quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap dat het natuurlijk patat is, maar dat rijmt niet met wiet.
Nee, wel een junk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef Trollscience het volgende:
ik rookte net een kwart joint op in perfecte staat die ik in een dug-out had gevonden, ben ik een zwerver
LOOOOL.. Had vernomen dat je brak was,, maar om 4 uur 's middag een goedemorgen wensenquote:
Ja, ben al de deur uit geweest voor boodschappenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:55 schreef Olment het volgende:
[..]
LOOOOL.. Had vernomen dat je brak was,, maar om 4 uur 's middag een goedemorgen wensen
Blergh,, tijd voor een jonko hier.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ben al de deur uit geweest voor boodschappenEn het is best warm buiten dus dan blijf je sloom
Zo maar lekker een eitje koken.
Mono wil geen jointje, denk ikquote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Blergh,, tijd voor een jonko hier.
Ik las "Zo maar lekker een jointje roken"
Ken je niet nog een dag rondkomen? Dan gewoon uitstellenquote:
eckte eckte baasquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toch steekt ie er een op, makkelijk.
Mag 'ie m ook zelf gaan draaienquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toch steekt ie er een op, makkelijk.
Ken die beter dr een cake van bakkenquote:
Het is 4 uur 's middagsquote:Op maandag 17 juni 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil wel
Maar het is niet verstandig. Gisteren al anderhalf gehad en morgen gewoon weer dienst, dus nee.. Geen wiet voor ome Mono
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |