En ik zeg niet dat je het team om hem heen moet bouwen, gewoon zo verder voetballen als nu en als hij een keertje 30 wedstrijden in het seizoen kan maken dan maakt hij er zo 20.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het harde werken, koelbloedigheid voor het doel durf ik nog wel toe te geven.
Heb jij even pech.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Pascalus het volgende:
Shit, ik was koffie aan het halen en nu heb ik het tegendoelpunt van Tahiti gemist.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh.. oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij het op de juiste momenten doet, en je er kampioen mee wordt, durf ik het best aan. Alleen ben ik teveel gesteld op mijn statistiekje dat het zelden is voorgekomen de laatste paar jaar dat er een ploeg kampioen is geworden met een zeer goede spits. Zelfs met Huntelaar is het niet gelukt, ook niet met onze bijtgrage vriend Suarez.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ik zeg niet dat je het team om hem heen moet bouwen, gewoon zo verder voetballen als nu en als hij een keertje 30 wedstrijden in het seizoen kan maken dan maakt hij er zo 20.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij het op de juiste momenten doet, en je er kampioen mee wordt, durf ik het best aan. Alleen ben ik teveel gesteld op mijn statistiekje dat het zelden is voorgekomen de laatste paar jaar dat er een ploeg kampioen is geworden met een zeer goede spits. Zelfs met Huntelaar is het niet gelukt, ook niet met onze bijtgrage vriend Suarez.
Iemand moet hier orde houden.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En onvermijdelijk durf jij dan weer te posten.
Mevrouw suikerspin?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weg, voordat konijn hier plaatjes van dat ene lelijke mens gaat posten...
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit niveau is te laag gegrepen, ik ben er weg van.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga weg, voordat konijn hier plaatjes van dat ene lelijke mens gaat posten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Trusten Stijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me, wil je me vermaken?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar terug naar jou: wat doe je hier?
Trusten.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |