Veel plezierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
OT: Goed en zin in vanavond!
Oh, wat is dat herkenbaar zeg!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Al de hele dag nerveus, maar geen idee waarom.
overal in mijn omgevingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tis nog geen herfst.. Waar zie jij nu al eikels dan?
Ja heel vervelend, misschien raar geslapen of zo, ik heb het wel vaker. Morgen is er ook niets om me druk over te maken voor zover ik weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:03 schreef Hammet het volgende:
[..]
Oh, wat is dat herkenbaar zeg!
Zo'n nerveus en onrustig gevoel als een klein kind dat naar de tandarts moet, zonder ook maar één duidelijk aanwijsbare aanleiding. Gelukkig heb ik het tegenwoordig een stuk minder, maar ik vond het bij vlagen misschien nog vervelender dan je gewoon kut voelen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat een klotezooi weer helemaal alleen vanavond ja aan mezelf te danken waarschijnlijk fucking klotezooi
Zo extreem zal het vast niet zijn, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tsja ik verneuk werkelijk heel mijn leven
Mwaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Zo extreem zal het vast niet zijn, toch?
OT: Plannen in het water door een niet meewerkend hoofd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemengde gevoelens, meh.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je bent te liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemengde gevoelens, meh.veel sterkte met de situatie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |