Hij is toch niet bevallen van toots?quote:
Nee, maar precies diezelfde achterlijke naam als het kind van Lodiers.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij is toch niet bevallen van toots?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:07 schreef amaranta het volgende:
Sowieso,dat er 2 mensen in Nederland wonen die dan op 1 lijn zitten.
Man: wat dacht je van Henk
Vrouw: veto
Vrouw: wat dacht je van Brazilie?
Man: veto. Afrika?
Vrouw: goed plan
Man: Dan wil ik iets van Petrus ofzo
Vrouw: Judas?
Man: dat is echt een kutnaam, we doen Taddeus
Man: ik wil eigenlijk mijn tante toos ook vernoemen.
Vrouw: das wel erg simpel he. Laten we er toost van maken.
Man: of Toots.
Vrouw:jaaaaa
Man: Taddeus Toots Afrika dan?
Vrouw: beter andersom. TOOTS TADDEUS
man: goed plan moppie. Lof joe so mutsj
En zo geschiedde
Ps in Spanje is Africa dus een bestaande, redelijk gangbare vrouwennaam
Lijkt me vrij eerlijk: Jij baart het kind, ik kies de naam. Doen we allebei wat!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Op de radio klonk het niet alsof ze inspraak had. Het was redelijk "ik wilde", "ik vond".
En Thomas en Kim zijn dus ook bevallenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef laziness het volgende:
Voor de OP:
Mark Tuitert is inmiddels vader van een jongetje.
Patrick Lodiers is dus inmiddels ook bekend.
Donequote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef ChatGirl het volgende:
Roos, zet even de goede OP er in alsjeblieft![]()
![]()
Dank je. Maar wil/kun je Kim & Kanye naar de 'recent ouders geworden' categorie overhuizen? Pretty pleasequote:
Zal straks kijken of ik de wiki kan aanpassen..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dank je. Maar wil/kun je Kim & Kanye naar de 'recent ouders geworden' categorie overhuizen? Pretty please
Ik heb hem al aangepast, je hoeft alleen nog maar Ctrl-C / Ctrl-V te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal straks kijken of ik de wiki kan aanpassen..
Bedankt, en aangepastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem al aangepast, je hoeft alleen nog maar Ctrl-C / Ctrl-V te doen.
Hij zegt zelf van niet, dus ik neem aan van niet... maar we kunnen wat mij betreft wel doen alsof?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:15 schreef Markeerstift het volgende:
Is dat kind van Lodiers niet gewoon vernoemd naar Toots Thielemans?
O haha jammer dan, dan kunnen we nog hopen dat hij de naam ergens is tegengekomen en dat die mensen hun kind wel hebben vernoemd naar die held! (Dan is het een beetje indirectquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zegt zelf van niet, dus ik neem aan van niet... maar we kunnen wat mij betreft wel doen alsof?
Ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
O haha jammer dan, dan kunnen we nog hopen dat hij de naam ergens is tegengekomen en dat die mensen hun kind wel hebben vernoemd naar die held! (Dan is het een beetje indirect)
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
I know.
Toots van Toots and the Maytals
Thaddeus van Judas Thaddeus
Afrika omdat het een continent is wat in de lift zit (of iets dergelijks)
U gaat door voor de koelkastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Mijn god die Toots dat is toch zo een altijd stonede Jamaicaanse ganjaroker?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Mijn god die Toots dat is toch zo een altijd stonede Jamaicaanse ganjaroker?
![]()
![]()
Kindje van Kim K en Kanye heet Kaidence!?quote:Update your altars: Reports claim that Kanye "Yeezus" West and Kim "Vanity Smurf" Kardashian have named their holy girl chylde! We welcome Kaidence Donda West to Planet Earth. May she be healthy, wealthy and wise. Now go forth and praise your new divine deity!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:37 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Kindje van Kim K en Kanye heet Kaidence!?
bron
quote:Kim, Kanye 'Name Baby Kaidence Donda West'
A nurse has reportedly let slip their baby girl's name to US website...
16:37, Tuesday, 18 June 2013
Kim Kardashian and Kanye West have reportedly named their daughter Kaidence Donda West.
According to MediaTakeOut.com, a nurse at the Los Angeles' Cedars Sinai hospital where Kimmy gave birth to their first child on Saturday (June 15) revealed the name, adding that it is a tribute to Yeezy's late mother, Donda.
Family insiders claimed that the name was "repeatedly mentioned" in Kardashian's hospital room, with the source telling the website that Kaidence is "gorgeous".
Earlier today (June 18), it was suggested the couple had called their daughter - who was born five weeks early - Kai Georgia Donda West, with Georgia thought to represent where Kanye grew up as well as Kim's late dad, Rob Kardashian's middle name George.
Despite the reports, there is still no official statement from Kimye regarding their baby's birth or name, with Khloe Kardashian instead tweeting: "I can not even begin 2describe the miracle that is now apart of our family. Mommy/baby are healthy &resting. We appreciate all of the love.
"More info will come when the time is right! Thank you all for understanding! We love you all dearly! Overwhelmed with love right now ♥"
Her mum Kris Jenner added that Kim was "fine", stating: "We're all good ... and extremely happy and thrilled for the new baby. She's doing great and she's beautiful."
Pal Beyoncé has also congratulated the couple on their new arrival.
Keep it MTV News UK for more Kimye baby news!
ze houden het nog even spannendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik lees net op een andere site dat ze “Kai Georgia Donda West” heet.
Daar gaat de gatequote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wat een anticlimaxdaar kun je geen schandaal van maken...
Ik had Donda goedquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had Donda goedWas ook niet zo moeilijk, het is de naam van zijn moeder die een paar jaar geleden is overleden.
quote:
dochter Penelope ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe zit dan met mason, de zoon van kourtney dat is toch niet met een k
Als het Kaidence is vind ik het op zich wel aardig maar het klinkt niet met de achternaam West.quote:
Ach paps zijn naam begint ook met een Kquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:06 schreef hexje het volgende:
Ze komt met de K onzin van haar moeder aankakken.
Alsof ze haar partner daar niet op heeft uitgekozenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach paps zijn naam begint ook met een K
Misschien kon 'ie de R niet uitspreken en dacht ze dat 'ie Keggie heette?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof ze haar partner daar niet op heeft uitgekozen. Ze is niet voor niks getrouwd geweest met Kris Humpries, Reggie Bush was een vergissing want dat strookt niet met de familie traditie!
Jawel, want vader heette Robert, broer heet Rob, dus het zou juist ideaal zijn geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alsof ze haar partner daar niet op heeft uitgekozen. Ze is niet voor niks getrouwd geweest met Kris Humpries, Reggie Bush was een vergissing want dat strookt niet met de familie traditie!
Das een week of 8 geleden, dus zou ze net een maandje zwanger zijn geweest. Zou kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, leek ze laatst al niet zwanger bij die talentenjacht op SBS? Of is dat net even teveel weken geleden? Ze had een halve sixpack, dus dat viel wel op toen. Of ze liet het sporten zitten, dat kan ook
Ja ik vermoed dat het nog niet aan de orde was, qua zichtbaarheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Das een week of 8 geleden, dus zou ze net een maandje zwanger zijn geweest. Zou kunnen natuurlijk
Van wat ik begreep wilden ze er ook voor gaan en was het in 1 ronde raakquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vermoed dat het nog niet aan de orde was, qua zichtbaarheidWellicht is ze gewoon een poos gestopt met sporten.
Wel leuk voor ze
Opgepropte blouse onder een zacht lederen rok, ja dat maakt 'vol'quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
euhm....zie ik spoken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, dank jequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:38 schreef Skaai het volgende:
[..]
Opgepropte blouse onder een zacht lederen rok, ja dat maakt 'vol'
quote:
quote:
Wow, 41, anorectisch en toch zwanger van een 2e!quote:Looks like Rachel Zoe is going to need some new maternity clothes. The fashion designer, 41, is pregnant with her second child, sources tell Us Weekly exclusively.Zoe and husband Rodger Berman -- who married in 1996 -- are already parents to son Skyler, born in March 2011. Speaking to MSN's WonderWall about motherhood in January, the Rachel Zoe Project star and famed celebrity stylist said that dressing her 2-year-old little boy is her greatest joy in life.
"Oh my God, my husband laughs at me because I spend more time in his closet in the morning than I do in my own. And, you know, it's incredibly fun. It's like having a live doll. And he loves it," Zoe said of her son."Right now, he loves getting dressed," she added. "At some point, I'm sure in a year, he's gonna hate everything I show him and just wanna wear, like, soccer uniforms or something."
In the meantime, Zoe is savoring every moment with the sweet tot. "He's amazing!" she gushed to Us Weekly last fall. "He just makes me laugh from morning until night. He gets cuter every second of every minute."
Read more at ONTD: http://ohnotheydidnt.livejournal.com/78885589.html#ixzz2Wmv8G7Ts
Dus toch niet met een K....zou me ook niks verbazenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
In other news... E.R I.S. N.O.G. H.O.O.P... K.A.N.S O.P E.E.N G.A.T.E!
Wel Kaidence, geen Kaidence...?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
In other news... E.R I.S. N.O.G. H.O.O.P... K.A.N.S O.P E.E.N G.A.T.E!
Wel Kaidence, geen Kaidence...?
I KNOW!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:17 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon alleen het idee al maakte mijn dag
Ja, vond ik eigenlijk ook wel!quote:
Wie is dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef kvd het volgende:
euhm....zie ik spoken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nori is haar roepnaam las ik.. Ook al zo'n walgelijke naamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:25 schreef MissesCrue het volgende:
[..]
Behalve dat het geen leuke naam is, vind ik North echt geen meisjesnaam :S
dat zijn toch sushi-vellen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nori is haar roepnaam las ik.. Ook al zo'n walgelijke naam
Neeeeeee.quote:
Bijzondere UI-usernamecombinatie.quote:
Jammer dat Suri te oud is om samen te kunnen spelen. Lekker setje welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 06:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nori is haar roepnaam las ik.. Ook al zo'n walgelijke naam
Neeequote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:49 schreef alors het volgende:
Dat plaatje op TMZ ook
[ afbeelding ]
Ik vind Nori (als dat de roepnaam dan wordt) leuker dan Kaidence, dat vind ik echt zo'n stereotype ghettotrashnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |