Jij bent echt verslaafd aan stroopwafels he.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
Ik heb na een tonijnsalade en twee stroopwafels nog steeds honger.
Gewoon je respect tonen kan wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor net dat de vader van een oud klasgenoot is overleden, maar ik sprak die jongen al best lang niet meer en is nooit een hele goede vriend geweest maar kon wel lachen met hem. Zal ik wel of geen bericht sturen?
Altijd doen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik hoor net dat de vader van een oud klasgenoot is overleden, maar ik sprak die jongen al best lang niet meer en is nooit een hele goede vriend geweest maar kon wel lachen met hem. Zal ik wel of geen bericht sturen?
Nee, joh. Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan stroopwafels he.
Ja het komt misschien raar over omdat ik hem heel lang niet sprak. Dan lijkt het misschien vreemd en heb je er niet zo'n behoefte aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je respect tonen kan wel ja.
Bericht als een FB bericht? Dat vind ik altijd best gay. Als je het via SMS of een belletje doet, dan oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Maar eet fruit ofzo?quote:
Niet doenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is gezond goedzo. Maar je moet eens watermeloenen kopen. Is niet ongezond, als je er veel van eet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb al twee peren, twee sinaasappels en een zooi aardbeien op vandaag.
Ja is lastig, maar je moet dat voor jezelf afwegen. Of je hem echt goed kende toen enzo. En of je die vader ook zelf gesproken hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het komt misschien raar over omdat ik hem heel lang niet sprak. Dan lijkt het misschien vreemd en heb je er niet zo'n behoefte aan.
Heb ik, maar nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is gezond goedzo. Maar je moet eens watermeloenen kopen. Is niet ongezond, als je er veel van eet. Maar heb je Huttenkase thuis? Misschien kan je dat eten.
Zijn op.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
TT = Honger
TS = Happel
TT + TS = Stroopwafels.
Welke film?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik, maar nee.
Ga zo naar de bios, pak daar wel wat ongezonds.
Hoe dan? Je hebt deze week al 2x een voorraad gekocht en het is pas maandag...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb ik, maar nee.
Ga zo naar de bios, pak daar wel wat ongezonds.
[..]
Zijn op.
Haha, I see what u did there.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
FC Arizona zal eerder interlands spelen dan Koerdistan inderdaad.
Twee keer al deze week? Maar ze zijn gewoon lekker.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt deze week al 2x een voorraad gekocht en het is pas maandag...
?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
FC Arizona zal eerder interlands spelen dan Koerdistan inderdaad.
Volgens mijn AIVD matties wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Twee keer al deze week? Maar ze zijn gewoon lekker.
Weer lees je niet goed. Ik zeg Koerdistan, niet Koerden.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
?
Slechte vergelijking. Koerden kunnen gewoon interlands spelen voor Irak ofzo. Hebben er ook paar van gedaan.
Ken ik niet. Geef een spoiler vrije recensie wanneer je het gezien hebt.quote:
Ik las dat, maar vond het niet kloppen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer lees je niet goed. Ik zeg Koerdistan, niet Koerden.
wtfquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee
Omdat de NOS niets beters uit te zenden heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
WTF waarom zijn die Afrikanen op televisie? Neger omdat het moet?
Ik voel je pijn. Dat heb ik altijd bij bloemkool. Als ik het eet zit ik zo vol, maar later merk ik toch minder gegeten te hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
Dikzak.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis mee
Dikzak.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Happel het volgende:
Ja. Doet het nog verrassend goed in Rusland. Al was dat ook niet zo moeilijk gezien ik hem 1 wedstrijd toeschreef in zijn gehele Rusland avontuur.quote:
Ik dacht altijd dat het 'kont door de helft' was... Bij nader inzien is het ook veel logischer.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Met je kop door de helft
Nooit begrepen waar dit op sloeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Met je kop door de helft
Nee serieus; 2 stroopwafels?quote:
Ga jij lekker pizza eten, joh.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit begrepen waar dit op sloeg.
[..]
Nee serieus; 2 stroopwafels?Eet eens gezond joh.
Zo rolden wij vroeger in de kleuterklasquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het 'kont door de helft' was... Bij nader inzien is het ook veel logischer.
Je bent die glorietijd nooit ontstegen, haha.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo rolden wij vroeger in de kleuterklas
haha...quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent die glorietijd nooit ontstegen, haha.
Weet niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
Zou je je als neger goed kunnen voortbewegen in Kiev?
Kiev valt wel mee toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef DeParo het volgende:
Zou je je als neger goed kunnen voortbewegen in Kiev?
Oh tuurlijk, je kan bashen als 'comeback', maar je zou ook eens over je gezondheid kunnen nadenken.quote:
Oh oh, br br.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent die glorietijd nooit ontstegen, haha.
Ik zal Sonja even bellen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, je kan bashen als 'comeback', maar je zou ook eens over je gezondheid kunnen nadenken.
Lens hopelijk wel maar aan de andere kant elk weekend privé-jet naar Eindhoven prima.quote:
Tsja, Oost-Europa, ik weet het niet hoor je moet er toch wat voor overhebben Rusland zelfde.quote:
Toivonen misschien ook weg voor 5,7 miljoen, not bad.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Lens hopelijk wel maar aan de andere kant elk weekend privé-jet naar Eindhoven prima.
quote:Woensdag wordt het mogelijk zo warm, dat het absolute Nederlandse temperatuurrecord ooit gemeten kan sneuvelen. Dat meldt Meteoconsult maandag. Het huidige record staat op 38,6 graden, gemeten op 23 augustus 1944 in het Gelderse Warnsveld.
24,5 miljoen lekker tochquote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen misschien ook weg voor 5,7 miljoen, not bad.
Norwich?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen misschien ook weg voor 5,7 miljoen, not bad.
Moet dat?quote:
Doei.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, maak je er maar grapjes over. Prima, ik probeer het ook niet eens meer.
quote:
quote:Ola Toivonen sluit een zomerse overgang naar Norwich City niet bij voorbaat uit. De schaduwspits van PSV maakt deze week op zijn vakantie tijd vrij om naar de plannen van de Engelse club te luisteren. PSV en Norwich City hebben al overeenstemming bereikt over een transfersom van 5,7 miljoen euro. "Het kan nooit kwaad om te luisteren", vertelt Toivonen in gesprek met Voetbal International.
Heb een goede app voor je daarom.quote:
Die vervolgens ergens anders mislukkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar blijven gierig doen en langs alle spelers grijpen.
Heeft ze wel al 2 keer (die eerste keer was nog met een ander beleid) het kampioenschap opgeleverd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En maar blijven gierig doen en langs alle spelers grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |