pfrfffffffffffquote:
Gewoon doenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:20 schreef Ro-ald het volgende:
Zal ik zo'n dagkaart kopen? Scheelt toch weer twee euro kan ik meer bier halen
op?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dikke tering, waarom ben ik zo'n kutmongool dat ik niet meteen zo'n kaartje haal, fucking kuttenpenis. ><
Je kunt ze via internet nog gewoon bestellen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Dikke tering, waarom ben ik zo'n kutmongool dat ik niet meteen zo'n kaartje haal, fucking kuttenpenis. ><
Kuttenpenisquote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Nee, t/m 9 juni.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt ze via internet nog gewoon bestellen toch?
K heb dr nog 1 liggen die ik wss niet gebruikquote:
Afgelopen.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:23 schreef Olment het volgende:
[..]
K heb dr nog 1 liggen die ik wss niet gebruik
Ja, maar ik leid aan het Mañana-syndroom.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
SukkelIk had het expres nog wel gelijk in de OP gezet enzo met link
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
SukkelIk had het expres nog wel gelijk in de OP gezet enzo met link
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zag het net, ja, lets regel die meuk, yeeeah.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:25 schreef Moira. het volgende:
Maar Olment heeft nog zo'n kaartje toch? Vraag ff of je die van hem mag overkopen dan, want hij gaat met de auto
En er zijn vast genoeg mensen die er één gekocht hebben die hem toch niet gebruiken en weer doorverkopen voor dezelfde prijs, gewoon ff internet/marktplaats checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |