Stoner meet, ik moet wel roken.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is ghillie suit?
Je staat graag in de fik?
Nee, ik moest jou niet overschattenquote:
Ja ik snap nu de link met roken en in de brand staan.Sorrryyyyyquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stoner meet, ik moet wel roken.
Ghillie suit.
[ afbeelding ]
Die zit godverdommequote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik moest jou niet overschatten
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik moest jou niet overschatten
Ik was gewoon traag. Toen bij jou het kwartje viel was ik nog aan het typen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik snap nu de link met roken en in de brand staan.Sorrryyyyy
Dan willen ze zeker ook dat ik koffie voor ze haal en hun potlood slijp ofzoquote:Het ophangen en weghalen van Te Koop/Te Huur borden
Nee het kwartje van roken en in brand staan viel pas echt bij jouw post.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was gewoon traag. Toen bij jou het kwartje viel was ik nog aan het typen.
Was je zaterdag verkeerd gereden?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Chill middagje Duitsland gehadNiet veel gekocht dit keer. 2 flessen wodka (1 niet voor mij), 2x chocolade en een zak snoepjes
waarom ga je naar duitschland?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Chill middagje Duitsland gehadNiet veel gekocht dit keer. 2 flessen wodka (1 niet voor mij), 2x chocolade en een zak snoepjes
Uhm nee gene liet niks weten en kwam niet opdagen. Pas om half 2 's nachts zei die wat..quote:
Omdat er toch al vrienden heen gingen dus kon ik net zo goed even mee gaanquote:
Lekker dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm nee gene liet niks weten en kwam niet opdagen. Pas om half 2 's nachts zei die wat..Godver!
Wat een baasquote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Studeur het volgende:
6 gehaald voor mn laatste tentamen waarvoor ik 10 weken de tijd had maar alles in 1 week gedaan heb en alle colleges/werkgroepen van heb geskipt
propedeuse gehaaldmet minimale inzet
moeilijk hoor rechten, ik bewijs het tegendeel
Kijk mij daar chillen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er zo chill uit he.
watquote:Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben geripped door een neger
GERIPPED VOOR 3 EURO__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |