Tis wel al uitverkocht op wat zaterdagkaarten na.quote:
Ik zie het ja. Maar rhu had connectiesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis wel al uitverkocht op wat zaterdagkaarten na.
marktplaats jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar rhu had connecties.
Voor een sociaal hopeloos geval als Tegan zijn dat connecties.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een sociaal hopeloos geval als Tegan zijn dat connecties.
De eerste onweer is al gespotquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O, mooi, het wordt 37 graden met deze benauwde bewolking
In Limburg zeker. Maar dat is toch het eind van de wereld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
De eerste onweer is al gespot
Dat is kennelijk een baan. Onweer spotten
In Den Haag en in Adam wolken en mist achtige sliertenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:51 schreef CherryLips het volgende:
In Limburg zeker. Maar dat is toch het eind van de wereld.
Sliertjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Den Haag en in Adam wolken en mist achtige slierten
In Delft zelfs al een paar spetters.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Den Haag en in Adam wolken en mist achtige slierten
Potver! Hele broekje bruin?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef KomtTijd... het volgende:
In Delft zelfs al een paar spetters.
Zou je niet zeggen met deze regen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:48 schreef CherryLips het volgende:
O, mooi, het wordt 37 graden met deze benauwde bewolking
gewoon binnen blijven als het regent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef KomtTijd... het volgende:
denk dat ik vanavond toch maar even langs mijn ouders ga om mijn jas weer op te halen...
Ik gisterquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dit weer is dus wel ruk, ik zou op het zwembad gaan hangen heel de dag
Dat kan nog steeds!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar dit weer is dus wel ruk, ik zou op het zwembad gaan hangen heel de dag
Want de aarde vergaat nu en dat kan je nooit meer doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Q. het volgende:
Wel blij dat ik gisteren eerder vrij heb genomen om in het park te gaan liggen.
Juist!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want de aarde vergaat nu en dat kan je nooit meer doen.
Het blijft Nederland he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
Altijd mooi die paniek om de eerste mooie dagen. Snel!! we moeten vandaag liggen!!
Cool!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
PS4 gekocht! BAM!
Dat doe je met dit weer
Sommige mensen hebben een baan, meidquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon binnen blijven als het regent?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:14 schreef DenHeldert het volgende:
Ik heb een 'gewone' uitkering.
Hier was toendertijd al enige oproer over, zoals mijn consulente zei 'moest het wel uit het goede potje komen' maar hier is nooit meer iets mee gedaan.
Ik heb door hun terughoudend (ik moest 3x langskomen, en aan de balie kreeg ik haar slechts aan de telefoon ipv. dat ze mij te woord stond) gewoon het idee dat ze mij bij voorbaat al trachten af te wimpelen morgen op de afspraak. Ik hoopte dus dat de FOKkers misschien wat meer wisten of het volgen van een opleiding onder bijzondere omstandigheden misschien toch mogelijk is.
Misschien toch iets verduidelijken: ik heb een aantal jaar vastgezeten vanwege een aantal 'karaktervreemde' delicten. Nu hebben ze in het Pieter Baan bepaald dat ik een desociatieve stoornis heb. Een van de delicten is op de werkvloer voorgevallen (ik had iemand gegijzeld), vandaar dat het UWV terughoudend is mij aan het werk te zetten.
Maar in feite komt de stoornis erop neer dat ik niet langdurig met dezelfde mensen kan omgaan.
Althans, geen vreemden. Maar ik ben immers vrij, en blijkbaar ondanks dat ik niet helemaal 'genezen' ben geen gevaar, dus ik zou ontzettend graag een beroep krijgen waarin ik dus wat meer alleen ben.
ja dat moet je dan ook niet doen hequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een baan, meid
Shit, mijn kloon is uitgelekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
fok
topic van iemand die een opleiding wil volgen maar een uitkering heeft en onder bewindvoering staat
[..]
FOK!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
fok
topic van iemand die een opleiding wil volgen maar een uitkering heeft en onder bewindvoering staat
[..]
Ich auch. Met annuleringsmogelijkheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
PS4 gekocht! BAM!
Dat doe je met dit weer
Daaromquote:
U is nieuw in Nederland?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
Altijd mooi die paniek om de eerste mooie dagen. Snel!! we moeten vandaag liggen!!
Het lijkt je vagijn welquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat een mietjes-noodweer. Het is alweer droog. Bietje regen
Beetje regen en de temperatuur is nooit over de 25 gegaan hier.quote:
gevoelstemperatuur toch? met 30 of zo echt op de teller?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje regen en de temperatuur is nooit over de 25 gegaan hier.En het zou hier 35+ moeten worden? Nou ja, wat niet is kan nog komen, maar ik denk het niet.
Echt op de teller en zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gevoelstemperatuur toch? met 30 of zo echt op de teller?
Ik ging vanmorgen om 6:30 hardlopen in het kader van 'dan is het nog uit te houden' maar toen was het minimaal 5 graden warmer dan nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik ging vanmorgen weg en kreeg gelijk een bui op m´n kop..
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Onhandige timing van de fotograaf. In 1998 was het een ongelukkige compositie geweest, in 2013 wereldnieuws.
Bitch please, ik ren met met 31 graden nog 7km!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ging vanmorgen om 6:30 hardlopen in het kader van 'dan is het nog uit te houden' maar toen was het minimaal 5 graden warmer dan nu.
Ben je niet Leo di Caprio fan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, ik ren met met 31 graden nog 7km!
Ja maar jij bent een wijf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, ik ren met met 31 graden nog 7km!
Gelukkig!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef Pheno het volgende:
Ik moet altijd glimlachen als ik deze sc lees.
Wel als je dat een half uur aan een stuk op een flik tempo volhoudt, dodo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Q. het volgende:
En achter wegrennende hetero's aanlopen telt niet, Ang3l.
Uuuuuhm, ambivalent. Why?quote:
Toch maar gepreordered ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
PS4 gekocht! BAM!
Dat doe je met dit weer
Dat is geen hardlopen, dat is rape.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel als je dat een half uur aan een stuk op een flik tempo volhoudt, dodo!
Is de verkrachter te sterk? ga liggen en geniet van z'n werk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is geen hardlopen, dat is rape.
Er izjn geen bundelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch maar gepreordered ja?
Leuk bundeltje?
Beter dan drie!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben na vier meter rennen al moe. Ik kan het echt niet.
Owquote:
Nooit nimmer ook niet als ie uitkomt niet?quote:
Ik hijg en adem zwaar na 2 minuten, maar dat kan ik wel ruim een half uur volhouden zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben na vier meter rennen al moe. Ik kan het echt niet.
Gaat het nog over hardlopen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hijg en adem zwaar na 2 minuten, maar dat kan ik wel ruim een half uur volhouden zo
Care to find out?quote:
Mijn hamburger ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |