quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat een klotezooi weer helemaal alleen vanavond ja aan mezelf te danken waarschijnlijk fucking klotezooi

Zo extreem zal het vast niet zijn, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Tsja ik verneuk werkelijk heel mijn leven

Mwaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Zo extreem zal het vast niet zijn, toch?
OT: Plannen in het water door een niet meewerkend hoofd.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemengde gevoelens, meh.

quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je bent te liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemengde gevoelens, meh.veel sterkte met de situatie
![]()

Doe eens rustig zegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Grrrrrrrr
JE CAPSLOCK STAAT AAAAAAAAN

JA DAT WEET IK DANKJEWEL VOOR HET WIJZEN OP MIJN AANSTAANDE CAPSLOCK.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Grrrrrrrr
JE CAPSLOCK STAAT AAAAAAAAN

Gewoon keihard janken dan is de lucht binnen een half uur weer blauw.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik haat deze periode. Heb geen zin in verdrietige herinneringen, maar ik kan ze maar niet wegstoppen.
WAT GA JIJ MIJ COMMANDERENquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee Karina![]()
Kingtoppie is lief in his own twisted way

Weet ik ook wel, ik maak maar een geintjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee Karina![]()
Kingtoppie is lief in his own twisted way

Nope. Helpt niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:25 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon keihard janken dan is de lucht binnen een half uur weer blauw.

Wat KT zegt, lekker janken, helpt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:24 schreef Ambipur het volgende:
Ik haat deze periode. Heb geen zin in verdrietige herinneringen, maar ik kan ze maar niet wegstoppen.

Karina is de liefstequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, ik maak maar een geintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |