HelloMissMSX!quote:
Dat weet ik niet. Nu nog niet in elk geval. Voor de Xbox volgens mij ook niet. Gewoon nog te vroeg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit nimmer ook niet als ie uitkomt niet?
Ik vond hem aardig idd. Maar ik ben vrij hetero en ik heb Leo nog nooit zo knap gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIk vond het hem goed doen daarin. Ik vond de aankleding leuk, de duidelijke Luhrman-stijl, sommige nummers. Maar ik vond de film zelf weinig ziel hebben.
quote:
Zeker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vond hem ook zielloos, maar het zag er schitterend uit.
Sharon is gewoon jaloers op dingen die wel klein zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Je mag geen dwerghamsters meer houden![]()
'Onder strenge voorwaarden.
Wettelijke eisen aan de minimale afmetingen van een hamsterhok. Dát gaat ons land uit de crisis helpenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
'Onder strenge voorwaarden.'
Nou, dan moeten we ze maar massaal verzuipen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
'Onder strenge voorwaarden.'
Ik geloof niet dat de hamsters iets met de crisis te maken hebben. ik weet ook niet waarom dat punt erbij moet komen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Wettelijke eisen aan de minimale afmetingen van een hamsterhok. Dát gaat ons land uit de crisis helpen.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef rubbereend het volgende:
is de badpakfoto van CL al voorbij gekomen?
"Will you still love me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I have nothing but my aching soul? I know you will. I know you will. I know that you will. Will you still ove me wheen I'm no longer beautiful?"quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Vond hem ook zielloos, maar het zag er schitterend uit.
Ik ook. Alleen als ik een gigantische tuin heb dan. En hertjes, geitjes, kangaroo's zoietsquote:
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen als ik een gigantische tuin heb dan. En hertjes, geitjes, kangaroo's zoiets. Paarden, koeien en varkens lijkt me dan weer niets.
Zoeen hendig sjiek lekker kippetje.quote:
Deze vond ik wel leuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef Ang3l het volgende:
e me when I'm no longer young and beautiful? Will you still love me when I have nothing but my aching soul? I know you will. I know you will. I know that you will. Will you still ove me wheen I'm no longer beautiful?"
Visueel mooi.
Geluid mooi.
Acteren mooi.
Maar toch eeen ziel missen.
Paardenbiefstuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.En vriendin wil een paard.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep een paar geiten overwegen wij ook nog.En vriendin wil een paard.
Yeah riiight.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]GEITJES
Ik heb een geitjes-fetish.
Oke nee ho wacht, dat kan veerkeerd overkomen
Ik vind geitjes HEUL leuk en lief en grappig!
Van welke supermarkt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil de lasagne met paardenvlees terug
Die nieuwe is keiranzig
De Lidl.quote:
Educated of gewoon roeptoeteren?quote:
Ik dacht dat de lasagne daarvan toen in opspraak wa svanwege paardenvleesquote:
Want niet knappe mensen zijn allemaal homo?quote:
Ik dacht dat hij wat betreft uiterlijk op zijn retour was. Maar ik vond hem in deze wel knap. No Homoquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
ind dat ie best leuk aan de weg timmert. Vanwege Titanic werd ie weggezet als zo'n teenage heartthrob, maar daarvoor en daarna heeft ie best laten zien meer in zijn mars te hebben dat die stempel doet denken. Ik vind het best een fijn acteur. Niet knap trouwens.
...want jij valt alleen op hetero'squote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want niet knappe mensen zijn allemaal homo?
Want ik oordeel alleen over homo's?
Zo een doordenker op dit tijdstip kan toch helemaal nietrquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...want jij valt alleen op hetero's
Volgens mij waren gewoon alle vleeshoudende kant-en-klaar producten in opspraak.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat de lasagne daarvan toen in opspraak wa svanwege paardenvlees
HEUS niet!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...want jij valt alleen op hetero's
Hebben ze twee nieuwe leden....? Dit is toch niet knap?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEUS niet!
Ik kwam er net achter dat ik twee bandleden van Valerius uitermate knap vind... en die kunnen echt geen hetero zijn. Toch?
Het begon, vond ik, in What's eating gilbert grape. Da's nog pre-titanic en daar liet ie zien goed te kunnen acteren. Daarna kwamen Romoe+Juliet en titanic en dat waren wel "typische" romantische tienerfilms, waardoor hij (vind ik) de verkeerde stempel op z'n kop kreeg. Gelukkig kiest ie z'n films wel goed nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat betreft uiterlijk op zijn retour was. Maar ik vond hem in deze wel knap. No Homo
En als acteur echt prima in veel films! Inception, Django, etc etc
O ik vind van welquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze twee nieuwe leden....? Dit is toch niet knap?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Romeo & Julietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begon, vond ik, in What's eating gilbert grape. Da's nog pre-titanic en daar liet ie zien goed te kunnen acteren. Daarna kwamen Romoe+Juliet en titanic en dat waren wel "typische" romantische tienerfilms, waardoor hij (vind ik) de verkeerde stempel op z'n kop kreeg. Gelukkig kiest ie z'n films wel goed nu.
Ja eh, nu zit het in mijn hoofdquote:
We could be like they are!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, nu zit het in mijn hoofd
Iets meer koebel nog!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, nu zit het in mijn hoofd
Could we?quote:
Je weet dat ik niet zoveel met koeien heb. Ja om te etenquote:
Misschien nog één cavia en dan ben ik klaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef Tegan het volgende:
Ga je er nog iets bij nemen denk je? Weer hamsters of konijnen?
Total Eclipse was wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begon, vond ik, in What's eating gilbert grape. Da's nog pre-titanic en daar liet ie zien goed te kunnen acteren. Daarna kwamen Romoe+Juliet en titanic en dat waren wel "typische" romantische tienerfilms, waardoor hij (vind ik) de verkeerde stempel op z'n kop kreeg. Gelukkig kiest ie z'n films wel goed nu.
Danes in homeland niet in R&Jquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé
R&J![]()
Claire Danes
Soms denk ik echt dat ik lesbisch ben he.
Ik was destijds wel de doelgroep jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Danes in homeland niet in R&J
Film voor pubermeisjes en gays
Hamsterquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef CherryLips het volgende:
eigenlijk iets koken, of eten ofzo, maar wat...
het is geen zwembad maar een festivalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch elke willekeurige dag naar een zwembad? Waarom precies deze?
Ja, dat nu onderwater staatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is geen zwembad maar een festival
het begint pas vanavond dus dan is het best wel weer opgedroogd denk ikquote:
Ik denk dat het een grote verregende bende wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het begint pas vanavond dus dan is het best wel weer opgedroogd denk ik
Laarzen en bikini toch maar mee denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het begint pas vanavond dus dan is het best wel weer opgedroogd denk ik
Nou ja dat hoort ook wel bij een festivalquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grote verregende bende wordt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja dat hoort ook wel bij een festival
je bent toch niet van suiker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Misschien een festival voor alto's
Wij gaan geen eens als er regen is of als het een modder zooi is
Dat zou inderdaad vrij gek zijn. Ik ken geen mensen van suiker.quote:
Oh ik heb wel eens een verregende awake gehad. Toch niet zo leuk als dansen in de zon....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben er toch niet echt blij mee Rhu, met dit weer. Temperatuur wordt ook gewoon 3 keer niks.
Kan me niet herinneren dat ik ooit naar een festival ging waar de voorspellingen zo beroerd voor waren eigenlijk....
Dat kan dan weer wat te warm worden he...quote:
Kan. Kan ook koud wordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Dat kan dan weer wat te warm worden he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |