quote:
Dat neemt niet weg dat het een fantastische voetballer is natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen bij de eerste verwacht je als een levenslange schorsing.
Nee man.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die rechts lijkt op de nanny
[ afbeelding ]
quote:
Niet gelezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik vind het een spits die vrij weinig toevoegt. Zoals Ajax wil spelen is het voorlopig een einde zonder gebed. Iedere aanname faalt volledig waardoor je het geluk moet hebben dat de afvallende bal voor een Ajacied is. Misschien is er een rol als pinchhitter voor hem. We zullen zien hoe hij in de zomer zich vertoont in de voorbereidingen. Het feit dat die gast ook iedere paar weken au heeft aan zijn schouder of knie helpt ook niet mee. Ik prefereer een Siem-de-Jong-achtige spits zoals Hoesen. Veel beter voor het collectief, en qua voetbal zoals ik eerder vertelde. Zonder Sigthorsson zijn er in 2011/2012 bijvoorbeeld met Siem de Jong of Nicolas Lodeiro (
) in de spits 96-7 zo'n 89 goals gemaakt door Ajax.
Vertel jij mij eens waarom Sigthórsson de uitstekende spits is voor Ajax.
Ik bedoel die vrouw he, niet Daley Blind.quote:
Ik vind dit echt overbodige info, desondanks ben ik blij dat je je negeeractie compleet te niet hebt gedaanquote:
Lodeiroquote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Ik vind het een spits die vrij weinig toevoegt. Zoals Ajax wil spelen is het voorlopig een einde zonder gebed. Iedere aanname faalt volledig waardoor je het geluk moet hebben dat de afvallende bal voor een Ajacied is. Misschien is er een rol als pinchhitter voor hem. We zullen zien hoe hij in de zomer zich vertoont in de voorbereidingen. Het feit dat die gast ook iedere paar weken au heeft aan zijn schouder of knie helpt ook niet mee. Ik prefereer een Siem-de-Jong-achtige spits zoals Hoesen. Veel beter voor het collectief, en qua voetbal zoals ik eerder vertelde. Zonder Sigthorsson zijn er in 2011/2012 bijvoorbeeld met Siem de Jong of Nicolas Lodeiro (
Ik zie het niet sorry.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoel die vrouw he, niet Daley Blind.
Ik overwoog het, ik zei niet dat ik het daadwerkelijk ging doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt overbodige info, desondanks ben ik blij dat je je negeeractie compleet te niet hebt gedaan
Op de andere foto's ziet ze er lekkerder uit:quote:
Dat maakt mij vrij weinig uit, nog steeds vind ik het een onnodige post.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overwoog het, ik zei niet dat ik het daadwerkelijk ging doen.
Je vorige post nog steeds niet gelezen trouwens. Niet van plan ook.
doe maar niet neequote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uitstekend heb jij mij niet horen zeggen maar hij kan de bal goed vast houden, heeft fysiek vermogen en wat een spits nodig heeft een echt neusje voor de goal. Verder een uitstekende kopper.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, jij hebt die onzin lopen lezenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitstekend heb jij mij niet horen zeggen maar hij kan de bal goed vast houden, heeft fysiek vermogen en wat een spits nodig heeft een echt neusje voor de goal. Verder een uitstekende kopper.
Gelezen en ben er niet wijzer op. Durf zelfs te zeggen, dat het nergens opslaat.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel gezien vroeger hoor, maar lijkt er gewoon niet op. Sorry.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar The Nanny.
Wat overigens niks is om je voor te schamen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het harde werken, koelbloedigheid voor het doel durf ik nog wel toe te gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitstekend heb jij mij niet horen zeggen maar hij kan de bal goed vast houden, heeft fysiek vermogen en wat een spits nodig heeft een echt neusje voor de goal. Verder een uitstekende kopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |