quote:Op maandag 17 juni 2013 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha wat ben je ook totaal geen verstand van voetbal hé
Hij kreeg veel reacties te voortduren toen hij dat voorstelde in het Ajax topic, dus nu hoeft hij ze niet meer.quote:
Okequote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De voetballer Djuricic kan ik van genieten, maar hij past niet bij Ajax. Daar is hij veel te veel zelfgeilend voor, tevens speelt hij het liefst linsksbuiten.
Okequote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De voetballer Djuricic kan ik van genieten, maar hij past niet bij Ajax. Daar is hij veel te veel zelfgeilend voor, tevens speelt hij het liefst linsksbuiten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij mag nooit meer zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
en op linksbuiten hebben we al genoeg rondlopenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind ik geen goed argument.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]. Zegt hij over de speler met de meeste potentie in heel de Eredivisie en nu al in de top-5 beste spelers in Nederland.
Nou ja, Fischer is wel beter ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
en op linksbuiten hebben we al genoeg rondlopen
Djuricic niet kunnen gebruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
en op linksbuiten hebben we al genoeg rondlopen
Ik wel toch.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer zeggen dat ik geen verstand van voetbal heb.
Je zit er wel mee he..quote:
el hamdaoui was ook een van de beste spelers van de competitie destijds.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee want één van de beste spelers van de competitie voegt niks toe?
Djuricic heeft een totaal ander karakter gelukkig. Voelt zich ook niet "de man" bij Heerenveen. Geen arrogante jongen, eerder te timide.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
el hamdaoui was ook een van de beste spelers van de competitie destijds.
Onder Jol deed hij het bij Ajax ook wel goed hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
el hamdaoui was ook een van de beste spelers van de competitie destijds.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wel toch.
Alleen als je zelf ook laat blijken dat je er verstand van hebt![]()
MVP is Mertensquote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We spelen zonder 10.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Wat overigens niet betekent dat ik het met Stijn eens ben. Ik zou hem prima op 10 willen zien bij ons als Eriksen weg gaat. maar dat geheel terzijde.
Ik hecht meer waarde aan het collectief dan individuele klasse. Beetje PSV-achtige scouting, al dat jagen op de beste spelers v/d competitie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder Jol deed hij het bij Ajax ook wel goed hoor.
Oh ja, het lag aan z'n karakterquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Djuricic heeft een totaal ander karakter gelukkig. Voelt zich ook niet "de man" bij Heerenveen. Geen arrogante jongen, eerder te timide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |