SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dat is niet iedereen met je eens, zo kwam ik zaterdag het poppodium ingestuiterd en toen werd gevraagd of ik dat toch even bij het toilet wilde laten.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
en weer een fantastische binnenkomer.![]()
Ik ook, ga zo even een bakje nasi opwarmen.quote:
Ik snap dat het natuurlijk patat is, maar dat rijmt niet met wiet.quote:
Nee gaat het niet om,heb nu ook hongerquote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap dat het natuurlijk patat is, maar dat rijmt niet met wiet.
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij komt uit het Zuiden, dus ik vergeef het je.quote:
Ik nu ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee gaat het niet om,heb nu ook honger
Niks tegen het zuiden héquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, wel een junk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef Trollscience het volgende:
ik rookte net een kwart joint op in perfecte staat die ik in een dug-out had gevonden, ben ik een zwerver
LOOOOL.. Had vernomen dat je brak was,, maar om 4 uur 's middag een goedemorgen wensenquote:
Ja, ben al de deur uit geweest voor boodschappenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:55 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOOL.. Had vernomen dat je brak was,, maar om 4 uur 's middag een goedemorgen wensen
Blergh,, tijd voor een jonko hier.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ben al de deur uit geweest voor boodschappenEn het is best warm buiten dus dan blijf je sloom
Zo maar lekker een eitje koken.
Mono wil geen jointje, denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Blergh,, tijd voor een jonko hier.
Ik las "Zo maar lekker een jointje roken"
Ken je niet nog een dag rondkomen? Dan gewoon uitstellenquote:
eckte eckte baasquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toch steekt ie er een op, makkelijk.
Mag 'ie m ook zelf gaan draaienquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toch steekt ie er een op, makkelijk.
Ken die beter dr een cake van bakkenquote:
Het is 4 uur 's middagsquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel
Maar het is niet verstandig. Gisteren al anderhalf gehad en morgen gewoon weer dienst, dus nee.. Geen wiet voor ome Mono
Gesprek met jezelf roald?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja kan nog wel,maar houd van een volle koelkast
quote:
Moira.. Iemand voor jouquote:
Niet van het effect, maar ben er wel minder alerter door, dat kan ik niet makenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat je er morgenochtend niks meer van merkt
Is het dan eindelijk 561-1 ?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, heb ff te veel gekeezd nou.
Net ook weer een potje tegen Mono verloren
Vertel eens wat nieuws.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
HA HA HA HA JE BENT KANSLOOS HA HA HA HA
'minder alerter'quote:Op maandag 17 juni 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet van het effect, maar ben er wel minder alerter door, dat kan ik niet maken
Waarom communiceren we via FOK! terwijl we tegenover elkaar_____!
Ik wel.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wel.
Als kind mocht ik een keer tijdens de kinderboekenweek iets voorlezen en daar hadden ze een foto van gemaakt voor in de plaatselijke krant.
Vechten :")quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
FL als je zo doorgaat dan klap ik je finaal op je bek op de meet.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef Ro-ald het volgende:
FL als je zo doorgaat dan klap ik je finaal op je bek op de meet.
Ik injecteer gewoon random voorbijgangers met mijn HIV besmet bloed. Daarna dansen wij al nakend en plassend de horlepiep.quote:
Ik ook, omdat onze school met de airborne ofzo hier op de hei dan het airbornemonument ging overgeven aan een andere school voor dat jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wel.
Als kind mocht ik een keer tijdens de kinderboekenweek iets voorlezen en daar hadden ze een foto van gemaakt voor in de plaatselijke krant.
Drommel is er niet bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:08 schreef Olment het volgende:
Ik verwacht minimaal een toernooi tijdens de meet hé
Kickboxen, squatten, vechten, taart eten.
Dit!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zei ie dan dat ie zo'n hemakaartje had gescoord
Ohjaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom zei ie dan dat ie zo'n hemakaartje had gescoord
Ga kijken zou ik zeggenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
Oh ja, die hemakaartjes, helemaal niet aan gedacht, zijn die er nog?
hij cheat.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
Treinkaartje kost voor mij 19,40 hoe komt het dat FL met zijn Brabantse hoofd maar 11,40 moet betalen?
Ik heb korting nigga.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
Treinkaartje kost voor mij 19,40 hoe komt het dat FL met zijn Brabantse hoofd maar 11,20 moet betalen?
niet boos worden maar omdat brabanderquote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
Treinkaartje kost voor mij 19,40 hoe komt het dat FL met zijn Brabantse hoofd maar 11,20 moet betalen?
Ken mono niet gewoon die trein rijdenquote:
Denk niet dat dat zo werktquote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ken mono niet gewoon die trein rijdenKende gratis gaan
Soberso Bohemian Rhapsodyquote:
Ik had de sleutel van die trein, helaas niet meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Ken mono niet gewoon die trein rijdenKende gratis gaan
Alleen Fyra?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zo werktSowieso mag Mono geen NS treinen rijden
pfrfffffffffffquote:
Gewoon doenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Zal ik zo'n dagkaart kopen? Scheelt toch weer twee euro kan ik meer bier halen
op?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dikke tering, waarom ben ik zo'n kutmongool dat ik niet meteen zo'n kaartje haal, fucking kuttenpenis. ><
Je kunt ze via internet nog gewoon bestellen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dikke tering, waarom ben ik zo'n kutmongool dat ik niet meteen zo'n kaartje haal, fucking kuttenpenis. ><
Kuttenpenisquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Nee, t/m 9 juni.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt ze via internet nog gewoon bestellen toch?
K heb dr nog 1 liggen die ik wss niet gebruikquote:
Afgelopen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
K heb dr nog 1 liggen die ik wss niet gebruik
Ja, maar ik leid aan het Mañana-syndroom.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
SukkelIk had het expres nog wel gelijk in de OP gezet enzo met link
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
SukkelIk had het expres nog wel gelijk in de OP gezet enzo met link
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zag het net, ja, lets regel die meuk, yeeeah.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Moira. het volgende:
Maar Olment heeft nog zo'n kaartje toch? Vraag ff of je die van hem mag overkopen dan, want hij gaat met de auto
En er zijn vast genoeg mensen die er één gekocht hebben die hem toch niet gebruiken en weer doorverkopen voor dezelfde prijs, gewoon ff internet/marktplaats checken
Ik mail je dat activatieding door en jij fixelt mij doekoes?quote:
Dat klinkt helemaal te gek gaaf wow. Fixelt ik die doekoes contact op de meet of wil je die geinternetbankiert hebben?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik mail je dat activatieding door en jij fixelt mij doekoes?
Dit gaat helemaal in komen.quote:
Maakt mij nie zo veel uit. Tis niet dat ik er om sta te springen. DM ff je mailquote:Op maandag 17 juni 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal te gek gaaf wow. Fixelt ik die doekoes contact op de meet of wil je die geinternetbankiert hebben?
Dat moet je zelf weten, zolang je maar gaat vechtenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik haat jullie eigenlijk,maar toch ga ik naar meet lief he
Tenzij we geblowt hebben. Want dan.. wat?quote:
Was niet serioezoe toch Gquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, zolang je maar gaat vechten
Wat? Huh? Waar gaat het over?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tenzij we geblowt hebben. Want dan.. wat?
Dan is het gappen wat je kanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tenzij we geblowt hebben. Want dan.. wat?
Mur zichzelf helemaal ingeolied nou al natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Mur zichzelf helemaal ingeolied nou al natuurlijk
Ik ben er klaar voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Mur zichzelf helemaal ingeolied nou al natuurlijk
d'r is iets voor stoners ofzo.quote:
Da's echt gaaf hequote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)ifferent-audio-f.php
vet
Maak een macaronitekening.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, de kamer waar die printer in staat is op slot.
Fucking kuttenpenis!quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
Oh tering, ik heb gewoon de sleutel trouwens.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Ugjerke het volgende:
Oh tering, ik heb gewoon de sleutel trouwens.
En dan lekker naar de shop.quote:
Ja, sorry.quote:
Echt he,, gelukkig automatisch inloggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:43 schreef Ugjerke het volgende:
Echt, als alles hier met codes zou werken was ik zo hard de lul.
altijd met verschillende games.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt he,, gelukkig automatisch inloggen.
Ook leuk als dat al jaar en dag is,, en dan ineens niet meer... Errr.. Wachtwoord voor Fok!?¿?
Dat is de reden waarom dit al mijn zevende account is.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt he,, gelukkig automatisch inloggen.
Ook leuk als dat al jaar en dag is,, en dan ineens niet meer... Errr.. Wachtwoord voor Fok!?¿?
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd met verschillende games.rits van 8 verschillende wachtwoorden proberen
"Oh, misschien had ik bij dit spel de e vervangen door een 3".quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
altijd met verschillende games.rits van 8 verschillende wachtwoorden proberen
Whehehe, of dat je altijd het zeflde wachtwoord gebruikt, maar ineens hoofdletters en meerdere cijfers ofzo moet gebruikenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Oh, misschien had ik bij dit spel de e vervangen door een 3".
Daarom steam.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Oh, misschien had ik bij dit spel de e vervangen door een 3".
1e nog altijdquote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Dit is mijn 4e account.
Vorige waren gewoon echt pure aidsbagger.
"Begon mijn steamwachtwoord nou met een hoofdletter of niet..."quote:
Altijd weer een nieuw wachtwoord aanvragen...quote:Op maandag 17 juni 2013 16:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"Begon mijn steamwachtwoord nou met een hoofdletter of niet..."
Ik zou geen idee hebben naar welk e-mailadres dat verstuurd zou worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd weer een nieuw wachtwoord aanvragen...
Daar zeg je watquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou geen idee hebben naar welk e-mailadres dat verstuurd zou worden.
Misschien eens naar kijken.
squatbrahquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Dit is mijn 4e account.
Vorige waren gewoon echt pure aidsbagger.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Monopoly het volgende:
Het beste is om één hoofd account te hebben op je email, en een forward service van de wat serieuzere email adressen.
Zelfde wachtwoord kiezen als je hoofd account en je kan altijd zo inloggen om te sturen wat je wilt
Je bent zelf aidsbagger.quote:
Ik dacht dat ik hier niet alleen in was.quote:
hardcore-freak.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent zelf aidsbagger.
Maar kom op, mijn vorige accounts, drama!
Appelperenstroop
Pim-Fortuyn
Hardcore-freak_!
PresidentRutte
Nog een paar losse kloons gehad
Stoptonendsein
LompeMoeder
ArendLangenberg
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef OllieWilliams het volgende:
al sinds vrijdag geen wiet gerookt, pas 28 juni weer ivm tentamens.. Als ik reden heb om ff niet te blowen gaat het me echt stukken makkelijker af dan wanneer ik gewoon eens besluit te proberen te minderen
exactlyquote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.
Heb het zelf overigens ook een aantal keer gezegd. Scheelde hooguit een half jointje op een dag.quote:
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.
het idee Van " ach dokter, doe me nog 1 levertje om het af te leren"quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".
En ik dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".
dit dus. daarom zal ik nooit meer zeggen dat ik ga stoppen met blowen, t lukt toch nooit :'')quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Om ze 2 weken later weer tegen te komen met 5 gram op zak.
Zorgwekkend.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus. daarom zal ik nooit meer zeggen dat ik ga stoppen met blowen, t lukt toch nooit :'')
stoppen met stoppen
Flippieequote:
Dan moeten we de 30ste maar even goed kijken om het rijmpje op waarde te kunnen schatten.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ken je nog heul niet weten. Rijmt nog steeds wel goed.
Hallonquote:
Ik huur wel een boerka.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan moeten we de 30ste maar even goed kijken om het rijmpje op waarde te kunnen schatten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan moeten we de 30ste maar even goed kijken om het rijmpje op waarde te kunnen schatten.
denk dat moira een lekkerdere kont heeft , en dat kan ik wel wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Flippiee onderschattenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
denk dat moira een lekkerdere kont heeft , en dat kan ik wel weten
Niet veel. Saaie dag alles. Jij wel?quote:
Overschattenquote:
Niet met materiaal komen om deze stelling te onderbouwen.quote:
Nah, gisteren helemaal zat, kratje bier op, een paar mixjes, etc.., dag erna: helemaal niks!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet veel. Saaie dag alles. Jij wel?
[..]
OverschattenEn nu kappen anders raak ik nog onzeker en dat kan mijn ego niet handlen.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet met materiaal komen om deze stelling te onderbouwen.
geen pics van moira's kont in bezit hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet met materiaal komen om deze stelling te onderbouwen.
Niceeee. Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, gisteren helemaal zat, kratje bier op, een paar mixjes, etc.., dag erna: helemaal niks!Geen koppijn of wat dan ook, ik heb nooit hangovers.
En oke
Zo jammer dat ik geen opleiding in marketing ofzo heb gedaan.quote:De Herengracht in Amsterdam vormt de thuisbasis voor zowel de Egypte dot nl specialisten als de redactie van de reismagazines. Maar een link met de andere kant van de wereld is zo gelegd: ons tweede kantoor vind je aan Bondi Beach in Sydney.
Hihi mijn lever en niertjes zijn beter dan die van jou.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee. Nog gefeliciteerd trouwens![]()
Vroegerrrr had ik na een avondje te stevig doorgaan standaard koppijn als ik geen water dronk.![]()
Tegenwoordig al helemaal waarschijnlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hihi mijn lever en niertjes zijn beter dan die van jou.
En dankjewel
Helaas mijn status op Fok! is nog niet zo hoog.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
geen pics van moira's kont in bezit hebben
Dat wil je ook niet. Beter blijf je underground.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helaas mijn status op Fok! is nog niet zo hoog.
Hihi. :3quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegenwoordig al helemaal waarschijnlijkWel goedkoop voor mij maar ja
Bevalt beter op deze manier. Ik blijf op de meet ook wel een beetje op een afstandje staan zodat ik niet erg opval.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet. Beter blijf je underground.
Succes daarmeequote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bevalt beter op deze manier. Ik blijf op de meet ook wel een beetje op een afstandje staan zodat ik niet erg opval.
Agreed.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bevalt beter op deze manier. Ik blijf op de meet ook wel een beetje op een afstandje staan zodat ik niet erg opval.
Ghillie suit.quote:
Wat is ghillie suit?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghillie suit.![]()
Als er ergens een bosje in brand staat dan liever geen emmer water overheen gooien.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghillie suit.![]()
Als er ergens een bosje in brand staat dan liever geen emmer water overheen gooien.
Zo'n pak die snipers aan hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is ghillie suit?
Je staat graag in de fik?
Stoner meet, ik moet wel roken.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is ghillie suit?
Je staat graag in de fik?
Nee, ik moest jou niet overschattenquote:
Ja ik snap nu de link met roken en in de brand staan.Sorrryyyyyquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoner meet, ik moet wel roken.
Ghillie suit.
[ afbeelding ]
Die zit godverdommequote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik moest jou niet overschatten
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik moest jou niet overschatten
Ik was gewoon traag. Toen bij jou het kwartje viel was ik nog aan het typen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik snap nu de link met roken en in de brand staan.Sorrryyyyy
Dan willen ze zeker ook dat ik koffie voor ze haal en hun potlood slijp ofzoquote:Het ophangen en weghalen van Te Koop/Te Huur borden
Nee het kwartje van roken en in brand staan viel pas echt bij jouw post.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was gewoon traag. Toen bij jou het kwartje viel was ik nog aan het typen.
Was je zaterdag verkeerd gereden?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Chill middagje Duitsland gehadNiet veel gekocht dit keer. 2 flessen wodka (1 niet voor mij), 2x chocolade en een zak snoepjes
waarom ga je naar duitschland?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Chill middagje Duitsland gehadNiet veel gekocht dit keer. 2 flessen wodka (1 niet voor mij), 2x chocolade en een zak snoepjes
Uhm nee gene liet niks weten en kwam niet opdagen. Pas om half 2 's nachts zei die wat..quote:
Omdat er toch al vrienden heen gingen dus kon ik net zo goed even mee gaanquote:
Lekker dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm nee gene liet niks weten en kwam niet opdagen. Pas om half 2 's nachts zei die wat..Godver!
Wat een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
6 gehaald voor mn laatste tentamen waarvoor ik 10 weken de tijd had maar alles in 1 week gedaan heb en alle colleges/werkgroepen van heb geskipt
propedeuse gehaaldmet minimale inzet
moeilijk hoor rechten, ik bewijs het tegendeel
Kijk mij daar chillen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er zo chill uit he.
watquote:Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben geripped door een neger
GERIPPED VOOR 3 EURO__!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |