aww slechte tijden nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog nietMaar dit doet mij gewoon herinneren aan goeie tijden die nu voorbij zijn
Moederdag was ik vergetenquote:
Terschelling 2 jaar geleden. Ga nu niet meer met die mensen om. Junior corpsballen op het momentquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Zij is echt draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Moederdag was ik vergetenDat is er wel zo ingedrukt door mijn moeder dat ik voor vaderdag 2 weken geleden al wat had gekocht
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Moederdag was ik vergetenDat is er wel zo ingedrukt door mijn moeder dat ik voor vaderdag 2 weken geleden al wat had gekocht
skeere tijden Gquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat niet, andere tijdenOude tijden die komen nooit meer terug
had je maar een tijdmachinequote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat niet, andere tijdenOude tijden die komen nooit meer terug
where did life go wrongquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
Ik dacht eerst dat ze zei:
when I lose all my air of hair :S:S
keetquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Kom maak een big splash
doe mee en zeg yes ja het feest is compleet
quote:
quote:
Best slecht eigenlijk van mezelf. Maarja kwam er een dag van te voren achter en toen moest ik werken dus geen tijd gehad om nog wat te regelen.. En dat ga ik nog lang aanhorenquote:
Oh, maar je mist het ook dus (nog) niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, mensen zijn vaak gewoon kut. Ik ben onbewust best kieskeurig met mensen.Maar ok, bedoel je in Utrecht? Er zijn wel wat mensen met wie ik af en toe omga, maar het zijn niet echt vrienden vrienden. Als in beste matties. Die zitten in Ezelldorp.
Heb eigenlijk sinds ik op kamers woon (dit schooljaar) niet echt veel gedaan in Utrecht. Geen zin of geen tijd altijd.
Mja, volgend schooljaar hb ik meer vrije tijd, dus misschien dan.
Oh, gezellig!quote:
Ik ga niet meer meequote:
Truequote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Als een jongen ontiegelijk boos op iemand is en in zichzelf zegt ik ga nooit meer met hem om dan is een dag later alles weer normaal en is er nooit wat gebeurd
Meiden daarintegen kunnen volgens mij jaaaaren ruzie kunnen houden met elkaar.
Komtie uit Rotterdam?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jaa leuk
[..]
haha ik heb een neef die elk woord van jouw zin herhaalt met 'he' erachter
Kan je autistenbrein dat niet aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er lopen teveel gesprekken door elkaar nu
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je autistenbrein dat niet aan?
Achja.. ik doet dat niet meer bij zulke types. Heeft totaal geen zinquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Terschelling 2 jaar geleden. Ga nu niet meer met die mensen om. Junior corpsballen op het moment
We kregen gezeik met de campingleiding. Het verwende jochie van de groep had lastig zitten doen bij de douches. Dus we moest opruimen ofzo. En raad eens wie niks deed
En ik trek nogal snel mijn bek open, vond ie het maar raar
oh dat paardenfeestje waar ze werktquote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze plaatste net een foto op fb, "in de buurt van ....." (plaatsje 10 km verderop)
Mannen praten toch ook met elkaar?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar je mist het ook dus (nog) niet?![]()
Ja, kost ook best veel tijd joh.
[..]
Oh, gezellig!
[..]
Ik ga niet meer mee. Dat meisje doet altijd dramatisch en die andere vriendin is dat meisje waar ik 't net over had
. Die achter mn rug om zei dat ik kei stom deed enzo. Wat dus ook kut is want ik ken verder niemand om mee op wintersport te gaan
.
[..]
True.
Maar dat manenn bijna nooit met elkaar praten vind ik dan ook weer niet goed. Moet gewoon een middenweg zijn.
[..]
Komtie uit Rotterdam?
Kun jij 't een beetje?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Etsu het volgende:
crack omg laten we samen op wintersport gaan met tjock
ja dat, alleen ik wist niet eens dat dat zo dichtbij wasquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat paardenfeestje waar ze werkt
Het was een grote groep en dan splits je wel enigszins op dus echt invloed had het nietquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja.. ik doet dat niet meer bij zulke types. Heeft totaal geen zin.
Wel kut van je vakantie zo he.
quote:
Mwah, ik ben zo ook gelukkig.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar je mist het ook dus (nog) niet?![]()
Ja, kost ook best veel tijd joh.
oohquote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga niet meer mee. Dat meisje doet altijd dramatisch en die andere vriendin is dat meisje waar ik 't net over had
. Die achter mn rug om zei dat ik kei stom deed enzo. Wat dus ook kut is want ik ken verder niemand om mee op wintersport te gaan
.
Ahh, das wel voordeel van grotere groepquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was een grote groep en dan splits je wel enigszins op dus echt invloed had het niet
Oh, ja maar hij ook niet en ik wel. Moet ik dan op de babypistes blijven voor jullie?quote:
Hey zo ging het met ara ook donderdagquote:
he krabs was jij vannacht beetje dronken :Squote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
nja rare mensen:S
wat voor school doe je eigenlijk?
Waar praten jullie dan overquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat volledig uit jongens en daar word echt wel gepraat hoor
Hbo voeding & dietetiekquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ooh
nja rare mensen:S
wat voor school doe je eigenlijk?
Goed, dan is het niet ergquote:
Oh, tof!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn vriendengroep bestaat volledig uit jongens en daar word echt wel gepraat hoor
Maar uiteindelijk zijn het een groep mongolen die alleen maar geven om statusquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, das wel voordeel van grotere groep!
[..]
Oh, ja maar hij ook niet en ik wel. Moet ik dan op de babypistes blijven voor jullie?
hm wel beetje laat op gebleven maar het was opeens 4 uurquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
he krabs was jij vannacht beetje dronken :S
opeensquote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm wel beetje laat op gebleven maar het was opeens 4 uur
Toen jullie spontaan uit gingen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey zo ging het met ara ook donderdag
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
School, autorijden, bier, meiden, uitgaan ja waar praten mannen over
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn het een groep mongolen die alleen maar geven om status
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat gaat er vanzelf inzitten als je hem luistertIk ga die songtekst niet leren ofzo
Hoezo?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga al die dingen bestuderen zo dat ik mee kan praten!
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoho, status is dan ook gewoon belangrijk!!!
oh, wist niet dat alle mannen zo zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
School, autorijden, bier, meiden, uitgaan ja waar praten mannen over
Heb ik ook lang geluisterd, maar vind het toch niet echt een super goede.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
Deze is ook emotioneel![]()
Ken de hele tekst uit mijn hoofd
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
okequote:Op zondag 16 juni 2013 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hbo voeding & dietetiek.
[..]
Goed, dan is het niet erg/
[..]
Oh, tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo ik heb gewoon mijn eigen naam hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef supersof het volgende:
krabs waarom heb je opeens een rare naam op fb?
kyle's mom's a bitch, she's a big fat bitch, she's the biggest bitch in the whole wide world, bitchquote:
Geen zorgen was niet serieus, maar ik weet gewoon vaak niet waar ik over moet praten.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Je moet jezelf niet anders voordoen dan dat je bent hé
"Wie wil er nog een biertje?"quote:Op zondag 16 juni 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"Wie wil er nog een biertje?"
Spatieloos: Ohja ik lekker! Doe maar een heinken, amstel of jupiler.. hmm dommelsch is ook wel lekker. Wist je dat bier wordt gemaakt van plantjes en dat er beestje in zitten? Raar he, hahahaha? Er zijn ook mensen verslaafd aan bier, super zielig! Maarja, gelukkig kunnen zij goedkoop bier kopen. Wist je dat 't goedkoopste biertje 70 cent kost?? Echt goedkoop he!!"
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spatieloos: Ohja ik lekker! Doe maar een heinken, amstel of jupiler.. hmm dommelsch is ook wel lekker. Wist je dat bier wordt gemaakt van plantjes en dat er beestje in zitten? Raar he, hahahaha? Er zijn ook mensen verslaafd aan bier, super zielig! Maarja, gelukkig kunnen zij goedkoop bier kopen. Wist je dat 't goedkoopste biertje 70 cent kost?? Echt goedkoop he!!"
bij mij staat in die chat:quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoezo ik heb gewoon mijn eigen naam hoor
Oh, was ik maar zo een held.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij staat in die chat:
Henk Vierhondertvijftig
Slechte zaak. Nodig me eens een keertje uit, dan breng ik daar wel verandering in.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons in de vriendengroep word er niet zoveel over hete mannen gepraat
Ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik ook lang geluisterd, maar vind het toch niet echt een super goede.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slechte zaak. Nodig me eens een keertje uit, dan breng ik daar wel verandering in.
On Monday she's a bitch,quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kyle's mom's a bitch, she's a big fat bitch, she's the biggest bitch in the whole wide world, bitch
LALLALALALLALALALALLAAAAAA
oh honderd wel met een d maarja.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
okeTof dat je eigenlijk van twee dingen wat afweet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Ja vind het wel goed, alleen niet super goed. En bij mij is dat al heel wat, met mijn kieskeurige smoel.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Heerlijke rustige muziek van Rise Against
Wie doet er irritant dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even aan je fopspeen zuigen ipv hele tijd irritant te doen.
Zo praat een vrouwquote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit dus. GROLSCHquote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo praat een vrouw
Man:
''Wie wil er nog een biertje?''
Spatieloos:
Ze verkopen hier geen bier
''Hoezo niet daar is de tap?!''
Spatieloos:
Heineken kan je geen bier noemen
Ja, ik snap nog steeds niet die Heineken haat, ik vind het ook niet echt bepaald lekker, maar dat het slootwater is vind ik nou ook niet echt origineel!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo praat een vrouw
Man:
Spatieloos:
Spatieloos:
Laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slechte zaak. Nodig me eens een keertje uit, dan breng ik daar wel verandering in.
Jupiler kan ook nogquote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hertog-Jan!
Grolsch is ook wel goed hoor.
Was een voorbeeld héquote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik snap nog steeds niet die Heineken haat, ik vind het ook niet echt bepaald lekker, maar dat het slootwater is vind ik nou ook niet echt origineel!
Nee. Het is nogal onbeleefd om hem te negeren als die tegen me praat.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je hem ook negeren, alsjeblieft?
Mag je mij niet? YES!!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zoals LETMEIN die het zo serieus neemt. Ik mag jou wel.
Nee, niemand zegt dat ooit over HJ!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Was een voorbeeld héHad ook HJ kunnen staan of wat dan ook
Was een grapje omdat hij zei dat ie zich in die onderwerpen ging verdiepenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo praat een vrouw
Man:
Spatieloos:
Spatieloos:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet zoals LETMEIN die het zo serieus neemt. Ik mag jou wel.
jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof dat je eigenlijk van twee dingen wat afweet zo.
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was een grapje omdat hij zei dat ie zich in die onderwerpen ging verdiepen
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachen
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opetenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Met of zonder saus?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opeten
Hamsters ook, ik had een hamster die dat deed :/quote:Op zondag 16 juni 2013 14:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist je dat ijsbeervaders hun kinderen opeten
Hoezo? Moet je afwassen?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:39 schreef LETMEIN het volgende:
Je zou morgen maar weer eens vroeg op moeten staan![]()
Als ze nuchter zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken anders best wat mensen die dat feitje over beestjes op de hop helemaal humor vinden en dan helemaal plat liggen van het lachen
Dat soort humor dus jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist je dat de mier 100x zijn eigen gewicht kan tillen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
H&M en bij de new yorker.quote:
De ouders van stevenquote:
emo like a nazi?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
Rucka rucka is wel geinig ja
die nazi emo kid's
is al geplaatst hahah jammerquote:Op zondag 16 juni 2013 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
Peuter rijdt met auto etalage binnen
YOLO
kut henryquote:
Hoeveel is prijzig?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik weet wel mooie, maar zijn wel prijzig
Ja, diamantjes enzquote:Op zondag 16 juni 2013 14:55 schreef Toto69 het volgende:
spijkerbroeken van 450 euro zijn echt fantastisch
Maar die hebben geen swekquote:Op zondag 16 juni 2013 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
Voor 140 kan ik 8 spijkerbroeken halen
Kom maar door met die tactiekquote:Op zondag 16 juni 2013 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
Pauper. Geen andere woorden voor.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
wat voor een model is het dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb voor het werk ook een broek van 20 euro. Is eigenlijk ook een broek die ik ook gewoon aan zou trekken.quote:
8 broeken voor 140 euro is gewoon pauper.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb voor het werk ook een broek van 20 euro. Is eigenlijk ook een broek die ik ook gewoon aan zou trekken.
Kan best maar een broek van 20 euro kan ook mooi zijn en goed aansluitenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
8 broeken voor 140 euro is gewoon pauper.
8 halen 1 betalen ftw.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
8 broeken voor 140 euro is gewoon pauper.
Kinderarbeid -1quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan best maar een broek van 20 euro kan ook mooi zijn en goed aansluiten
Fok! strandparty?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb anderhalf jaar lang geen stap gezet in een zwembad of op een strand om te zwemmen
16+ kinderen, 20 euro broeken 10-quote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee die G-star broeken worden zeker niet door kinderen gemaakt
Klopt, ik heb een leven tegenwoordigquote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij bent hier nu minder aanwezig of niet?
Paar maanden terug was dat anders
Eind van de zomer ben ik pas strandklaarquote:
Want dat had je eerst niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een leven tegenwoordig
Hoezo? Ga je sporten?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eind van de zomer ben ik pas strandklaar
Waarom een pet?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:02 schreef nodig het volgende:
http://score.nl/sales/chasin-college-grey-9a60106028-c93.html
#swag #yolo #swek #swag+100
promquote:
Wonen jullie nu samen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwahh Tax is hier nu elke dag dus heb ik wel meer te doen nu ja
huh watquote:
Ben al bezigquote:
Wat doen jullie dan zoal?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee hij slaapt bij mij en ik bij hem
SofToto
Ik ook!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben al bezigBuikje moet wat weg
Niet dat het helemaal weg moet, gaat toch niet lukken
Maarja, ik vind het nu niet echt strandklaar
Ik heb besloten om op de trampoline te gaan liggen met een aardbeien ijsje.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet jij nu voor je examen leren, of heb je dat al gedaan?
Ik mis jequote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee hij slaapt bij mij en ik bij hem
SofToto
Ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar ik zou me er niet voor schamen om met mijn buikje naar het strand te gaan, al lijkt het me toch leuker om minder buik te hebben.
tip: eet eieren.
En geen tijd meer voor FOK! hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehh ja vanalles wel, film kijken, met de hond weg, naar de stad en bende
ja joh gezellig samen op FOK! terwijl je wel nuttigere dingen kan verzinnenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En geen tijd meer voor FOK! hebben![]()
Ben er zelf ook ff tijd tussenuit geweest, daar niet van
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar ik was er en toen was jij aan het werk ofzowe lopen elkaar mis
Wanneer gaan julliequote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja joh gezellig samen op FOK! terwijl je wel nuttigere dingen kan verzinnen
awh vandaarquote:Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]Maar ik ben toch al aan het minderen
Maar hoe gaat het?
weet ik nietquote:
haha wel grappigquote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
In nieuw Zeeland is het nu 1 uur s nachts haha
Hoe oud zijn jullie beide dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet
Eerst maar eens kijken voor een goede vaste baan met goed contract en dan kijken voor een huisje eerst
Ja wel goedquote:Op zondag 16 juni 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh vandaarja ik ook hoor, kom hier ook maar sporadisch
Ja prima, met jou dan?
Hier, voor de andere landen/plaatsenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef xcachet het volgende:
In nieuw Zeeland is het nu 1 uur s nachts haha
tering, 30 graden is mij te heetquote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wel goedlekker weer is altijd wel tof. Volgende week bijna 30 graden
Ja mij ookquote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tering, 30 graden is mij te heet
+1quote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tering, 30 graden is mij te heet
Op naar Honolulu, lekker 3 uur 's nachts yoloquote:Op zondag 16 juni 2013 15:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier, voor de andere landen/plaatsen
http://www.timeanddate.com/worldclock/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |