Daar zeg je watquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou geen idee hebben naar welk e-mailadres dat verstuurd zou worden.
Misschien eens naar kijken.
squatbrahquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Dit is mijn 4e account.
Vorige waren gewoon echt pure aidsbagger.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Monopoly het volgende:
Het beste is om één hoofd account te hebben op je email, en een forward service van de wat serieuzere email adressen.
Zelfde wachtwoord kiezen als je hoofd account en je kan altijd zo inloggen om te sturen wat je wilt
Je bent zelf aidsbagger.quote:
Ik dacht dat ik hier niet alleen in was.quote:
hardcore-freak.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent zelf aidsbagger.
Maar kom op, mijn vorige accounts, drama!
Appelperenstroop
Pim-Fortuyn
Hardcore-freak_!
PresidentRutte
Nog een paar losse kloons gehad
Stoptonendsein
LompeMoeder
ArendLangenberg
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:03 schreef OllieWilliams het volgende:
al sinds vrijdag geen wiet gerookt, pas 28 juni weer ivm tentamens.. Als ik reden heb om ff niet te blowen gaat het me echt stukken makkelijker af dan wanneer ik gewoon eens besluit te proberen te minderen
exactlyquote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.
Heb het zelf overigens ook een aantal keer gezegd. Scheelde hooguit een half jointje op een dag.quote:
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. "ik ga minder blowen, omdat dat beter is". zo vaak horen zeggen, nooit zien gebeuren.
het idee Van " ach dokter, doe me nog 1 levertje om het af te leren"quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".
En ik dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de "Ik geniet er dit weekend nog even van, maar vanaf maandag..".
dit dus. daarom zal ik nooit meer zeggen dat ik ga stoppen met blowen, t lukt toch nooit :'')quote:Op maandag 17 juni 2013 17:52 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Om ze 2 weken later weer tegen te komen met 5 gram op zak.
Zorgwekkend.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit dus. daarom zal ik nooit meer zeggen dat ik ga stoppen met blowen, t lukt toch nooit :'')
stoppen met stoppen
Flippieequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |