aww slechte tijden nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog nietMaar dit doet mij gewoon herinneren aan goeie tijden die nu voorbij zijn
Moederdag was ik vergetenquote:
Terschelling 2 jaar geleden. Ga nu niet meer met die mensen om. Junior corpsballen op het momentquote:Op zondag 16 juni 2013 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging dus ooit op wintersport. En zo'n griet gaat ook altijd mee en ik vind haar zo'n irritant wijf.
Zij is echt draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaama.
Ze vroeg of de taken eerlijk verdeeld waren. Ik zeg letterlijk dit: ja vind ik wel op één ding na.. wij hebben allemaal een keer af gewassen en jij nog niet.. dus als jij dat vanavond zou willen doen?
Haar reactie "OHJA HOOR, NU BEN IK WEER DEGENE DIE NIKS HEEFT GEDAAN HIER. IK HEB DIT EN DIT GEDAA NMAAR NEE HOOR, IK HEB WEER NIKS GEDAAN IN DIT HUIS!"
Godverdetering. En gewoon 5 keer herhalen dat ik zou hebben gezegd dat ze niks had gedaan![]()
![]()
. En vervolgens de badkamer slopen. Echt jonge, fucking irritant wijf. Vraag het dan gewoon niet.
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Moederdag was ik vergetenDat is er wel zo ingedrukt door mijn moeder dat ik voor vaderdag 2 weken geleden al wat had gekocht
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Moederdag was ik vergetenDat is er wel zo ingedrukt door mijn moeder dat ik voor vaderdag 2 weken geleden al wat had gekocht
skeere tijden Gquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat niet, andere tijdenOude tijden die komen nooit meer terug
had je maar een tijdmachinequote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat niet, andere tijdenOude tijden die komen nooit meer terug
where did life go wrongquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
Ik dacht eerst dat ze zei:
when I lose all my air of hair :S:S
keetquote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
Kom maak een big splash
doe mee en zeg yes ja het feest is compleet
quote:
quote:
Best slecht eigenlijk van mezelf. Maarja kwam er een dag van te voren achter en toen moest ik werken dus geen tijd gehad om nog wat te regelen.. En dat ga ik nog lang aanhorenquote:
Oh, maar je mist het ook dus (nog) niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, mensen zijn vaak gewoon kut. Ik ben onbewust best kieskeurig met mensen.Maar ok, bedoel je in Utrecht? Er zijn wel wat mensen met wie ik af en toe omga, maar het zijn niet echt vrienden vrienden. Als in beste matties. Die zitten in Ezelldorp.
Heb eigenlijk sinds ik op kamers woon (dit schooljaar) niet echt veel gedaan in Utrecht. Geen zin of geen tijd altijd.
Mja, volgend schooljaar hb ik meer vrije tijd, dus misschien dan.
Oh, gezellig!quote:
Ik ga niet meer meequote:
Truequote:Op zondag 16 juni 2013 14:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Als een jongen ontiegelijk boos op iemand is en in zichzelf zegt ik ga nooit meer met hem om dan is een dag later alles weer normaal en is er nooit wat gebeurd
Meiden daarintegen kunnen volgens mij jaaaaren ruzie kunnen houden met elkaar.
Komtie uit Rotterdam?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jaa leuk
[..]
haha ik heb een neef die elk woord van jouw zin herhaalt met 'he' erachter
Kan je autistenbrein dat niet aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er lopen teveel gesprekken door elkaar nu
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je autistenbrein dat niet aan?
Achja.. ik doet dat niet meer bij zulke types. Heeft totaal geen zinquote:Op zondag 16 juni 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Terschelling 2 jaar geleden. Ga nu niet meer met die mensen om. Junior corpsballen op het moment
We kregen gezeik met de campingleiding. Het verwende jochie van de groep had lastig zitten doen bij de douches. Dus we moest opruimen ofzo. En raad eens wie niks deed
En ik trek nogal snel mijn bek open, vond ie het maar raar
oh dat paardenfeestje waar ze werktquote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze plaatste net een foto op fb, "in de buurt van ....." (plaatsje 10 km verderop)
Mannen praten toch ook met elkaar?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar je mist het ook dus (nog) niet?![]()
Ja, kost ook best veel tijd joh.
[..]
Oh, gezellig!
[..]
Ik ga niet meer mee. Dat meisje doet altijd dramatisch en die andere vriendin is dat meisje waar ik 't net over had
. Die achter mn rug om zei dat ik kei stom deed enzo. Wat dus ook kut is want ik ken verder niemand om mee op wintersport te gaan
.
[..]
True.
Maar dat manenn bijna nooit met elkaar praten vind ik dan ook weer niet goed. Moet gewoon een middenweg zijn.
[..]
Komtie uit Rotterdam?
Kun jij 't een beetje?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Etsu het volgende:
crack omg laten we samen op wintersport gaan met tjock
ja dat, alleen ik wist niet eens dat dat zo dichtbij wasquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat paardenfeestje waar ze werkt
Het was een grote groep en dan splits je wel enigszins op dus echt invloed had het nietquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja.. ik doet dat niet meer bij zulke types. Heeft totaal geen zin.
Wel kut van je vakantie zo he.
quote:
Mwah, ik ben zo ook gelukkig.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar je mist het ook dus (nog) niet?![]()
Ja, kost ook best veel tijd joh.
oohquote:Op zondag 16 juni 2013 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga niet meer mee. Dat meisje doet altijd dramatisch en die andere vriendin is dat meisje waar ik 't net over had
. Die achter mn rug om zei dat ik kei stom deed enzo. Wat dus ook kut is want ik ken verder niemand om mee op wintersport te gaan
.
Ahh, das wel voordeel van grotere groepquote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was een grote groep en dan splits je wel enigszins op dus echt invloed had het niet
Oh, ja maar hij ook niet en ik wel. Moet ik dan op de babypistes blijven voor jullie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |