aww slechte tijden nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog nietMaar dit doet mij gewoon herinneren aan goeie tijden die nu voorbij zijn
Moederdag was ik vergetenquote:
Terschelling 2 jaar geleden. Ga nu niet meer met die mensen om. Junior corpsballen op het momentquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Zij is echt draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Moederdag was ik vergetenDat is er wel zo ingedrukt door mijn moeder dat ik voor vaderdag 2 weken geleden al wat had gekocht
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Moederdag was ik vergetenDat is er wel zo ingedrukt door mijn moeder dat ik voor vaderdag 2 weken geleden al wat had gekocht
skeere tijden Gquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat niet, andere tijdenOude tijden die komen nooit meer terug
had je maar een tijdmachinequote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat niet, andere tijdenOude tijden die komen nooit meer terug
where did life go wrongquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
Ik dacht eerst dat ze zei:
when I lose all my air of hair :S:S
keetquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Kom maak een big splash
doe mee en zeg yes ja het feest is compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |