Koop 3 spitsen, wordt je op zeker kampioenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Onder Jol deed hij het bij Ajax ook wel goed hoor.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan het collectief dan individuele klasse. Beetje PSV-achtige scouting, al dat jagen op de beste spelers v/d competitie.
Djuricic kan Eriksen prima vervangen. Hij zou prima in het Ajax systeem passen denk ik, heeft daarnaast ook een goed karakter. Gewoon voor 2 jaar en dan cashen!quote:Op maandag 17 juni 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan het collectief dan individuele klasse. Beetje PSV-achtige scouting, al dat jagen op de beste spelers v/d competitie.
most valuable player, meeste doelpunten + assistsquote:
Ik neem jou ook niet serieus. Jouw mening over Hoesen zegt genoeg, al heeft dat meer met objectiviteit te maken dan dat je je serieuze mening laat blijken, denk ik.quote:
Hij is al naar Benfica.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Djuricic kan Eriksen prima vervangen. Hij zou prima in het Ajax systeem passen denk ik, heeft daarnaast ook een goed karakter. Gewoon voor 2 jaar en dan cashen!
Nee dat wist ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is al naar Benfica.
Graag gedaan.
Die hebben wel veel Serviërs gehaald volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is al naar Benfica.
Graag gedaan.
Bony was dat toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
most valuable player, meeste doelpunten + assists
althans volgens het PSV, nooit de feiten gecontroleerd
Ik vind Hoesen niet zo bijzonder, dat is mijn 'serieuze mening'.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niet serieus. Jouw mening over Hoesen zegt genoeg, al heeft dat meer met objectiviteit te maken dan dat je je serieuze mening laat blijken, denk ik.
Hoesenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem jou ook niet serieus. Jouw mening over Hoesen zegt genoeg, al heeft dat meer met objectiviteit te maken dan dat je je serieuze mening laat blijken, denk ik.
Ooh. Tegen de clubs uit het rechterrijtje ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
most valuable player, meeste doelpunten + assists
althans volgens het PSV, nooit de feiten gecontroleerd
Meh, ik geef niet zo veel om spelling.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:55 schreef Adames het volgende:
Zullen we trouwens de naam van Hoessen ook maar direct goed spellen?
Wat vind je er dan niet bijzonder aan? Ik zie het als een technisch vaardige speler, die het spelletje heel goed begrijpt en er genoeg inzicht voor heeft. Zijn fysiek is een ''minpunt'', maar daar wordt aan gewerkt Zal niet zo'n superspits worden, maar een hele goede speler voor Ajax. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Hoesen niet zo bijzonder, dat is mijn 'serieuze mening'.
Kijk, met dit argument zal je hem wel overtuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn alle andere spelers van Heerenveen zouden inderdaad nutteloos zijn voor Ajax van Heerenveen zelfs Finnbogason maar Djuricic was echt een aanwinst geweest.
vorig seizoen niet en nu was hij te duurquote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn alle andere spelers van Heerenveen zouden inderdaad nutteloos zijn voor Ajax van Heerenveen zelfs Finnbogason maar Djuricic was echt een aanwinst geweest.
Als hij concrete argumenten geeft waarom Djuricic niet bij Ajax zou passen kan ik alles wel weerleggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, met dit argument zal je hem wel overtuigen.
Finnbogason vind ik een nuttige speler voor op de counter, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben Kolbein.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason vind ik een nuttige speler voor op de counter, maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |