Dat klinkt helemaal te gek gaaf wow. Fixelt ik die doekoes contact op de meet of wil je die geinternetbankiert hebben?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik mail je dat activatieding door en jij fixelt mij doekoes?
Dit gaat helemaal in komen.quote:
Maakt mij nie zo veel uit. Tis niet dat ik er om sta te springen. DM ff je mailquote:Op maandag 17 juni 2013 16:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal te gek gaaf wow. Fixelt ik die doekoes contact op de meet of wil je die geinternetbankiert hebben?
Dat moet je zelf weten, zolang je maar gaat vechtenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik haat jullie eigenlijk,maar toch ga ik naar meet lief he
Tenzij we geblowt hebben. Want dan.. wat?quote:
Was niet serioezoe toch Gquote:Op maandag 17 juni 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, zolang je maar gaat vechten
Wat? Huh? Waar gaat het over?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tenzij we geblowt hebben. Want dan.. wat?
Dan is het gappen wat je kanquote:Op maandag 17 juni 2013 16:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Tenzij we geblowt hebben. Want dan.. wat?
Mur zichzelf helemaal ingeolied nou al natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Mur zichzelf helemaal ingeolied nou al natuurlijk
Ik ben er klaar voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Mur zichzelf helemaal ingeolied nou al natuurlijk
d'r is iets voor stoners ofzo.quote:
Da's echt gaaf hequote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
http://geekologie.com/201(...)ifferent-audio-f.php
vet
Maak een macaronitekening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |