Ik geloof niet dat de hamsters iets met de crisis te maken hebben. ik weet ook niet waarom dat punt erbij moet komen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Wettelijke eisen aan de minimale afmetingen van een hamsterhok. Dát gaat ons land uit de crisis helpen.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef rubbereend het volgende:
is de badpakfoto van CL al voorbij gekomen?
"Will you still love me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I have nothing but my aching soul? I know you will. I know you will. I know that you will. Will you still ove me wheen I'm no longer beautiful?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vond hem ook zielloos, maar het zag er schitterend uit.
Ik ook. Alleen als ik een gigantische tuin heb dan. En hertjes, geitjes, kangaroo's zoietsquote:
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen als ik een gigantische tuin heb dan. En hertjes, geitjes, kangaroo's zoiets. Paarden, koeien en varkens lijkt me dan weer niets.
Zoeen hendig sjiek lekker kippetje.quote:
Deze vond ik wel leuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef Ang3l het volgende:
e me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I have nothing but my aching soul? I know you will. I know you will. I know that you will. Will you still ove me wheen I'm no longer beautiful?"
Visueel mooi.
Geluid mooi.
Acteren mooi.
Maar toch eeen ziel missen.
Paardenbiefstuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.En vriendin wil een paard.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.En vriendin wil een paard.
Yeah riiight.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]GEITJES
Ik heb een geitjes-fetish.
Oke nee ho wacht, dat kan veerkeerd overkomen
Ik vind geitjes HEUL leuk en lief en grappig!
Van welke supermarkt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil de lasagne met paardenvlees terug
Die nieuwe is keiranzig
De Lidl.quote:
Educated of gewoon roeptoeteren?quote:
Ik dacht dat de lasagne daarvan toen in opspraak wa svanwege paardenvleesquote:
Want niet knappe mensen zijn allemaal homo?quote:
Ik dacht dat hij wat betreft uiterlijk op zijn retour was. Maar ik vond hem in deze wel knap. No Homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
ind dat ie best leuk aan de weg timmert. Vanwege Titanic werd ie weggezet als zo'n teenage heartthrob, maar daarvoor en daarna heeft ie best laten zien meer in zijn mars te hebben dat die stempel doet denken. Ik vind het best een fijn acteur. Niet knap trouwens.
...want jij valt alleen op hetero'squote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want niet knappe mensen zijn allemaal homo?
Want ik oordeel alleen over homo's?
Zo een doordenker op dit tijdstip kan toch helemaal nietrquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...want jij valt alleen op hetero's
Volgens mij waren gewoon alle vleeshoudende kant-en-klaar producten in opspraak.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lasagne daarvan toen in opspraak wa svanwege paardenvlees
HEUS niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...want jij valt alleen op hetero's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |