exactlyquote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.
Heb het zelf overigens ook een aantal keer gezegd. Scheelde hooguit een half jointje op een dag.quote:
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.
het idee Van " ach dokter, doe me nog 1 levertje om het af te leren"quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".
En ik dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".
dit dus. daarom zal ik nooit meer zeggen dat ik ga stoppen met blowen, t lukt toch nooit :'')quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Om ze 2 weken later weer tegen te komen met 5 gram op zak.
Zorgwekkend.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus. daarom zal ik nooit meer zeggen dat ik ga stoppen met blowen, t lukt toch nooit :'')
stoppen met stoppen
Flippieequote:
Dan moeten we de 30ste maar even goed kijken om het rijmpje op waarde te kunnen schatten.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ken je nog heul niet weten. Rijmt nog steeds wel goed.
Hallonquote:
Ik huur wel een boerka.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan moeten we de 30ste maar even goed kijken om het rijmpje op waarde te kunnen schatten.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan moeten we de 30ste maar even goed kijken om het rijmpje op waarde te kunnen schatten.
denk dat moira een lekkerdere kont heeft , en dat kan ik wel wetenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Flippiee onderschattenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
denk dat moira een lekkerdere kont heeft , en dat kan ik wel weten
Niet veel. Saaie dag alles. Jij wel?quote:
Overschattenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |