Jij bent echt verslaafd aan stroopwafels he.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
Ik heb na een tonijnsalade en twee stroopwafels nog steeds honger.
Gewoon je respect tonen kan wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor net dat de vader van een oud klasgenoot is overleden, maar ik sprak die jongen al best lang niet meer en is nooit een hele goede vriend geweest maar kon wel lachen met hem. Zal ik wel of geen bericht sturen?
Altijd doen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor net dat de vader van een oud klasgenoot is overleden, maar ik sprak die jongen al best lang niet meer en is nooit een hele goede vriend geweest maar kon wel lachen met hem. Zal ik wel of geen bericht sturen?
Nee, joh. Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan stroopwafels he.
Ja het komt misschien raar over omdat ik hem heel lang niet sprak. Dan lijkt het misschien vreemd en heb je er niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je respect tonen kan wel ja.
Bericht als een FB bericht? Dat vind ik altijd best gay. Als je het via SMS of een belletje doet, dan oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Maar eet fruit ofzo?quote:
Niet doenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is gezond goedzo. Maar je moet eens watermeloenen kopen. Is niet ongezond, als je er veel van eet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb al twee peren, twee sinaasappels en een zooi aardbeien op vandaag.
Ja is lastig, maar je moet dat voor jezelf afwegen. Of je hem echt goed kende toen enzo. En of je die vader ook zelf gesproken hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het komt misschien raar over omdat ik hem heel lang niet sprak. Dan lijkt het misschien vreemd en heb je er niet zo'n behoefte aan.
Heb ik, maar nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is gezond goedzo. Maar je moet eens watermeloenen kopen. Is niet ongezond, als je er veel van eet. Maar heb je Huttenkase thuis? Misschien kan je dat eten.
Zijn op.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
TT = Honger
TS = Happel
TT + TS = Stroopwafels.
Welke film?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik, maar nee.
Ga zo naar de bios, pak daar wel wat ongezonds.
Hoe dan? Je hebt deze week al 2x een voorraad gekocht en het is pas maandag...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik, maar nee.
Ga zo naar de bios, pak daar wel wat ongezonds.
[..]
Zijn op.
Haha, I see what u did there.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
FC Arizona zal eerder interlands spelen dan Koerdistan inderdaad.
Twee keer al deze week? Maar ze zijn gewoon lekker.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt deze week al 2x een voorraad gekocht en het is pas maandag...
?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
FC Arizona zal eerder interlands spelen dan Koerdistan inderdaad.
Volgens mijn AIVD matties wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee keer al deze week? Maar ze zijn gewoon lekker.
Weer lees je niet goed. Ik zeg Koerdistan, niet Koerden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Slechte vergelijking. Koerden kunnen gewoon interlands spelen voor Irak ofzo. Hebben er ook paar van gedaan.
Ken ik niet. Geef een spoiler vrije recensie wanneer je het gezien hebt.quote:
Ik las dat, maar vond het niet kloppen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer lees je niet goed. Ik zeg Koerdistan, niet Koerden.
wtfquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee
Omdat de NOS niets beters uit te zenden heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
WTF waarom zijn die Afrikanen op televisie? Neger omdat het moet?
Ik voel je pijn. Dat heb ik altijd bij bloemkool. Als ik het eet zit ik zo vol, maar later merk ik toch minder gegeten te hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
Dikzak.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee
Dikzak.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
Ja. Doet het nog verrassend goed in Rusland. Al was dat ook niet zo moeilijk gezien ik hem 1 wedstrijd toeschreef in zijn gehele Rusland avontuur.quote:
Ik dacht altijd dat het 'kont door de helft' was... Bij nader inzien is het ook veel logischer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Met je kop door de helft
Nooit begrepen waar dit op sloeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Met je kop door de helft
Nee serieus; 2 stroopwafels?quote:
Ga jij lekker pizza eten, joh.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit begrepen waar dit op sloeg.
[..]
Nee serieus; 2 stroopwafels?Eet eens gezond joh.
Zo rolden wij vroeger in de kleuterklasquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'kont door de helft' was... Bij nader inzien is het ook veel logischer.
Je bent die glorietijd nooit ontstegen, haha.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo rolden wij vroeger in de kleuterklas
haha...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent die glorietijd nooit ontstegen, haha.
Weet niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
Zou je je als neger goed kunnen voortbewegen in Kiev?
Kiev valt wel mee toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
Zou je je als neger goed kunnen voortbewegen in Kiev?
Oh tuurlijk, je kan bashen als 'comeback', maar je zou ook eens over je gezondheid kunnen nadenken.quote:
Oh oh, br br.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent die glorietijd nooit ontstegen, haha.
Ik zal Sonja even bellen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, je kan bashen als 'comeback', maar je zou ook eens over je gezondheid kunnen nadenken.
Lens hopelijk wel maar aan de andere kant elk weekend privé-jet naar Eindhoven prima.quote:
Tsja, Oost-Europa, ik weet het niet hoor je moet er toch wat voor overhebben Rusland zelfde.quote:
Toivonen misschien ook weg voor 5,7 miljoen, not bad.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lens hopelijk wel maar aan de andere kant elk weekend privé-jet naar Eindhoven prima.
quote:Woensdag wordt het mogelijk zo warm, dat het absolute Nederlandse temperatuurrecord ooit gemeten kan sneuvelen. Dat meldt Meteoconsult maandag. Het huidige record staat op 38,6 graden, gemeten op 23 augustus 1944 in het Gelderse Warnsveld.
24,5 miljoen lekker tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen misschien ook weg voor 5,7 miljoen, not bad.
Norwich?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen misschien ook weg voor 5,7 miljoen, not bad.
Moet dat?quote:
Doei.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maak je er maar grapjes over. Prima, ik probeer het ook niet eens meer.
quote:
quote:Ola Toivonen sluit een zomerse overgang naar Norwich City niet bij voorbaat uit. De schaduwspits van PSV maakt deze week op zijn vakantie tijd vrij om naar de plannen van de Engelse club te luisteren. PSV en Norwich City hebben al overeenstemming bereikt over een transfersom van 5,7 miljoen euro. "Het kan nooit kwaad om te luisteren", vertelt Toivonen in gesprek met Voetbal International.
Heb een goede app voor je daarom.quote:
Die vervolgens ergens anders mislukkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar blijven gierig doen en langs alle spelers grijpen.
Heeft ze wel al 2 keer (die eerste keer was nog met een ander beleid) het kampioenschap opgeleverd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar blijven gierig doen en langs alle spelers grijpen.
Is al gebleken; Assaidi & Narsingh.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft ze wel al 2 keer (die eerste keer was nog met een ander beleid) het kampioenschap opgeleverd.
Volgens mij niet, dat is deel van de vaste jaarlijkse winst en staat los van transferinkopen, het is PSV er echter wel aan gelegen een buffer aan te leggen voor toekomstige transfers.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Alsof PSV alles kan investeren, een groot gedeelte zal gewoon moeten gebruikt om de lening af te lossen aan de gemeente.
Hoe kom je bij Narsingh? Die begon eindelijk goed te spelen na een paar maanden en toen werd hij geblesseerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is al gebleken; Assaidi & Narsingh.![]()
Verder maakt Typisch een goed punt.
[..]
Oh, dat zal ik gemist hebben dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Narsingh? Die begon eindelijk goed te spelen na een paar maanden en toen werd hij geblesseerd.
dan nog is het pijnlijk om te zien dat het onverstandige beleid van PSV gewoon loont.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft ze wel al 2 keer (die eerste keer was nog met een ander beleid) het kampioenschap opgeleverd.
twitter:SWAGG0RITA twitterde op maandag 17-06-2013 om 21:36:14Ik schold dus met Kanker. Iemand zo: "ik hoop dat je Kanker krijgt" ik: "ja ik ook man." reageer retweet
jr?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:SWAGG0RITA twitterde op maandag 17-06-2013 om 21:36:14Ik schold dus met Kanker. Iemand zo: "ik hoop dat je Kanker krijgt" ik: "ja ik ook man." reageer retweet
Zo doen ze het al jaren toch? Als ze straks Strootman voor flink wat geld verkopen zijn ze weer (even?) gered.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog is het pijnlijk om te zien dat het onverstandige beleid van PSV gewoon loont.
Tsja, Ajax wou weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het echt niet dan?. Alleen zijn keuze om naar Engeland te gaan
Hoezo niet? Straks ga je nog Buttner uitlachen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In het echt niet dan?. Alleen zijn keuze om naar Engeland te gaan
quote:Jiggy Djé nuchter over succes 'supergroep' Great Minds
Rapper Jiggy Djé reageert nuchter op het succes van Great Minds, de 'supergroep'waarvan het gelijknamige album op de tweede plaats in de album Top 100 binnenkwam.
Foto: ANP
"Het is een heel goed album geworden, waar we heel trots op zijn. Maar ik had het echt acceptabel gevonden als we op plek vijftien binnen waren gekomen."
Het is niet eerder voorgekomen dat een Nederlandstalige hiphopplaat zo hoog in de hitlijst debuteerde. Het Nederlandse hiphopduo Pete Philly & Perquisite kwam met hun album Mystery Repeats in 2007 weliswaar ook op de tweede plaats de hitlijst binnen, maar dat was geen Nederlandstalige rap.
Great Minds bestaat uit de rappers Winne, Jiggy Djé, Sticks en producer Dokter Moon. Winne had eerder succes met zijn album Winne zonder Strijd en was als gastrapper op veel platen van anderen te horen. Ook Jiggy Djé werkte met diverse andere artiesten samen. Sticks maakte deel uit van de succesvolle hiphopformatie Opgezwolle en maakte afgelopen jaar met Dokter Moon de plaat Stick Bukowski.
Als verklaring voor het succes van het album zegt Jiggy Djé: "Natuurlijk speelt het moment mee, is er misschien ruimte voor een dergelijke plaat ontstaan en is de achterban van alle leden achter dit project gaan staan.”
Komt toch niet uit de verf daar.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Straks ga je nog Buttner uitlachen.
Ja, het is Ajax' schuld.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, Ajax wou weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
was het maar alleen Strootmanquote:Op maandag 17 juni 2013 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo doen ze het al jaren toch? Als ze straks Strootman voor flink wat geld verkopen zijn ze weer (even?) gered.
Die zal wel weggaan volgend seizoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Straks ga je nog Buttner uitlachen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax was toen rond met Heerenveen, alleen zat die zemmel te janken om ping ping ping
Ajax had Djuricic moeten halen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax was toen rond met Heerenveen, alleen zat die zemmel te janken om ping ping ping
Moest hier wel om lachen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Grifte het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op maandag 17-06-2013 om 21:19:19Gaslek op Anne Frankkade in Alphen aan den Rijn http://t.co/WIO4ZVaqw4 reageer retweet
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom. Dan valt dit beleid wel goed te praten, jammer genoeg, als ze een x aantal zekerheidjes halen waarvan de het merendeel met winst verkocht wordt.quote:
Jij bent wel verstand van voetbal.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha wat ben je ook totaal geen verstand van voetbal hé
Aparte zinquote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij kreeg veel reacties te voortduren toen hij dat voorstelde in het Ajax topic, dus nu hoeft hij ze niet meer.quote:
Okequote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De voetballer Djuricic kan ik van genieten, maar hij past niet bij Ajax. Daar is hij veel te veel zelfgeilend voor, tevens speelt hij het liefst linsksbuiten.
Okequote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De voetballer Djuricic kan ik van genieten, maar hij past niet bij Ajax. Daar is hij veel te veel zelfgeilend voor, tevens speelt hij het liefst linsksbuiten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij mag nooit meer zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
en op linksbuiten hebben we al genoeg rondlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind ik geen goed argument.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]. Zegt hij over de speler met de meeste potentie in heel de Eredivisie en nu al in de top-5 beste spelers in Nederland.
Nou ja, Fischer is wel beter ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
en op linksbuiten hebben we al genoeg rondlopen
Djuricic niet kunnen gebruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
en op linksbuiten hebben we al genoeg rondlopen
Ik wel toch.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb.
Je zit er wel mee he..quote:
el hamdaoui was ook een van de beste spelers van de competitie destijds.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want één van de beste spelers van de competitie voegt niks toe?
Djuricic heeft een totaal ander karakter gelukkig. Voelt zich ook niet "de man" bij Heerenveen. Geen arrogante jongen, eerder te timide.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
el hamdaoui was ook een van de beste spelers van de competitie destijds.
Onder Jol deed hij het bij Ajax ook wel goed hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
el hamdaoui was ook een van de beste spelers van de competitie destijds.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wel toch.
Alleen als je zelf ook laat blijken dat je er verstand van hebt![]()
MVP is Mertensquote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We spelen zonder 10.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Wat overigens niet betekent dat ik het met Stijn eens ben. Ik zou hem prima op 10 willen zien bij ons als Eriksen weg gaat. maar dat geheel terzijde.
Ik hecht meer waarde aan het collectief dan individuele klasse. Beetje PSV-achtige scouting, al dat jagen op de beste spelers v/d competitie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder Jol deed hij het bij Ajax ook wel goed hoor.
Oh ja, het lag aan z'n karakterquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Djuricic heeft een totaal ander karakter gelukkig. Voelt zich ook niet "de man" bij Heerenveen. Geen arrogante jongen, eerder te timide.
Koop 3 spitsen, wordt je op zeker kampioenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder Jol deed hij het bij Ajax ook wel goed hoor.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan het collectief dan individuele klasse. Beetje PSV-achtige scouting, al dat jagen op de beste spelers v/d competitie.
Djuricic kan Eriksen prima vervangen. Hij zou prima in het Ajax systeem passen denk ik, heeft daarnaast ook een goed karakter. Gewoon voor 2 jaar en dan cashen!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan het collectief dan individuele klasse. Beetje PSV-achtige scouting, al dat jagen op de beste spelers v/d competitie.
most valuable player, meeste doelpunten + assistsquote:
Ik neem jou ook niet serieus. Jouw mening over Hoesen zegt genoeg, al heeft dat meer met objectiviteit te maken dan dat je je serieuze mening laat blijken, denk ik.quote:
Hij is al naar Benfica.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Djuricic kan Eriksen prima vervangen. Hij zou prima in het Ajax systeem passen denk ik, heeft daarnaast ook een goed karakter. Gewoon voor 2 jaar en dan cashen!
Nee dat wist ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is al naar Benfica.
Graag gedaan.
Die hebben wel veel Serviërs gehaald volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is al naar Benfica.
Graag gedaan.
Bony was dat toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
most valuable player, meeste doelpunten + assists
althans volgens het PSV, nooit de feiten gecontroleerd
Ik vind Hoesen niet zo bijzonder, dat is mijn 'serieuze mening'.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niet serieus. Jouw mening over Hoesen zegt genoeg, al heeft dat meer met objectiviteit te maken dan dat je je serieuze mening laat blijken, denk ik.
Hoesenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niet serieus. Jouw mening over Hoesen zegt genoeg, al heeft dat meer met objectiviteit te maken dan dat je je serieuze mening laat blijken, denk ik.
Ooh. Tegen de clubs uit het rechterrijtje ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
most valuable player, meeste doelpunten + assists
althans volgens het PSV, nooit de feiten gecontroleerd
Meh, ik geef niet zo veel om spelling.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Adames het volgende:
Zullen we trouwens de naam van Hoessen ook maar direct goed spellen?
Wat vind je er dan niet bijzonder aan? Ik zie het als een technisch vaardige speler, die het spelletje heel goed begrijpt en er genoeg inzicht voor heeft. Zijn fysiek is een ''minpunt'', maar daar wordt aan gewerkt Zal niet zo'n superspits worden, maar een hele goede speler voor Ajax. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Hoesen niet zo bijzonder, dat is mijn 'serieuze mening'.
Kijk, met dit argument zal je hem wel overtuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn alle andere spelers van Heerenveen zouden inderdaad nutteloos zijn voor Ajax van Heerenveen zelfs Finnbogason maar Djuricic was echt een aanwinst geweest.
vorig seizoen niet en nu was hij te duurquote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn alle andere spelers van Heerenveen zouden inderdaad nutteloos zijn voor Ajax van Heerenveen zelfs Finnbogason maar Djuricic was echt een aanwinst geweest.
Als hij concrete argumenten geeft waarom Djuricic niet bij Ajax zou passen kan ik alles wel weerleggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, met dit argument zal je hem wel overtuigen.
Finnbogason vind ik een nuttige speler voor op de counter, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben Kolbein.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason vind ik een nuttige speler voor op de counter, maar dat geheel terzijde.
?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk verkopen voor een mooie prijs
Wie gaat daar zijn vingers aan branden?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf nu neem ik jou niet meer serieus.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Ajax?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason vind ik een nuttige speler voor op de counter, maar dat geheel terzijde.
Moet je wel langer volhouden dan Stijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Sterker nog, ik overweeg ook jou te negeren.
Ik weet nog steeds niet waarom je mij negeert eigenlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
Sterker nog, ik overweeg ook jou te negeren.
Pelle > alle spitsen in de Eredivisie behalve Bony.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef JanCees het volgende:
1e spits Hoesen. 2de spits Kolbeinn. Niks mis mee
Wat een relevant antwoord zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pelle > alle spitsen in de Eredivisie behalve Bony.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Open deur.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
Dat neemt niet weg dat het een fantastische voetballer is natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen bij de eerste verwacht je als een levenslange schorsing.
Nee man.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechts lijkt op de nanny
[ afbeelding ]
quote:
Niet gelezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik vind het een spits die vrij weinig toevoegt. Zoals Ajax wil spelen is het voorlopig een einde zonder gebed. Iedere aanname faalt volledig waardoor je het geluk moet hebben dat de afvallende bal voor een Ajacied is. Misschien is er een rol als pinchhitter voor hem. We zullen zien hoe hij in de zomer zich vertoont in de voorbereidingen. Het feit dat die gast ook iedere paar weken au heeft aan zijn schouder of knie helpt ook niet mee. Ik prefereer een Siem-de-Jong-achtige spits zoals Hoesen. Veel beter voor het collectief, en qua voetbal zoals ik eerder vertelde. Zonder Sigthorsson zijn er in 2011/2012 bijvoorbeeld met Siem de Jong of Nicolas Lodeiro (
) in de spits 96-7 zo'n 89 goals gemaakt door Ajax.
Vertel jij mij eens waarom Sigthórsson de uitstekende spits is voor Ajax.
Ik bedoel die vrouw he, niet Daley Blind.quote:
Ik vind dit echt overbodige info, desondanks ben ik blij dat je je negeeractie compleet te niet hebt gedaanquote:
Lodeiroquote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik vind het een spits die vrij weinig toevoegt. Zoals Ajax wil spelen is het voorlopig een einde zonder gebed. Iedere aanname faalt volledig waardoor je het geluk moet hebben dat de afvallende bal voor een Ajacied is. Misschien is er een rol als pinchhitter voor hem. We zullen zien hoe hij in de zomer zich vertoont in de voorbereidingen. Het feit dat die gast ook iedere paar weken au heeft aan zijn schouder of knie helpt ook niet mee. Ik prefereer een Siem-de-Jong-achtige spits zoals Hoesen. Veel beter voor het collectief, en qua voetbal zoals ik eerder vertelde. Zonder Sigthorsson zijn er in 2011/2012 bijvoorbeeld met Siem de Jong of Nicolas Lodeiro (
Ik zie het niet sorry.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoel die vrouw he, niet Daley Blind.
Ik overwoog het, ik zei niet dat ik het daadwerkelijk ging doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt overbodige info, desondanks ben ik blij dat je je negeeractie compleet te niet hebt gedaan
Op de andere foto's ziet ze er lekkerder uit:quote:
Dat maakt mij vrij weinig uit, nog steeds vind ik het een onnodige post.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overwoog het, ik zei niet dat ik het daadwerkelijk ging doen.
Je vorige post nog steeds niet gelezen trouwens. Niet van plan ook.
doe maar niet neequote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitstekend heb jij mij niet horen zeggen maar hij kan de bal goed vast houden, heeft fysiek vermogen en wat een spits nodig heeft een echt neusje voor de goal. Verder een uitstekende kopper.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, jij hebt die onzin lopen lezenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitstekend heb jij mij niet horen zeggen maar hij kan de bal goed vast houden, heeft fysiek vermogen en wat een spits nodig heeft een echt neusje voor de goal. Verder een uitstekende kopper.
Gelezen en ben er niet wijzer op. Durf zelfs te zeggen, dat het nergens opslaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel gezien vroeger hoor, maar lijkt er gewoon niet op. Sorry.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar The Nanny.
Wat overigens niks is om je voor te schamen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het harde werken, koelbloedigheid voor het doel durf ik nog wel toe te gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitstekend heb jij mij niet horen zeggen maar hij kan de bal goed vast houden, heeft fysiek vermogen en wat een spits nodig heeft een echt neusje voor de goal. Verder een uitstekende kopper.
En ik zeg niet dat je het team om hem heen moet bouwen, gewoon zo verder voetballen als nu en als hij een keertje 30 wedstrijden in het seizoen kan maken dan maakt hij er zo 20.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het harde werken, koelbloedigheid voor het doel durf ik nog wel toe te geven.
Heb jij even pech.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
Shit, ik was koffie aan het halen en nu heb ik het tegendoelpunt van Tahiti gemist.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh.. oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij het op de juiste momenten doet, en je er kampioen mee wordt, durf ik het best aan. Alleen ben ik teveel gesteld op mijn statistiekje dat het zelden is voorgekomen de laatste paar jaar dat er een ploeg kampioen is geworden met een zeer goede spits. Zelfs met Huntelaar is het niet gelukt, ook niet met onze bijtgrage vriend Suarez.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ik zeg niet dat je het team om hem heen moet bouwen, gewoon zo verder voetballen als nu en als hij een keertje 30 wedstrijden in het seizoen kan maken dan maakt hij er zo 20.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij het op de juiste momenten doet, en je er kampioen mee wordt, durf ik het best aan. Alleen ben ik teveel gesteld op mijn statistiekje dat het zelden is voorgekomen de laatste paar jaar dat er een ploeg kampioen is geworden met een zeer goede spits. Zelfs met Huntelaar is het niet gelukt, ook niet met onze bijtgrage vriend Suarez.
Iemand moet hier orde houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En onvermijdelijk durf jij dan weer te posten.
Mevrouw suikerspin?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weg, voordat konijn hier plaatjes van dat ene lelijke mens gaat posten...
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit niveau is te laag gegrepen, ik ben er weg van.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weg, voordat konijn hier plaatjes van dat ene lelijke mens gaat posten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Trusten Stijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me, wil je me vermaken?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar terug naar jou: wat doe je hier?
Trusten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Iewl, nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik verveel me, wil je me vermaken?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Welterusten Stijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik ging slapen.
Maar dat geheel terzijde.
Nu ben ik wel weg.
gr gr
Niet kwijlen hè.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik wel weg.
gr gr
Slaap lekker.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik wel weg.
gr gr
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ben ik wel weg.
gr gr
Houd je bek manquote:
Nou ksst in je snuggy. Straks ben je weer chagrijnig in de ochtend.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man.
Ik stap wel uit jouw team, je gedraagt je erg apart vanavond. Blijf voortaan van de drugs af, GGMM.
Hallo Stijnquote:Op maandag 17 juni 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek man.
Ik stap wel uit jouw team, je gedraagt je erg apart vanavond. Blijf voortaan van de drugs af, GGMM.
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee welke film dat is.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
We missen duidelijk een gespreksonderwerp.
Tijd voor een JR-adviestopic dus.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
We missen duidelijk een gespreksonderwerp.
Zorgzaam en afhankelijk type zoeken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil graag versiertips deze keer.
Schrijf een lang verhaal, want wil dit nog gebruiken.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil graag versiertips deze keer.
Hoe hengel je ze binnen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zorgzaam en afhankelijk type zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |